Gå til innhold

Handler dere på romjul/januarsalget?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg handler kun ting jeg vet jeg trenger. For eksempel sparer jeg 50-70% på vinterdresser (de mest populære modellene blir fort utsolgt, så det hender jeg handler "kun" til 40/50% rabatt), Kivat/Huttilihut-luer og votter og lignende. Med andre ord: varer jeg måtte kjøpt til langt høyere pris til høsten.

Jeg vet godt hva de ulike merkene ender på, så under Black Friday kjøpte jeg for eksempel noen regnsett. På den måten ender ikke merker som koster litt over snittet med å koste mye mer.😊

Endret av Helena *
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, handler litt jeg. Vinterklær, boots og en del basisklær, sportsklær. Men handler aldri mange ting om ganen, da angrer jeg alltid på noe. 

• Liker 1
Skrevet

Er alltid salg et sted. Dro likevel ut 3. juledag i håp om mer å treffe på kjente som å finne noe på salg. Møtte noen kjente og kom hjem med klær ungene ville ha, ingenting til meg selv.  Ungene trener mye så har handlet på black week salg, førjulssalg og generelt goigling har vist et tilbud her og der hele tiden.  Synes treningstøy er unødvendig dyrt. Min eldste trener 7-8 økter ute i ulike aktiviteter og 1-3 inne i uka så det trengs dobbelt opp av mye. Er det kalde dager går det 2 sett super/ull på morgenøkten og 2 sett på kveldsøkten. Må vaskes og tørkes også så må ha nok tørre sett. Passer på å finne alle ulike tilbud på swix som er favoritten gjennom høsten. 

Anonymkode: dcde0...162

• Liker 1
Skrevet

Ja selvsagt 

Anonymkode: a283f...115

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...