Gå til innhold

Bli sjekket opp eller sjekke opp på byen i Oslo (kvinne)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som kvinne ønsker å bli sjekket opp eller selv sjekke opp en mann på byen. Nå er jeg sjenert, så sannsynligheten for at det er jeg som sjekker opp er ikke så stor, så jeg vil helst være den som blir sjekket opp. Jeg er kun ute etter one night stand. Jeg kommer ikke fra Oslo, men har noen helger fremover jeg skal være der, og da kunne jeg tenke meg sex. 

Jeg har aldri vær en som går på byen for å bli eller selv sjekke opp, så jeg vet ikke hvor lett eller vanskelig det er. 

Jeg er i midten av 30-årene og kan tenke meg en mann rundt samme alder. Hvor i Oslo er det størst sannsynlighet for å bli sjekket opp, uten at det blir rølpefyllasex? Og hva kan jeg gjøre for å øke sjansen for å bli sjekket opp, uten å kle meg som en hore?

Anonymkode: bfc66...36b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir sjekket opp samme hvor du går hen , brun pub eller classy klubb. Men liker du å pynte deg gå på en av klubbene på vestkanten, det ser malplassert ut å pynte seg om du er på et sted på Youngstorget. 

Anonymkode: 2a252...711

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du blir sjekket opp samme hvor du går hen , brun pub eller classy klubb. Men liker du å pynte deg gå på en av klubbene på vestkanten, det ser malplassert ut å pynte seg om du er på et sted på Youngstorget. 

Nei det gjør det ikke, damer er like pyntet på Youngstorget som på Aker brygge.

Anonymkode: 606ab...a43

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det gjør det ikke, damer er like pyntet på Youngstorget som på Aker brygge.

Vis meg en dame på Internasjonalen i burberry kjole og høyhelte stiletter 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det definisjonen på og pynte seg? 

Anonymkode: ed1e0...0e1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åja så pynting for deg er merkeklær og ikke hvordan man ser ut?

Skrevet

Vil anbefale Smuget i Oslo. Typisk sjekkested for voksne i Oslo. 

Anonymkode: bf24b...2e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Smuget er stengt for mange år siden.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med baronen & baronessen eller Barock? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åja så pynting for deg er merkeklær og ikke hvordan man ser ut?

Nei men det er veldig stor forskjell på stilene på de forskjellige kantene av byen. Å ta på seg en bluse med litt glitter på over en jeans er ikke samme nivå av å pynte seg som å gå i cocktailkjole med stilletthæler 

Skrevet

Hvis målet er ons, hva med bare gå via Tinder eller happn? 
jeg har sjekket og blitt sjekket opp overalt i Oslo egentlig, men vil tenke mer brune puber er steder det er lettere og komme i kontakt med andre. Dubliner, justisen, beer palace kanskje. Eller i hotellbaren der du bor? Ikke kle deg som en hore, men smil, vær kontaktsøkende og prat med folk. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei men det er veldig stor forskjell på stilene på de forskjellige kantene av byen. Å ta på seg en bluse med litt glitter på over en jeans er ikke samme nivå av å pynte seg som å gå i cocktailkjole med stilletthæler 

Slutt. Oslo er en liten by og vi er ofte på ulike kanter på en og samme kveld. Om en tar glitterbluse over jeans eller cocktailkjole med stiletthæler kommer vel an på personlig stil og anledning. Jeg har aldri hatt på bluse med glitter på noen kant, men vært på Aker brygge og i bydel Frogner i jeans etter jobb, og i coctailkjole med stiletter på youngstorget i feks bursdag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har ikke vært mye på Youngstorget har du vel?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

vil tenke mer brune puber er steder det er lettere og komme i kontakt med andre. Dubliner, justisen, beer palace kanskje. Eller i hotellbaren der du bor? Ikke kle deg som en hore, men smil, vær kontaktsøkende og prat med folk. 

Er ikke alle som syns menn på brune puber er attraktive. De legger jo minimalt i egenstell og utseende selv 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du har ikke vært mye på Youngstorget har du vel?

Foretrekker andre kanter av byen hvor menn har stil (dress eller skjorte i det minste) og hvor man kan pynte seg classy 

Vært mye på Youngstorget også men det har vært for å gå ut med venninner en casual kveld og ikke for å sjekke eller bli sjekket. Blir alltid sjekket der også men det er ikke helt min type menn

Skrevet

Så, hvilke utesteder ble det til?

- Youngstorget
- Dubliner
- Justisen
- Beer Palace

Jeg vil jo kle meg sexy, men pent. Vil jo tiltrekke menn.

Skrevet

Kvinne alene eller med venninner? Min opplevelse er at folk sitter med sine gjenger, ingen sjekker opp noen 

Anonymkode: 72ed8...d8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kvinne alene eller med venninner? Min opplevelse er at folk sitter med sine gjenger, ingen sjekker opp noen 

Anonymkode: 72ed8...d8d

Alene.

Skrevet

Det fine med apper og sexnettsteder, er at du kan fjerne alkohol fra hele opplegget. 

Håper forresten vi får en oppdatering på hvordan prosjektet gikk. 

Anonymkode: d7756...9d7

Skrevet

Smil og se menn du ønsker kontakt med i øynene mens du smiler. Hold blikket hans et lite øyeblikk. 

Feilet aldri for meg angående å bli sjekket opp av dem jeg ønsket å bli sjekket opp av. Noen er selvfølgelig opptatt, men da pleier de ofte å vike blikket som tegn på at de ikke er på snekkeren. 

Anonymkode: 701d9...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...