miiaa Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg har lyst til å bli influencer men aner ikke hva jeg skal legge ut som er av interesse for å få flere følgere. Er det noen her inne som har tips til hvordan man kan starte? 😊 Tusen takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miiaa Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Ingen? Endret 29. desember 2023 av miiaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar Vil du bare bli en "alt mulig" influencer? Det beste er jo å starte med noe du er god på. Om du skal få følgere bare for å få følgere, tiltrekkes vi mennesker drama. Så da er det jo en fin plass å starte. Leser støtt og stadig om barn og unge som lager tiktok videoer der de forteller at det å lage drama på internett er måten å vokse raskt på... Så det er nå en mulighet om du vil bli kjent. Om du faktisk skal bli en som vokser og holder på følgerne sine, må du gjøre noe som du er genuint interessert og glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar miiaa skrev (På 29.12.2023 den 16.02): Jeg har lyst til å bli influencer men aner ikke hva jeg skal legge ut som er av interesse for å få flere følgere. Er det noen her inne som har tips til hvordan man kan starte? 😊 Tusen takk for svar 😊 Hvis du har lyst til å bli influencer, men ikke vet hva du skal legge ut. Så tror jeg ikke du er helt der enda. For at du skal bygge det opp en følgerskare på sosiale medier må du først vite hvem du er på SoMe og hvem til målgruppe er. Liker du interiør, sminke, blomster.. Etc. Så rendyrke noe du er god på! Det nytter ikke lage content basert på hva du tenker folk liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå