AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Prøvde noe nytt, tok et hårstrikk og doblet det rundt pungen slik att ballene spretter fram. Eg har store baller, eg god håndfull å ganske så mye heng i dem. Men for ein nytelse dette blir nor dem spretter ut av det stramme hår strikket! Når vi har sex er det ein nytelse å kjenne dem disse fram å tilbake, samme når eg runker! Har noen andre prøvd dette?? ANBEFALES! Anonymkode: 878b0...c80
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Prøvde noe nytt, tok et hårstrikk og doblet det rundt pungen slik att ballene spretter fram. Eg har store baller, eg god håndfull å ganske så mye heng i dem. Men for ein nytelse dette blir nor dem spretter ut av det stramme hår strikket! Når vi har sex er det ein nytelse å kjenne dem disse fram å tilbake, samme når eg runker! Har noen andre prøvd dette?? ANBEFALES! Anonymkode: 878b0...c80 Oki. Gir det deg sterkere orgasmer? Anonymkode: 8e3c3...4a4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Prøv en kukring rundt baller og utstyr TS, så er det ikke bare ballene som spretter frem. Anonymkode: d0f81...ad7
Mann47 Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Bruker av og til hårstrikk rundt både kuken og ballene når jeg runker. Veldig deilig å kjenne at det strammer litt rundt der nede. Neste blir å prøve det samtidig som jeg bruker ett av mine sexleketøy analt
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 6 hours ago, Mann47 said: Bruker av og til hårstrikk rundt både kuken og ballene når jeg runker. Veldig deilig å kjenne at det strammer litt rundt der nede. Neste blir å prøve det samtidig som jeg bruker ett av mine sexleketøy analt Hva du bruker analt da? Eg brukte litt ein glatt dilldo med vibrator å fikk ein sykt god orgasme første gang, men så minket det for kvar gong å til slutt var nytelsen vekke.... Prøvde med forskjellige ting men det forsvant heilt Anonymkode: 878b0...c80
Mann47 Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva du bruker analt da? Eg brukte litt ein glatt dilldo med vibrator å fikk ein sykt god orgasme første gang, men så minket det for kvar gong å til slutt var nytelsen vekke.... Prøvde med forskjellige ting men det forsvant heilt Anonymkode: 878b0...c80 Jeg begynte med mindre dildoer og vibrator, men har gått over til grovere dimensjoner. Tenner veldig på å kjenne at det sprenger på litt. Så for tiden har jeg en større buttplug og Master Series sin fistdildo med sugekopp, slik at jeg kan bruke den i forskjellige stillinger.
OxBall Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 On 12/28/2023 at 8:03 AM, AnonymBruker said: Prøvde noe nytt, tok et hårstrikk og doblet det rundt pungen slik att ballene spretter fram. Eg har store baller, eg god håndfull å ganske så mye heng i dem. Men for ein nytelse dette blir nor dem spretter ut av det stramme hår strikket! Når vi har sex er det ein nytelse å kjenne dem disse fram å tilbake, samme når eg runker! Har noen andre prøvd dette?? ANBEFALES! Anonymkode: 878b0...c80 Bruker ringer fra biltema PM for bilde, hehe
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 OxBall skrev (2 timer siden): Bruker ringer fra biltema PM for bilde, hehe Art nr ? Anonymkode: 3bef8...9e0
OxBall Skrevet 31. desember 2023 #9 Skrevet 31. desember 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Art nr ? Anonymkode: 3bef8...9e0 finnes i flere størrelser. Tror det er 40 mm som passer best. Må tre på en stein om gangen, og bruke noe glid. https://www.biltema.no/batutstyr/battilbehor/batbeslag/oyeskruer/ring-rustfritt-2-pk-2000032462
Gjest Lurven Skrevet 31. desember 2023 #10 Skrevet 31. desember 2023 Hårstrikker? Jeg bruker ballestrikker. Mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå