Gå til innhold

Tror du på "reading"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dere at noen kan fortelle deg hvordan livet ditt er, beskrive hjemmet ditt og også kommunisere med dine avdøde?

Anonymkode: a8a63...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen her inne som gir reading eller har blitt "lest"?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg men ikke helt beskrive hjemmet. Det er ikke sikkert en får opp rett på alle en gir reading på om du selv ikke er rett person for den personen ha reading på.

Tror absolutt mulig kommunisere med avdøde. Det har jeg opplevd selv.

Anonymkode: 9794f...e5d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Tror absolutt mulig kommunisere med avdøde. Det har jeg opplevd selv.

Anonymkode: 9794f...e5d

Jeg har også opplevd det ❤️

Anonymkode: 71e1c...deb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkedykker skrev (5 timer siden):

Har aldri opplevd det personlig. Har derfor liten tro på det. 

Så fordi du ikkje har opplevd noko personleg så har du lite tru på det?

Anonymkode: 966a3...bc1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkedykker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så fordi du ikkje har opplevd noko personleg så har du lite tru på det?

Når det kommer til slikt pseudogreier, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på cold reading.

Det er en egen evne det, å klare å lese disse tingene på en person. Noen ting plukker man opp på klær og utseende og alder og væremåte og diverse, noen ting sier man bare sånn litt vagt sånn at det stemmer for de fleste, noen ting får man egentlig den personen til å si selv men de tror det var "readeren" som sa det. Noen ganger googler de også før de møter deg.

Det er big business dette.

Jeg besitter nok forøvrig litt evnen til å fortelle deg hvordan hjemmet ditt er etter en prat med deg. Jeg er ikke synsk, jeg har bare studert sosiologi, jobber med statistikk og er i overkant interessert i interiør. Det er ikke sykt vanskelig å gjette. NRK hadde jo et program basert på det, "Hvem bor her". Helt vanlige u-synske mennesker gjettet det ganske greit på de fleste.

Anonymkode: 2f6c6...ed2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror på cold reading.

Det er en egen evne det, å klare å lese disse tingene på en person. Noen ting plukker man opp på klær og utseende og alder og væremåte og diverse, noen ting sier man bare sånn litt vagt sånn at det stemmer for de fleste, noen ting får man egentlig den personen til å si selv men de tror det var "readeren" som sa det. Noen ganger googler de også før de møter deg.

Det er big business dette.

Jeg besitter nok forøvrig litt evnen til å fortelle deg hvordan hjemmet ditt er etter en prat med deg. Jeg er ikke synsk, jeg har bare studert sosiologi, jobber med statistikk og er i overkant interessert i interiør. Det er ikke sykt vanskelig å gjette. NRK hadde jo et program basert på det, "Hvem bor her". Helt vanlige u-synske mennesker gjettet det ganske greit på de fleste.

Anonymkode: 2f6c6...ed2

Jepp👍 Og Lisa Williams er vel en av de mest kjente innen cold reading. Eller mest kjente lurendreier er vel mer korrekt å si:)

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det var mye uro i huset når Pappa levde det toppet seg en natt i sommer da jeg ringte han klokken 3 om natten han sa at om det er noe er det ikke farlig han bygde huset i 1978 han sovnet inn 16 Desember 2023 78 åe gammel klokken 14:44 jeg var på sykehjemmet helt til klokken 21:00 og var hjemme klokken 21:30 og når jeg kom hjem så var det en helt annen atmosfære i huset enten så tenkte han så mye på huset eller så var hans ekskone der eller min mor som gikk bort i 2011 som ventet på han nå er det stille i huset ♥️:rose:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har også opplevd det ❤️

Anonymkode: 71e1c...deb

Jeg også❤️

Anonymkode: 5e369...991

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (11 timer siden):

Mye mulig det var mye uro i huset når Pappa levde det toppet seg en natt i sommer da jeg ringte han klokken 3 om natten han sa at om det er noe er det ikke farlig han bygde huset i 1978 han sovnet inn 16 Desember 2023 78 åe gammel klokken 14:44 jeg var på sykehjemmet helt til klokken 21:00 og var hjemme klokken 21:30 og når jeg kom hjem så var det en helt annen atmosfære i huset enten så tenkte han så mye på huset eller så var hans ekskone der eller min mor som gikk bort i 2011 som ventet på han nå er det stille i huset ♥️:rose:

Kondolerer med din far.

Det er jammen det ikke lett å lese innlegget ditt, når du ikke bruker hverken komma eller punktum.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har beskrivelsen av den døde passet når dere har blitt "lest"?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 29.12.2023 den 0.17):

Selvsagt tror jeg ikke at noen kan kommunisere med døde mennesker.

Tja.. et familiemedlem av meg var på en reading og fikk en beskjed til meg som vedkommende overhodet ikke kunne vite noe som helst om på forhånd. Men beskjeden stemte på en prikk. Og det var ikke noe uspesifisert tull som kan passe mange, det var veldig spesifikt. Så jeg tror det er mulig.

Anonymkode: 27cec...de2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 14.12):

Tror dere at noen kan fortelle deg hvordan livet ditt er, beskrive hjemmet ditt og også kommunisere med dine avdøde?

Jeg tror ikke engang jeg selv kan beskrive hvordan livet mitt er. Litt usikker på h a man mener med "mine avdøde". Folk jeg kjenner som er døde eller folk jeg eventuelt skal ha tatt livet av? Føler det var litt upresist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tja.. et familiemedlem av meg var på en reading og fikk en beskjed til meg som vedkommende overhodet ikke kunne vite noe som helst om på forhånd. Men beskjeden stemte på en prikk. Og det var ikke noe uspesifisert tull som kan passe mange, det var veldig spesifikt. Så jeg tror det er mulig.

Anonymkode: 27cec...de2

Var det en god beskjed ?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (På 30.12.2023 den 4.36):

Jeg tror ikke engang jeg selv kan beskrive hvordan livet mitt er. Litt usikker på h a man mener med "mine avdøde". Folk jeg kjenner som er døde eller folk jeg eventuelt skal ha tatt livet av? Føler det var litt upresist.

De du var pårørende til som er døde

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2023 den 12.45):

Kondolerer med din far.

Det er jammen det ikke lett å lese innlegget ditt, når du ikke bruker hverken komma eller punktum.

Jon Fosse-stilen, vettu 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jon Fosse-stilen, vettu 😏

Skriver Jon Fosse uten komma og punktum? Tror jeg ikke noe på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...