Thomasine Skrevet 27. desember 2023 #1 Del Skrevet 27. desember 2023 Hei. Når du skal kjøpe garn - hvor kjøper du garnet? Jeg er ute etter tips til butikker i Oslo og omegn og på nett. 😃🧶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Del Skrevet 27. desember 2023 Garntopia Anonymkode: 3d5b3...060 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Garntopia Anonymkode: 3d5b3...060 Denne nettbutikken? 😃 https://www.garntopia.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Del Skrevet 27. desember 2023 Garnius og strikkemekka, den som er billigst. Bruker stort sett ikke garn som ikke finnes der, så da blir det billigst. Anonymkode: 7700a...02c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. desember 2023 #5 Del Skrevet 27. desember 2023 På nett: garnius og strikkemekka. I butikk: spar kjøp,europris,den lokale garnbutikken,rusta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 28. desember 2023 #6 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg har kjøpt mye fra Hobbii på nett. De sender fra Danmark, men har norsk nettbutikk med priser med mva. De har mye "moderne" garn med fargestifter. Og masse knalle farger. Liker de godt for mitt bruk, men har skjønt at mange mener de selger "billiggarn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg kjøper stort sett fra garntopia og lykkelig handel. hender jeg handler direkte hos rauma og sandnes også. Og i blant på jens hoff. Jo også handler jeg en del hos skappel, da jeg strikker en del skappelgensere. Anonymkode: 34a23...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg handler først og fremt hos min lokale garnbutikk, som er Studio Moyo i Gamlebyen i Fredrikstad http://http:/www.studiomoyo.no Butikken er veldig koselig, og hun som driver den er veldig hyggelig og dyktig. Jeg får alltid god hjelp til å velge farger og garn. Jeg er der sjelden, en garnbutikken i Rakkestad er også veldig god, og verdt å stikke innom om du er i området. På nett har jeg handlet mest hos Garntopia (som også er veldig gode på garnalternatib og farger), Fru Kvist, Lykkelig handel og Lofotstrikk. Anonymkode: 85663...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Del Skrevet 29. desember 2023 Handler bare på lokal garnbutikk, i tillegg til litt på festivaler og strikkemarked. I Oslo liker jeg veldig godt Fru Kvist. Anonymkode: d55ad...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 29. desember 2023 #10 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg handler mest på Jens Hoff. De har nettbutikk også. Ofte salg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg handler helst hos UniQ i Trondheim. Delvis fordi jeg liker å støtte lokale butikker. Mest fordi de ligger deler inngangsparti med Te- og Kaffehuset, en butikk jeg frekventerer ofte, og da er der veldig lett å bare gå rett frem og havne i garnbutikken. Anonymkode: f80db...16c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #12 Del Skrevet 29. desember 2023 Garnius og strikkemekka for det meste. Anonymkode: 2e900...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 30. desember 2023 #13 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg handler nesten bare hos Garntopia, de er så flinke, god service og bra utvalg! Handler hos den lykkelige sau om jeg trenger islandsk ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 30. desember 2023 #14 Del Skrevet 30. desember 2023 Garntopia har både fysisk butikk på Helsfyr og nettbutikk forresten☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annas1992 Skrevet 30. desember 2023 #15 Del Skrevet 30. desember 2023 Handler på Garntopia, Nøstet Mitt og Fru Kvist av fysiske butikker. Handler også noe hos Un-Told og Hipknit om jeg handler på nett 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #16 Del Skrevet 31. desember 2023 Handler hos Strikkelilly hvis jeg skal handle i fysisk butikk. Ligger på Bjølsen i Oslo. Anonymkode: 96530...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #17 Del Skrevet 31. desember 2023 Handler hos Fru Kvist, Lana Botanica og Nøstet mitt. Av og til strikkebutikken på Oslo City. Gode butikker med flott service! Anonymkode: e153e...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #18 Del Skrevet 16. februar Prøver å handle så mye som mulig i de to lokale garnbutikkene vi har her, og kjøper mye norsk garn. Viktig å støtte norske butikker og norsk garnproduksjon! Og vår "rustikke", norske ull er faktisk ganske så eksotisk sett med internasjonale øyne. Den har mange gode egenskaper. I de tilfellene jeg har funnet et spesielt garn som ikke finnes lokalt, leter jeg rundt i diverse nettbutikker til jeg finner det jeg er ute etter. Googler navnet på garnet + "garn", for å finne det i norske nettbutikker. Fungerer ikke det går jeg videre til utlandet. Handlet mer på nettet tidligere, ofte fra utlandet, før jeg fikk et mer bevist forhold til norsk ull og lokale garnbutikker. Anonymkode: b1157...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #19 Del Skrevet 20. februar Jeg handler for det meste her: https://mykhygge.no/ Dette er den lokale garnbutikken min. Anonymkode: fec70...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå