Gå til innhold

Hard Rock Cafè i Oslo


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God mat (bra utvalg), gode drinker og fin service. Samt et stort pluss for stilig lokale og musikk. Drar gjerne tilbake jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste der før det var offisielt åpnet (de hadde prøve-åpent i ca en måned). Jeg ble ikke imponert, maten smakte ikke som den pleier, og servitrisen var klønete. Men jeg regner med det går seg til etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der, mellom jul og nyttår.

Må si jeg ble skuffet.....

Vi måtte vente over 1 time på bord, enda vi ble forsikret om at det maks ville ta 30 min.

Kelneren vi fikk var veldig masete, skulle hele tiden spørre om ting som ikke hadde noe med menyen/maten etc å gjøre.

Det tok utrolig lang tid å få maten, vi ventet i 75 min. Kelneren vår sa bare hele tiden at maten kommer snart....

De 2 som hadde bestilte kjøtt, bestilte medium stekt. En fikk nærmest karbonisert kjøtt, og 1 fikk kjøtt som knapt nok hadde sett noen stekepanne.

En av de som bestilte hamburger godt stekt, fikk en nesten 100% rå hamburger. Denne ble sendt tilbake og det tok ytterligere 45 min før det dukket opp en ny hambuger.

Jeg bestilte pasta og ble skikkelig syk av maten. Det samme ble mannen min som smakte på min mat.

Vi har klagd og fått en beklagelse, skulle også få ny middag, som plaster på såret. Gavekort på denne nye middagen har de ennå ikke gitt oss, til tross for at vi har vørt der 6 ganger for å hente det....

Et tips er at det er gratis påfyll av brus, for de som bestiller det. Det fikk nemlig vi ikke opplyst før vi skulle betale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...