Gå til innhold

Menn som lusker i mørket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ut og gå meg en tur etter kl 23 og gikk ned til et vann i nærheten. Kjøpte brød på butikken for å mate svanene. Da jeg nærmer meg vannet står det en mann der og bare glor. Jeg går mot vannet og da han får øye på meg kommer han mot meg. Jeg snur og går en annen vei og da stopper han opp. Jeg går ned til vannet litt lenger borte men kan fortsatt se mannen. Han står og ser på meg og begynner sakte å gå mot meg igjen. Da får jeg litt panikk og skyndter meg hjemover igjen. Hva er det med slike menn som oppfører seg ekkelt i mørket? 

Anonymkode: 9a406...480

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattens mørke tilhører oss tvilsomme typer. Vi trives i det, hører til i det. Vi plager ikke deg på dagtid, slutt å plage oss om natten, når verden endelig er fri og stille. 

Anonymkode: 1519d...853

• Liker 5
Skrevet

Det kan være alt fra enslige sosialt keitete nerds til voldtekstmenn. Det er dessverre umulig å vite.

Anonymkode: 8931f...533

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skulle ut og gå meg en tur etter kl 23 og gikk ned til et vann i nærheten. Kjøpte brød på butikken for å mate svanene. Da jeg nærmer meg vannet står det en mann der og bare glor. Jeg går mot vannet og da han får øye på meg kommer han mot meg. Jeg snur og går en annen vei og da stopper han opp. Jeg går ned til vannet litt lenger borte men kan fortsatt se mannen. Han står og ser på meg og begynner sakte å gå mot meg igjen. Da får jeg litt panikk og skyndter meg hjemover igjen. Hva er det med slike menn som oppfører seg ekkelt i mørket? 

Du får invitere han hjem på en kopp kaffe 🙈

Har opplevd noe lignende selv en gang tidligere og det var faktisk på julaften i år. Var ute å gikk rundt et vann her jeg bor da jeg ikke feier jul i år. Dette var i 17:30 tiden og plutselig spretter det en luguben shabby mann ut av busken med headsett på seg. Heldigvis gikk han andre vei, men kjente pumpa gikk da det ikke fantes en sjel bortsett fra meg og denne karen.

Endret av Kanino
Skrevet

Jeg vil også gå i fred i mørket og gjøre mitt. Alle menn vet at de er skumle for damer i mørket. Hvorfor gjøre det verre??

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nattens mørke tilhører oss tvilsomme typer. Vi trives i det, hører til i det. Vi plager ikke deg på dagtid, slutt å plage oss om natten, når verden endelig er fri og stille. 

The creatures of the night:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil også gå i fred i mørket og gjøre mitt. Alle menn vet at de er skumle for damer i mørket. Hvorfor gjøre det verre??

Så kan ikke vi menn få gå tur etter mørkets frembrudd? Jeg er drittlei at det forventes av damer at jeg som mann må gå en omvei hjem fra byen for å ikke skremme dere.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du eier ikke natten, herregud. Trenger ikke å oppføre deg som en avviker og spre frykt. 

Anonymkode: 4742e...791

• Nyttig 1
Skrevet

De tenner på makten av å skremme, men mange av de er også ute etter å fysisk overfalle

Anonymkode: ea029...faa

• Nyttig 1
Skrevet

Går ikke ut etter solnedgang. Liker livet mitt og har ikke lyst til å bli voldtatt eller drep.

Anonymkode: e3801...e62

• Liker 2
Skrevet
Kanino skrev (På 29.12.2023 den 23.32):

Du får invitere han hjem på en kopp kaffe 🙈

Har opplevd noe lignende selv en gang tidligere og det var faktisk på julaften i år. Var ute å gikk rundt et vann her jeg bor da jeg ikke feier jul i år. Dette var i 17:30 tiden og plutselig spretter det en luguben shabby mann ut av busken med headsett på seg. Heldigvis gikk han andre vei, men kjente pumpa gikk da det ikke fantes en sjel bortsett fra meg og denne karen.

Kanskje det er som han skumle naboen i alenehjemme-filmen, som egentlig er snill

Anonymkode: 9c3e5...a5e

Skrevet
On 12/29/2023 at 11:36 PM, AnonymBruker said:

Så kan ikke vi menn få gå tur etter mørkets frembrudd? Jeg er drittlei at det forventes av damer at jeg som mann må gå en omvei hjem fra byen for å ikke skremme dere.

Enig, det får de ærlig talt bare tåle. Det sikkert grei eksponeringsterapi også, i og med at det så godt som aldri faktisk skjer noe. Å gå rundt å være redd for menn på gata er ca. samme type fordom som å være redd for arabere eller psykisk syke, og noe som bare må avlæres.

Anonymkode: ff710...6af

• Nyttig 2
Skrevet

Drit i å gi brød til fuglene

Anonymkode: e7663...be8

• Liker 1
Skrevet

En tilfeldig mann kan jo ikke vite hvor skjør hver enkelt dame er, og om han ser mistenkelig ut eller ei for andre. Han gikk vel tur han også da og skulle tilfeldigvis i samme retning som deg? Og kanskje leste han på kroppsspråket ditt at du ble nervøs og ventet en stund så du slapp å få han rett bak deg. Men han må jo hjem en gang han og, Mange står stille ute bare for å tenke og klarne hodet. Det er godt for psyken. Det er ikke kun ment for oss kvinner å stå sånn

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
On 12/29/2023 at 11:31 PM, AnonymBruker said:

Det kan være alt fra enslige sosialt keitete nerds til voldtekstmenn. Det er dessverre umulig å vite.

Majoriteten av menn er helt vanlige mennesker. Ikke en mellomting av "enslige sosialt keitete nerds" og "voldtektsmenn"

Jeg tror du bør komme deg ut litt mer

Anonymkode: 12051...e1b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skaff deg en mace eller alarm om.du føler deg utrygg..

Anonymkode: f7460...387

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 23.32):

Hold deg hjemme da, problem løst. 

Anonymkode: 840de...f08

AnonymBruker
Skrevet

Kun i en verden uten menn hadde jeg gått tur til et vann når det var mørkt. 

Anonymkode: 80db3...b93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...