Gå til innhold

Veronica N. Jensen på Snapchat

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stabbursmusa skrev (På 12.5.2025 den 21.28):

Jeg bruker flere produkter og er veldig fornøyd med mye. Noen av favorittene er øyemaskene, serum og håroljen. Bruker alltid hennes rabattkode.

Hvilke masker anbefaler du? Så det var så mange å velge mellom 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpar ho er blitt mildare. Eg prøvde gi tilbakemelding når ho prøvde CareLess bher for ei tid tilbake. Fekk eit surt svar tilbake, deg om det skreiv ho.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Er hun hacket? Jeg fikk plutselig en melding av henne som så litt AI ut. Det manglet åpenbart noe i starten av meldingen, og jeg påpekte det, samt at jeg sa at det lignet pyramide. Jeg fikk svar i dag hvor hun skrev: «som sagt, du kan starte med 100 $…». Da har hun åpenbart ikke lest mitt svar, siden hun ikke hadde sagt det hun sa, og på den måten avslørt at hun hadde lest svaret mitt, og hun kommenterte heller ikke pyramidepåstanden min. Hun garanterer jo også en avkastning, og det virker jo også veldig useriøst. 
Jeg har sett litt på videoene hennes, og jeg har jo et inntrykk av henne, det stemmer på ingen måte med hva og hvordan hun skriver.

Siste svaret tikker inn nå, og kommunikasjonen går jo som når man skiver med hackede venner på messenger🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...