Gå til innhold

Kakemann med «mensen»


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bakehuset Nord-Norge feirer mangfold :fnise: Først ble kakemenn til julefigurer. Nå tar Bakehuset det et steg videre. 

IMG_3992.jpeg

Endret av MyMichelle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert! Mensen er naturlig og ikke tabu 

Anonymkode: 9c1c6...22e

  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Supert! Mensen er naturlig og ikke tabu 

Anonymkode: 9c1c6...22e

Det er sant, men ikke naturlig med mensen på mat. Så for min del er det et jævla stort nei takk. 

Hva blir det neste, sæd flekker og avføring? Det er jo også naturlig 

Anonymkode: 7d8c0...b3d

Skrevet

Vulgært og lavpannet. 

Anonymkode: b3190...7b0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De har selvsagt bare sølet 🙄

  • Liker 6
Skrevet

Heia Bakehuset👍

Anonymkode: e0d0a...311

  • Liker 1
Skrevet

Vulgært 

Anonymkode: 846bf...516

Skrevet

Jeg er bare bekymret over saggebuksene. Kakepersoner bør ha skikkelige knebukser som gir E. Askeladd-vibber.

Anonymkode: 3de2a...05e

  • Liker 1
Skrevet (endret)
Djungelvrål skrev (3 timer siden):

De har selvsagt bare sølet 🙄

Ja, de pleier gjøre det. Ikke én av kakemennene jeg har kjøpt på Extra i vinter har hatt skikkelig mønster. Men denne synes jeg var morsom.

Endret av MyMichelle
Skrivefeil!
  • Liker 1
Skrevet

Haha, de har bare vært uheldige med fargingen. 😄

Forøvrig så fortrekker jeg kakemenn fra Liebermann. 

images?q=tbn:ANd9GcTcLPRpoIdS4HaWBuoK2T3

  • Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...