MyMichelle Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 (endret) Bakehuset Nord-Norge feirer mangfold Først ble kakemenn til julefigurer. Nå tar Bakehuset det et steg videre. Endret 27. desember 2023 av MyMichelle
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Supert! Mensen er naturlig og ikke tabu Anonymkode: 9c1c6...22e 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Supert! Mensen er naturlig og ikke tabu Anonymkode: 9c1c6...22e Det er sant, men ikke naturlig med mensen på mat. Så for min del er det et jævla stort nei takk. Hva blir det neste, sæd flekker og avføring? Det er jo også naturlig Anonymkode: 7d8c0...b3d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Vulgært og lavpannet. Anonymkode: b3190...7b0 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Heia Bakehuset👍 Anonymkode: e0d0a...311 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 Jeg er bare bekymret over saggebuksene. Kakepersoner bør ha skikkelige knebukser som gir E. Askeladd-vibber. Anonymkode: 3de2a...05e 1
MyMichelle Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2023 (endret) Djungelvrål skrev (3 timer siden): De har selvsagt bare sølet 🙄 Ja, de pleier gjøre det. Ikke én av kakemennene jeg har kjøpt på Extra i vinter har hatt skikkelig mønster. Men denne synes jeg var morsom. Endret 27. desember 2023 av MyMichelle Skrivefeil! 1
Kniv & gaffel Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 Haha, de har bare vært uheldige med fargingen. 😄 Forøvrig så fortrekker jeg kakemenn fra Liebermann. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå