Gå til innhold

Kjøring i dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle på lengre kjøretur på to timer men er usikker om jeg dropper det pga. snø på Østlandet. Hvor ille er det ute nå? 

Anonymkode: a42bb...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skulle egentlig kjørt til et sted ca 45 minutter unna for et par timer siden, men valgte å snu. Elendig måkt mange steder, en del av bilveiene kunne vi nesten ikke skille fra jordene. Skal heldigvis snø mindre i ettermiddag og da håper jeg at de har måkt godt! 

Anonymkode: e9753...b15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi skulle egentlig kjørt til et sted ca 45 minutter unna for et par timer siden, men valgte å snu. Elendig måkt mange steder, en del av bilveiene kunne vi nesten ikke skille fra jordene. Skal heldigvis snø mindre i ettermiddag og da håper jeg at de har måkt godt! 

Anonymkode: e9753...b15

Det er det jeg også er redd for. At man ikke ser hvor veien går fordi alt er hvitt.

Anonymkode: a42bb...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor på østlandet det du mener det er jo rimelig stort. 
Jeg har vært å kjørt på e6 i dag og den varierte veldig fra sted til sted. Avkjøring og påkjøringene var verst da de ikke var brøytet. 
Jeg så ingen brøytebiler på min 40 minutters tur. 
Men det er jo bare å kjøre etter forholdene og tilpasse farten. Selv om noen idioter må bytte filer her og der, kjøre i 120 fordi fartsgrensen er 110 så trenger ikke vi andre med hode på plass å gjøre det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...