AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Hørte nylig noen omtale en kompis som at han er veldig omsorgsfull. er omsorgsfull en positiv eller negativ karakteristika av en mann? Anonymkode: 1dd0e...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Positiv. Med mindre han er «omsorgsfull» på slik måte at han vil overbeskytte, og dermed kontrollere, sin partner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Del Skrevet 28. desember 2023 Å ha omsorg for andre er jo en god egenskap.Heller skjeldent disse dager. Anonymkode: b2861...13b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 28. desember 2023 #4 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg setter stor pris på det. 100% positivt når det er en genuin del av en personlighet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Del Skrevet 28. desember 2023 Ufattelig dumt og retorisk spørsmål Anonymkode: 195a8...c64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 28. desember 2023 #6 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hørte nylig noen omtale en kompis som at han er veldig omsorgsfull. er omsorgsfull en positiv eller negativ karakteristika av en mann? Anonymkode: 1dd0e...c8c Hva synes du da?? 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Del Skrevet 29. desember 2023 Selvfølgelig er det positivt å være omsorgsfull. Det er en egenskap jeg tar som selvfølge at alle mennesker er, og de som ikke er det vil ikke jeg ha noe å gjøre med i hvertfall for da lever de uten menneskelige egenskaper. Anonymkode: 31ada...338 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 29. desember 2023 #8 Del Skrevet 29. desember 2023 Jer høres det mer ut som du må søke opp definisjonen av ordet hvis du ikke forstår om det er bra eller dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå