Gå til innhold

Hva synes du om Modern Talking?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lov til å si at dette er god popmusikk? 

Uansett hvor latterlig det er så foretrekker jeg det istedenfor Taylor Swift. 

Catchy og morsomt. Kommer i godt humør. 

Anonymkode: 97c58...8de

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns de er helt fantastiske! Veldig gøy musikk, som får meg i godt humør. Og musikkvideoene fra 80-tallet var noe for seg selv :D Thomas und Anders ❤️ 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (3 minutter siden):

En som vokste opp på 90 tallet.

Disse gir meg bare gode minner:)

Du mener 80-tallet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Modern Talking🤩 Jeg er født i '74, og denne musikken er en del av ungdomstida 🕺 

Anonymkode: cd95d...2fc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du mener 80-tallet? 

Ikke meg du siterte, men Modern Talking relanserte en del av låtene sine på 90-tallet, og var populære da også. 

Anonymkode: 0d688...dbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uansett hvor latterlig det er så foretrekker jeg det istedenfor Taylor Swift. 

Catchy og morsomt. Kommer i godt humør. 

Alt er bedre enn Taylor Swift. 😁

Modern Talking er tysk gladmusikk som er godt egnet til å kjøre på repeat når man holder på med noe; hva gutta i bandet angår, virker det imidlertid som om de hadde litt vanskelig for å forstå at de hadde blitt noen år eldre ved comebacket i 1998; Dieter Bohlen er 44 år her, men kjører på som en 20-åring:

71TBX2O6UIL._UF1000,1000_QL80_.jpg

Anonymkode: c2b81...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Modern talking, bandet som aldri har vært moderne 😅 og alle låtene deres går sånn:

Refrenget.
Refrenget i reprise i fistel. 

😅

Anonymkode: b3a90...60e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Alt er bedre enn Taylor Swift. 😁

Modern Talking er tysk gladmusikk som er godt egnet til å kjøre på repeat når man holder på med noe; hva gutta i bandet angår, virker det imidlertid som om de hadde litt vanskelig for å forstå at de hadde blitt noen år eldre ved comebacket i 1998; Dieter Bohlen er 44 år her, men kjører på som en 20-åring:

71TBX2O6UIL._UF1000,1000_QL80_.jpg

Anonymkode: c2b81...516

Dieter var det han ene het ja, og Thomas Anders var han mørke :) Litt sleske på det bildet der hehe. Og husker jeg fikk den cd-en der til jul i 1998 eller noe, det var stoor stas! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Elsker Modern Talking🤩 Jeg er født i '74, og denne musikken er en del av ungdomstida 🕺 

Enig,hilsen 76`r

Anonymkode: 928a4...4dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker rock og metal , men om jeg hører på popmusikk (sånn en gang i året) , så blir det 80-talls pop. Var ikke født på den tiden, men det er lett å høre at 80-tallet var tiåret med best popmusikk. 

Anonymkode: daa4c...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett med dagens øyne fremstår de nok som ganske komiske, men jeg var veldig fan av dem da jeg var liten på 80-tallet. Som jentunge hadde jeg crush på ham med mørkt langt hår. 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (1 time siden):

Sett med dagens øyne fremstår de nok som ganske komiske, men jeg var veldig fan av dem da jeg var liten på 80-tallet. Som jentunge hadde jeg crush på ham med mørkt langt hår. 😅

Der er jeg ikke helt enig, du😉 Jeg har tenåringer  (og har egentlig likt listemusikk selv, hele veien opp gjennom, fra MT-tida og til nå). Jeg synes mange artister i dag framstår minst like komiske som 90-tallets! Men de prøver hardt å være unike, da, det skal de ha😄 Og fy søren så mye bra musikk det var på 80/90-tallet🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie Italia skrev (22 timer siden):

Jeg syns de er helt fantastiske! Veldig gøy musikk, som får meg i godt humør. Og musikkvideoene fra 80-tallet var noe for seg selv :D Thomas und Anders ❤️ 

Antar du mener "Thomas und Dieter" med etternavnene Anders og Bohlen 😉?

Det jeg husker best av Modern Talking var Nora-halskjedet som Thomas pyntet seg med. Nora var vel kona hans på tidspunktet, selvom det like gjerne kunne vært hans eget navn med tanke på hans vakre lokker og lipgloss🤭 Også har historien om da Dieter brakk penisen under samleie av en eller annen grunn brent seg fast i hjernen min.

Anonymkode: dc232...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Antar du mener "Thomas und Dieter" med etternavnene Anders og Bohlen 😉?

Det jeg husker best av Modern Talking var Nora-halskjedet som Thomas pyntet seg med. Nora var vel kona hans på tidspunktet, selvom det like gjerne kunne vært hans eget navn med tanke på hans vakre lokker og lipgloss🤭 Også har historien om da Dieter brakk penisen under samleie av en eller annen grunn brent seg fast i hjernen min.

Anonymkode: dc232...97a

Helt korrekt, jeg blandet navna der :D Haha det med penisen visste jeg ikke, takk for de bildene i hodet! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...