Gå til innhold

Veronica N. Jensen på Snapchat

Melus

Anbefalte innlegg

Noen som følger henne? 
Så i dag at hun la ut om noe fond-greier, og alle som vervet seg fikk 200 kr, og at hun får 200 for hver som verver seg. Det virker da som noe pyramide-opplegg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkedykker

Hvis hu får en prosentandel av at de hun verver, verver videre, da er det pyramide-opplegg. Vanlig vervepremie slik du beskriver er da ikke noe pyramide-greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkedykker skrev (7 minutter siden):

Hvis hu får en prosentandel av at de hun verver, verver videre, da er det pyramide-opplegg. Vanlig vervepremie slik du beskriver er da ikke noe pyramide-greie. 

Okei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kron. Hun får vervepremie.

Samme om jeg verver noen i Tibber eller Klarna f eks. Helt vanlig. 

Hun er ellers en frisk dame å følge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (7 timer siden):

Noen som følger henne? 
Så i dag at hun la ut om noe fond-greier, og alle som vervet seg fikk 200 kr, og at hun får 200 for hver som verver seg. Det virker da som noe pyramide-opplegg? 

Dette er da ikke pyramide😂 Selv du kan får en Kron kode å dele ut etter at du har begynt å spare der selv🤭

Jeg digger å følge Veronica, hun er et skikkelig friskt pust😍👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun streber veeeel hardt etter å bli influencer. Skal hele tiden ha folk til å screenshotte snappene sine. Ganske obvious at det er for å øke rekkevidden sin. «Screenshot denne snappen hvis du syns sånn og mener sånn og er enig sånn» virker bare helt dust. Hun er en skikkelig streber, det skal hun ha! 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange av de mikro streberne ja, som sier opp jobbene sine, trygg og stabil inntekt så fort de har bikket 1000 følgere for å følge drømmen om å bli «popstjerne» og influenser livet🙃 Men en ting skal Veronica ha, hun ligger hvertfall ikke på latsiden! Hun jobber virkelig hardt, mye og målrettet i tillegg til å gå høygravid og ha to barn. Å hun klarer å engasjere! Hun er faktisk ei jeg har tro på skal klare det i motsetning til endel andre mikro influensere jeg veit om🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13en skrev (15 minutter siden):

Mange av de mikro streberne ja, som sier opp jobbene sine, trygg og stabil inntekt så fort de har bikket 1000 følgere for å følge drømmen om å bli «popstjerne» og influenser livet🙃 Men en ting skal Veronica ha, hun ligger hvertfall ikke på latsiden! Hun jobber virkelig hardt, mye og målrettet i tillegg til å gå høygravid og ha to barn. Å hun klarer å engasjere! Hun er faktisk ei jeg har tro på skal klare det i motsetning til endel andre mikro influensere jeg veit om🫠

Jeg tror hun kan lykkes om hun fortsetter å være så naturlig og ekte som nå. Liker å følge henne 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (16 timer siden):

Jeg syns hun streber veeeel hardt etter å bli influencer. Skal hele tiden ha folk til å screenshotte snappene sine. Ganske obvious at det er for å øke rekkevidden sin. «Screenshot denne snappen hvis du syns sånn og mener sånn og er enig sånn» virker bare helt dust. Hun er en skikkelig streber, det skal hun ha! 😂

Hun har aldri lagt skjul på at det vil hjelpe henne å vokse , og at det er det hun ønsker. Hun er helt åpen om å ha satset på dette og hvordan de som vil kan hjelpe henne å vokse. Håper hun klarer dette , og forblir så jordnær som nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...