Melus Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Noen som følger henne? Så i dag at hun la ut om noe fond-greier, og alle som vervet seg fikk 200 kr, og at hun får 200 for hver som verver seg. Det virker da som noe pyramide-opplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Hvis hu får en prosentandel av at de hun verver, verver videre, da er det pyramide-opplegg. Vanlig vervepremie slik du beskriver er da ikke noe pyramide-greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 28. desember 2023 Lykkedykker skrev (7 minutter siden): Hvis hu får en prosentandel av at de hun verver, verver videre, da er det pyramide-opplegg. Vanlig vervepremie slik du beskriver er da ikke noe pyramide-greie. Okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 28. desember 2023 #4 Del Skrevet 28. desember 2023 Det er kron. Hun får vervepremie. Samme om jeg verver noen i Tibber eller Klarna f eks. Helt vanlig. Hun er ellers en frisk dame å følge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 28. desember 2023 #5 Del Skrevet 28. desember 2023 Melus skrev (7 timer siden): Noen som følger henne? Så i dag at hun la ut om noe fond-greier, og alle som vervet seg fikk 200 kr, og at hun får 200 for hver som verver seg. Det virker da som noe pyramide-opplegg? Dette er da ikke pyramide😂 Selv du kan får en Kron kode å dele ut etter at du har begynt å spare der selv🤭 Jeg digger å følge Veronica, hun er et skikkelig friskt pust😍👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 4. januar #6 Del Skrevet 4. januar Jeg syns hun streber veeeel hardt etter å bli influencer. Skal hele tiden ha folk til å screenshotte snappene sine. Ganske obvious at det er for å øke rekkevidden sin. «Screenshot denne snappen hvis du syns sånn og mener sånn og er enig sånn» virker bare helt dust. Hun er en skikkelig streber, det skal hun ha! 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13en Skrevet 5. januar #7 Del Skrevet 5. januar Mange av de mikro streberne ja, som sier opp jobbene sine, trygg og stabil inntekt så fort de har bikket 1000 følgere for å følge drømmen om å bli «popstjerne» og influenser livet🙃 Men en ting skal Veronica ha, hun ligger hvertfall ikke på latsiden! Hun jobber virkelig hardt, mye og målrettet i tillegg til å gå høygravid og ha to barn. Å hun klarer å engasjere! Hun er faktisk ei jeg har tro på skal klare det i motsetning til endel andre mikro influensere jeg veit om🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 5. januar #8 Del Skrevet 5. januar 13en skrev (15 minutter siden): Mange av de mikro streberne ja, som sier opp jobbene sine, trygg og stabil inntekt så fort de har bikket 1000 følgere for å følge drømmen om å bli «popstjerne» og influenser livet🙃 Men en ting skal Veronica ha, hun ligger hvertfall ikke på latsiden! Hun jobber virkelig hardt, mye og målrettet i tillegg til å gå høygravid og ha to barn. Å hun klarer å engasjere! Hun er faktisk ei jeg har tro på skal klare det i motsetning til endel andre mikro influensere jeg veit om🫠 Jeg tror hun kan lykkes om hun fortsetter å være så naturlig og ekte som nå. Liker å følge henne 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 5. januar #9 Del Skrevet 5. januar J_1990 skrev (16 timer siden): Jeg syns hun streber veeeel hardt etter å bli influencer. Skal hele tiden ha folk til å screenshotte snappene sine. Ganske obvious at det er for å øke rekkevidden sin. «Screenshot denne snappen hvis du syns sånn og mener sånn og er enig sånn» virker bare helt dust. Hun er en skikkelig streber, det skal hun ha! 😂 Hun har aldri lagt skjul på at det vil hjelpe henne å vokse , og at det er det hun ønsker. Hun er helt åpen om å ha satset på dette og hvordan de som vil kan hjelpe henne å vokse. Håper hun klarer dette , og forblir så jordnær som nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå