AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Skal man ha i pulveret før eller etter man heller vann? Anonymkode: 0e50d...e0f
Beneath the Moon Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Har ingenting å si. Denne er best 2 3
Valiant Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Har ingenting å si. Denne er best Enig, velger denne selv 1
Daisy-love Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Liker en smaksatt pulverkaffe kan jeg anbefale Beanies fra Diggbox.no. Så mange gode 😋 Peanut butter cup er min favoritt av vanlige, men drikker en del decaf og da karamell. https://www.diggbox.no/?post_type=product&s=Beanies 2
Mardina Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Liker Beanies, som b.l.a fåes kjøpt på Dollarstore om man har den i nærheten. Jeg drikker veldig lite kaffe, men Beanies liker jeg. Nutty hazelnut er min favoritt 😁 Dette er riktignok smaksatt kaffe. 1
Kalikalinka Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Athena Freyja skrev (6 timer siden): Har ingenting å si. Denne er best Løser seg opp uansett, men personlig starter jeg alltid med pulver først og så vann, av gammel vane. Enig i at den på bildet her er klart best, selv om ingen av dem er fantastiske, akkurat. 2
MyMichelle Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 Athena Freyja skrev (6 timer siden): Har ingenting å si. Denne er best Helt enig.
Johan uten land Skrevet 28. desember 2023 #9 Skrevet 28. desember 2023 Brasero! Ja, den bruker jeg hver morgen når jeg er hjemme. To-tre store kopper gjør susen. Den inneholder Robusa-bønner, så den har mer koffein enn en del annet også... Synes smaken er ren og tydelig, lite syre, så virker også bedre for magen, er mitt inntrykk...
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #10 Skrevet 28. desember 2023 Kjelsberg Anonymkode: 82fa4...7fb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 Pulverkaffe fra Stavanger kaffebrenneri. Anonymkode: a0055...a6e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 Jeg synes faktisk den fra Rema 1000 (eget merke) er veldig god Anonymkode: 72219...981
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Skrevet 29. desember 2023 Eksen sverget til First Price sin 🤪 Anonymkode: 87137...33d
Kniv & gaffel Skrevet 29. desember 2023 #14 Skrevet 29. desember 2023 Denne er best. I tillegg løser den seg godt i kaldt vann så den er god hvis man skal lage iskaffe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå