AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #41 Skrevet 31. desember 2023 11 hours ago, Fant80 said: Dette er jo et kjent snapchat filter blandt annet. Sikkert andre platformer også. Gjør også huden mer glødende og smoothere. Snakker om dette her. Det jo ikke akkurat glød man lenger merke til lzm, men en hel masse bokstaver. Fatter ikke poenget. Anonymkode: 3eaf7...014
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #42 Skrevet 31. desember 2023 Kun bilder i bikini som viser rumpe eller pupper - og søker seriøst langvarig forhold🤷♂️ Anonymkode: dee03...c06
Tekopp1 Skrevet 31. desember 2023 #43 Skrevet 31. desember 2023 Har ikke noe å tilføye, mine venstresveip er de samme; - usladda bilder av barn (sladda bilder er ok så lenge de viser mannen sammen med barna. F.eks bilder fra tur eller 17. mai i finstasen- jeg tenker det er å vise fram livet sitt og JEG syns det er ok). - usladda bilder av andre enn mannen - profil uten bilder av mannen - bilder av uflidd mann (nesehår på ville veier, utvokst frisyre, joggebukse, skitten/krøllete T-skjorte, upussede briller etc) - bilder fra treningssenter, med fleksing og baris- ikke noe galt i å trene på treningssenter, der gjør jeg også, men jeg tenker mitt om personligheten til en mann som har lyst til å vise seg fram slik. - barisbilder og forsøk på sexy blikk- jeg er ikke ute etter uforpliktende moro, men hadde jeg vært det, kunne denne type bilde kanskje funka. Kanskje. Gjelder forresten alle typer bilder som antyder "ute etter sex". - bilder hvor man viser fram et eller annet (døde dyr (nei, jeg er ikke veganer eller dyreforkjemper- men liker ikke stilen), bil/mc/snøscooter etc)- Jeg skjønner at du er stolt over det og at det er hobbyen din, men som oftest er det ikke like imponerende for en kvinne som du tror selv. Hvis du syns det ble et veldig bra bilde av deg, så crop bildet, eller si noe vittig som får oss til å skjønne at det ikke er *deg+gjenstanden* du vil vise frem, men det sjeldne blinkskuddet av deg. Jeg er generelt allergisk mot folk som definerer sin verdi ut fra hobbyer, utseende og statussymboler. - bilder av mannens hode på hodeputa. Har du nettopp runka og tenkte dette var et bra tidspunkt å lage tinder-profil eller oppdatere bildene? Søk hjelp. ... og dette utgjør omtrent 95% av alle profiler jeg ser. 2 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #44 Skrevet 31. desember 2023 Står og poserer med en (dyr)flaske rødvin. Nei jeg blir ikke imponert. Ørten bilder med solbriller. Vis meg øynene dine! Bilder med barna eller eksen på men der det er risset over ansiktet. Patetisk! Drit i å legge ut bildet da, eller rediger det! Jeg sveiper alltid videre. Anonymkode: a25b2...534 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #45 Skrevet 31. desember 2023 Selfie i speilet, hvor man holder telefonen lavt, og ser inn i skjermen, i steder for å se inn i kameraet. Noe av det verste jeg ser. Anonymkode: b71ca...c8f 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #46 Skrevet 31. desember 2023 Menn med trofé-bilder fra jakt/fiske, treningsbilder, bilder med alkohol. Anonymkode: a4351...4dd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #47 Skrevet 31. desember 2023 For meg må de gjerne vise frem motorsykkelen sin, da jeg kjører det selv. Og siden jeg også er interessert i amcar må den og gjerne være med i bildehaugen. Om de poserer ved siden av elbilen sin derimot, rett til venstre! Synes også det er greit med bilder av ungene, for det også er rett ut 😃 Anonymkode: c2b1c...a6f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #48 Skrevet 31. desember 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: For meg må de gjerne vise frem motorsykkelen sin, da jeg kjører det selv. Og siden jeg også er interessert i amcar må den og gjerne være med i bildehaugen. Om de poserer ved siden av elbilen sin derimot, rett til venstre! Synes også det er greit med bilder av ungene, for det også er rett ut 😃 Anonymkode: c2b1c...a6f Ja man må jo til slutt poste noe av det man driver med synes jeg, kanskje ikke som første bilde men still. Kjører også sykkel så det burde vel være med Anonymkode: 6b493...4ef
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #49 Skrevet 31. desember 2023 Neket skrev (På 30.12.2023 den 14.14): Brudebilde (jadda!!) eller klapping av dopet fastlenket tiger i Thailand. Jeg så en som hadde klippet ut damen på brudebildet med følgende tekst under «fra bryllupet med min døde kone» 🤡 Ja, han skrev døde ikke avdøde. Anonymkode: eb438...c6b 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #50 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når alle bildene er med andre, sånn at det nesten er vanskelig å se hvem profilen faktisk tilhører. Anonymkode: 31858...a61 Hehe ja, gidder ikke å være ‘detektiv’. 🙈 Anonymkode: c7e6e...c30
