Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Duftlys slipper ut masse kreftfremkallende kjemikalier man inhalerer. Styr unna! 

Anonymkode: a48ae...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kjøper duftlys/duftpinner som mange foreslår her, må du kjenne vedkommende godt. Mange ønsker ikke slikt i hus, og får feks. hodepine av lukten. 

Anonymkode: a0afa...56b

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant nylig en perfekt vertinnegave på Meny, av alle ting: en flott eske med tre store flasker i : 1 extra virgin olivenolje, 1 balsamicoeddik og en rødvinseddik av god kvalitet (kjenner selv til merket og har hatt det selv) 

Kjøpte 4 pakker og har gitt bort i vertinnegaver nå i julen! Meget godt mottatt 👌🏼👌🏼👌🏼

Hu ene satte det frem (blandet balsamico og olivenolje i en skål + havsalt ) for at gjester kunne dyppe focaccia 😋

Hyggelig å glede gjestfrie venner

Anonymkode: acfef...086

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fant nylig en perfekt vertinnegave på Meny, av alle ting: en flott eske med tre store flasker i : 1 extra virgin olivenolje, 1 balsamicoeddik og en rødvinseddik av god kvalitet (kjenner selv til merket og har hatt det selv) 

Kjøpte 4 pakker og har gitt bort i vertinnegaver nå i julen! Meget godt mottatt 👌🏼👌🏼👌🏼

Hu ene satte det frem (blandet balsamico og olivenolje i en skål + havsalt ) for at gjester kunne dyppe focaccia 😋

Hyggelig å glede gjestfrie venner

Anonymkode: acfef...086

Jeg bruker olivenolje,,men de andre ville blitt stående til de gikk ut på dato….

Anonymkode: 50097...977

Skrevet

Vertinnegaver er TULL.

Med mindre man er bedr på innflyttingsfesr, evt skal i finere selskap hos noen man aldri kommer til å invitere tilbake.

MÅ det være noe, så la det være en blomst. Fort gjort å bomme med vin, kjøper folk sjokolade er det gjerne et eller annet sært og vondt som «ser pent ut» (hjerteforma småsjokoladee, appelsinsjokolade, belgiske trøfler 🤢).

Duftlys og håndkrem- da ville jeg blitt ganske forbaiuset og litt irritert. Ikke gi meg ræl jeg kanskje ikke kan bruke! 
Inviter meg heller tilbake, om du kan, hvis ikke er det min glede å ha deg på besøk uansett. Jeg trenger ikke «inngangspenger».

Anonymkode: 50097...977

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hva vertinnegave er.

Er det en takk for at jeg får komme på besøk gave? Eller en takk for at du steller til selskap og inviterer meg gave?

Anonymkode: 941ca...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...