Gå til innhold

Hvilke tinder bilder er mest cringe?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Værsåsnill jenter, menn i bar overkropp vil kun ha sex  som regel!

Anonymkode: 5f728...c03

Tenner ikke på slike, så slapp av, ta en chill pill… 

Anonymkode: c7e6e...c30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 14.03):

Hørt om vanlige bilder?

Anonymkode: 721ed...282

Jeg vil vel påstå at et bilde av en fyr ute i skogen er definert som et "vanlig bilde". Men ifølge folk her, er det visst cringe....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som bruker bilder av kjendiser. Fant en som brukte bildet til Paul Walker og kalte seg for Thomas 

Anonymkode: 76630...eba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bra at de har bilder som viser hva de liker i livet? Feks jakt, friluft, biler etc? At ikke det er match for alle er jo greit, så slipper man kaste bort tiden - men det er jo ikke noe galt med disse bildene i seg selv? 

Anonymkode: b65cc...25b

Skrevet

Duckface og bilder som spiller så mye på sex at du vet det er noen som enten er idiot eller bare vil ha en ONS.

Skrevet
Thanos skrev (På 6.1.2024 den 11.17):

Jeg vil vel påstå at et bilde av en fyr ute i skogen er definert som et "vanlig bilde". Men ifølge folk her, er det visst cringe....

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er det ikke bra at de har bilder som viser hva de liker i livet? Feks jakt, friluft, biler etc? At ikke det er match for alle er jo greit, så slipper man kaste bort tiden - men det er jo ikke noe galt med disse bildene i seg selv? 

Vil alltid være noen individuelle tanker folk har.

Men er 3 gjengangere i denne tråden og det er:

Bilder med barn og andre damer, bilder i bar overkropp og bilder med solbriller (slik at man gjemmer seg litt). 

AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (46 minutter siden):

Vil alltid være noen individuelle tanker folk har.

Men er 3 gjengangere i denne tråden og det er:

Bilder med barn og andre damer, bilder i bar overkropp og bilder med solbriller (slik at man gjemmer seg litt). 

Joda, selvfølgelig er det individuelt hva man liker, dette er vel også hensikten med å ha bilder 😊 For meg er det veldig forskjell på et bilde fra en strand eller fjellet i bar overkropp, eller dersom man står og flexer i et speil. Mens andre som kanskje trener mye selv tenker omvendt. Feks er jeg veldig glad i viltkjøtt, men jakter ikke selv - så for meg er et bilde som viser en jeger positivt. Det eneste jeg kommer på i farten som jeg syns er merkelig er bilder tatt «underfra» fjeset, altså slik at man får dobbelthake og ser rett inn i nesa - det er vel ingen som synes det ble et bra bilde…? 😅 

AnonymBruker
Skrevet

-med barn
-på treningssenter 

-selfie nedenfra og opp, dette er ikke en flatterende vinkel

-gruppebilder, leker ikke Hvor er Willy

-solbriller på alle bildene

-caps for å skjule manglende hår 

-med gevær ol i militæret/whatever 

-med en dame i hver arm, så sjukt kleint

Og «superonkel»!!! Sjukt irriterende ord. 

Anonymkode: bc79e...79e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom på to ting til:
Det er cringe og ha bilder av bare dyrene dine. En mann som er glad i dyr er bare positivt! Men bilde av katten eller hunden din.... nei. Et bilde av han og dyr sammen, ja, så lenge det er et fint bilde. 

En ting som gjør at jeg konsekvent sveiper nei... er når de har memes og morsomheter fra nettet i bilde karusellen. 

Anonymkode: 24302...c49

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...