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #51 Skrevet 3. januar 2024 Værsåsnill jenter, menn i bar overkropp vil kun ha sex som regel! Anonymkode: 5f728...c03 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #52 Skrevet 3. januar 2024 Bilder med snapchat filter Flere gruppebilder hvor du må gjette hvem som er han Bilde sammen med kjendis Dårlig kvalitet på bilde, typ mobiltelefon fra år 2003 kvalitet. Bilder fra lang avstand hvor det er 98% natur/støy Som andre nevner, bilder med barn og halvnaken. Anonymkode: 8bd66...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #53 Skrevet 3. januar 2024 Skrytebilder som fjelltopp, treningssenter, posering med døde dyr osv. blir for dumt. I hvert fall om det kun er det. Forstår jo at man legger ved turbilder dersom man faktisk ønsker å møte likesinnede og er toppturfrelst. Men kanskje ikke dersom man var på topptur én gang i høstferien i 2018. Ønsker bare et vanlig bilde av et ekte smil. Feriebilder er OK, så lenge det ikke er fyllabilder med solbriller... Anonymkode: a3ea9...282
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #54 Skrevet 3. januar 2024 Bar overkropp i unaturlig setting, som i åpenbar posering. Du kan være så digg du vil, men dette er dritteit, vurderer det ikke engang om jeg er ute etter noe casual. Menn med døde dyr de har drept. Wtf. Du kan godt skrive du liker jakt, men dette er bare groteskt. Menn med bilde av seg selv og lekre damer ved siden av, som jeg ser på som en slags skryt. Anonymkode: 721ed...282
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #55 Skrevet 3. januar 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Skrytebilder som fjelltopp, treningssenter, posering med døde dyr osv. blir for dumt. I hvert fall om det kun er det. Forstår jo at man legger ved turbilder dersom man faktisk ønsker å møte likesinnede og er toppturfrelst. Men kanskje ikke dersom man var på topptur én gang i høstferien i 2018. Ønsker bare et vanlig bilde av et ekte smil. Feriebilder er OK, så lenge det ikke er fyllabilder med solbriller... Anonymkode: a3ea9...282 Ca. alle har jo turbilder på Tinder. Anonymkode: 3eaf7...014
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #56 Skrevet 3. januar 2024 On 12/28/2023 at 12:20 AM, Ludovica- said: Mann i bar overkropp (alle varianter av dette, baderom, treningssenter osv). Barn Annen dame Kun solbriller (du må vise øynene) Bilder med tunga ut/gjeiping. Æsj vil ikke se noen tunge. Fyllebilder. Veldig enig. Vil bare legge til: - Bilder med filter. Menn på 30 + som f.eks har bilder med djevelhorn er bare et hardt nei. Anonymkode: c6e00...593 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #57 Skrevet 3. januar 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Bar overkropp i unaturlig setting, som i åpenbar posering. Du kan være så digg du vil, men dette er dritteit, vurderer det ikke engang om jeg er ute etter noe casual. Menn med døde dyr de har drept. Wtf. Du kan godt skrive du liker jakt, men dette er bare groteskt. Menn med bilde av seg selv og lekre damer ved siden av, som jeg ser på som en slags skryt. Anonymkode: 721ed...282 Jeg vurderer dem ikke jeg heller, nettopp fordi jeg verdsetter det fysiske og jeg tenker - jeg vil ha det fordi at stemningen er der når vi har snakket sammen, men om alle på Tinder har sett deg - så.. det er ikke spesielt lengre eller spennende. Anonymkode: c6e00...593
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #58 Skrevet 3. januar 2024 Thanos skrev (På 30.12.2023 den 21.46): Her var det ikke mye som var innafor... Hørt om vanlige bilder? Anonymkode: 721ed...282 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #59 Skrevet 3. januar 2024 Bumoa skrev (På 31.12.2023 den 0.46): Hvorfor er egentlig bilde i speil så krise? Er nok ikke alle menn som har lyst å dra med seg en kompis alle mulige steder for å ta bilder til tinderprofilen, slik jeg ser flere damer åpenbart gjør. Er?? Tips, 1) heng med en kompiser slik kompiser gjør. 2) be vedkommende ta bilde av deg i en naturlig setting dere allerede er i. Det er virkelig ikke vanskelig. Anonymkode: 721ed...282 1
Bumoa Skrevet 3. januar 2024 #60 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er?? Tips, 1) heng med en kompiser slik kompiser gjør. 2) be vedkommende ta bilde av deg i en naturlig setting dere allerede er i. Det er virkelig ikke vanskelig. Anonymkode: 721ed...282 Ja det går jo med et bilde eller to, men om jeg ikke er fornøyd så ligger det ikke for meg å gnage på denne kompisen om å ta et nytt bilde som jeg er fornøyd med om jeg følte det ikke var bra nok. Øynene halvveis igjen eller noe. Kanskje jeg ikke en gang vil si til han at jeg er på Tinder å jakter… Men folk er vel forskjellig her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå