AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Bilpute til kun å sitte på som passer bak i midtsete mellom to bilstoler. Finnes det? Må være ganske smal.. Anonymkode: bb406...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg kjøpte på Biltema for noen år siden, helt OK bilpute til en rimelig pris. Anonymkode: 2d9cb...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Oppblåsbar Reise Bil Booster Sete Svart - Babyshop Booster Bilsete for Barn - Selges i Usorterte Farger | eStore Det lureste du kan gjøre, er å sjekke ut de ulike barnestolforhandlerne og prøve. Lenkene jeg sendte, har jo ikke slik beltestøtte, eller hva det kan kalles. Det gjør nytten i den form at barnet kommer høyere opp og derfor sitter korrekt ifht beltet, men da er det ekstra viktig å passe på at beltet plasseres riktig over hoftene. Det er beltestøttene som tar mest plass på bilputa vi har, i hvert fall. Hadde det ikke vært for dem, hadde vi fått plass til tre puter/stoler. Vi har Skoda Octavia, tror den regnes som mellomstor stasjonsvogn. Vi har Cybex beltestol, hvor vi har tatt bort seteryggen, så bruker kun puta. Har to slike, og trang plass til en person i midten. Aldri prøvd ekstra pute mellom de to, men ikke plass til en med beltestøtte om de skal sitte korrekt mtp vinkel på stolen. Ser for meg at beltet også vil sitte noe feil i slikt tilfelle. Anonymkode: 53aee...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå