Gå til innhold

Evig jag etter analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Silvia515 skrev (3 timer siden):

Du stiger i gradene hos meg, Jarl :)

LadeJarl skrev (3 timer siden):

😂..Takk! Samme andre veien.,

Under den hvite bro :rodmer:

Anonymkode: b777b...8f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mas etter oralsex kan jeg forstå. Ok, ikke mas men savn da. Oralsex er en veldig naturlig del av eg sexualliv for mange. 

Mas om analsex blir noe annet. For mange er det enkelt og innebærer følelse av skam. Den biten er vanskelig å komme over for mange. 

Jeg elsker skal lek, direkte analsex har jeg måtte "øve" meg på å like. Ikke etter press fra partner men etter nysjerrighet selv. Og som for meg krevde det nettopp del del trening, mange har ikke i seg å ville det og det tenker jeg absoludt må respekterer. Jeg har alltid vist jeg har likt anal stimulering, men selve penetreringen med penis klarte jeg ikke å nyte før den dagen jeg slapper helt helt helt av. Mange kvinner når kke å dit i avslappende, nysjerrighet eller fravær av skam og kvinnens grenser her må respekteres.

Analsex er ikke så viktig for meg, Men la meg ligge over fanges hans mens han fingrer meg vaginalt og analt. Ja, takk!

Anonymkode: a4c54...7f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har ingen an dere tent på å bli tatt bakfra og på toppen av det hele oppdaget at en annen jente ,/ dame smugtitter ?

Anonymkode: a2ad6...ea6

nei

Anonymkode: e804a...a30

Skrevet
13 hours ago, Silvia515 said:

Jeg dater en fin fyr for tiden. Det er en utfordring: Han er besatt av analsex. Jeg kan være med på analsex noen ganger, men da skal jeg være veldig kåt og klar. Daten min vil at analsex skal skje nærmest hele tiden.

Jeg har aldri opplevd et så sterkt analfokus hos noen tidligere, noe jeg har sagt til ham noen ganger. Han er enig i at han er "rumpefiksert", men mener han kan moderere seg. Det tror jeg ikke vil skje, for hver gang han slikker meg får en finger i rumpa. 

Han er med på leken selv og vil ofte at jeg bruker dildo på ham. Akkurat det har jeg ingen problemer med. Hva tror dere? Vil han noensinne foretrekke vaginalsex med meg? Kan jeg snu hans fokus?

PS: Jeg behøver ikke svar a-la "dump ham", det kan jeg finne ut av selv ;)

Hva slags signaler sender du han da? Om han smyger en finger mot det bakre hullet ditt? Gir du tydelig beskjed om at det ikke er noe du ønsker nå eller grynter du bare litt men ellers lar det skje?

Tror det kan være lurt å ha en god samtale om akkurat dette og utenfor senga. Mens man holder på er ikke noe godt tidspunkt å ta opp slike ting. Forklar hva du ønsker, mener og liker ... bli enige om hvordan ting skal være. Respekterer han det er det jo helt supert og dere kan begge nyte anal når dere begge er klare for det. Da blir det en positiv greie.

Om man fremdeles ikke gir seg, så må du nesten bestemme deg for hvor grensa di går og hvor viktig analsex er for deg. Respekt for partners ønsker og lyst er ekstremt viktig i et forhold. Masing er et brudd på dette og en ting jeg personlig ville satt foten helt tydelig ned for. Hos meg ville utidig mas om anal ført til absolutt null anal ... selv om jeg ellers kanskje en gang ville kunne fått lyst på det selv. Maset ville gjort både handlingen og personen nokså usexy.

Mine 0.02$

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Altså, når mannfolk er SÅ fiksert på anal, så mistenker jeg alltid de ikke har kommet ut av skapet enda.

Anonymkode: 6d83e...3d7

Og når kvinner liker å bli slikket så er det nok fordi de egentlig er lesbisk?

Anonymkode: 5e024...187

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei du kan ikke snu hans fokus. Han er homofil i fornektelse

Anonymkode: f3b58...c63

Tullball.

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (6 timer siden):

Tullball.

Enig

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror en av grunnene til at noen maser er at det virker. Det virker som om han får det som han vil uten at det blir en ordentlig konflikt. De fortsetter tross alt å date.

Derfor er rådet mitt til TS så si klart nei og stå på det selv om det blir dårlig stemning en stund.

• Liker 2
Skrevet
Silvia515 skrev (19 timer siden):

Jeg dater en fin fyr for tiden. Det er en utfordring: Han er besatt av analsex. Jeg kan være med på analsex noen ganger, men da skal jeg være veldig kåt og klar. Daten min vil at analsex skal skje nærmest hele tiden.

Jeg har aldri opplevd et så sterkt analfokus hos noen tidligere, noe jeg har sagt til ham noen ganger. Han er enig i at han er "rumpefiksert", men mener han kan moderere seg. Det tror jeg ikke vil skje, for hver gang han slikker meg får en finger i rumpa. 

Han er med på leken selv og vil ofte at jeg bruker dildo på ham. Akkurat det har jeg ingen problemer med. Hva tror dere? Vil han noensinne foretrekke vaginalsex med meg? Kan jeg snu hans fokus?

PS: Jeg behøver ikke svar a-la "dump ham", det kan jeg finne ut av selv ;)

Jeg var ilag med en som var sånn, det ga seg ikke (ikke derfor det ble slutt) 

Anonymkode: 304fc...844

• Liker 1
Skrevet

Tvang og sex hører ikke sammen, her må det skjerpings fra hans side. Et nei er et nei og skal respekteres

• Liker 1
Skrevet

Et det virkelig ingen av dere som ikke tror at en jente ØNSKER analsex ?

Hvor har dere det fra at menn til stadighet maser om anal ?

Har dere virkelig så dårlig erfaring med menn og sex at dere tror at menn er då idiotiske at de til stadighet maser om anal når han vet at dama ikke liker anal ,?

Skjerp dere !

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har dere virkelig så dårlig erfaring med menn og sex at dere tror at menn er då idiotiske at de til stadighet maser om anal når han vet at dama ikke liker anal ,?

Skjerp dere !

Men de trenger de ikke å mase på. 

Anonymkode: c618b...8cd

Skrevet

Liker du oral ?

Skrevet

At det blir mas er slitsomt, da er det på tide å sette seg ned og ta en samtale om at "slik og slik" er det. 

Her er det motsatt, her er det mer jeg som "maser" på mannen om analsex, men det er ikke så vanskelig når vi foretrekker analsex fremfor vaginal sex 😄

Ja, analsex er våres "vanlige" sex og det vi har majoriteten av gangene, 3-4 ganger per uke ❤️

Anonymkode: 1c321...d72

• Liker 1
Skrevet

Liker du oral også da 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 8.21):

Skjerp dere !

Du har ikke lest HI, har du vel? Denne tråden handler om en analfiksert mann som til stadighet maser om anal.

Anonymkode: c34aa...ccc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Liker du oral også da 😃

Hvis du sikter til meg som skrev posten over så liker jeg/vi oralsex i aller høyeste grad. 

Grunnen for at jeg liker analsex bedre er fordi jeg får orgasme når jeg blir tatt analt uten at jeg trenger å hjelpe til med hånden/leketøy, noe som jeg er nødt til ved vaginal sex. Orgasmen jeg får ved analsex er også bedre og sterkere 😄

Det er også ekstra intimt og deilig for oss, pluss mindre søl 😄 ikke noe som renner ut etterpå, holder helt fint frem til jeg setter meg ned på do, ellers så er det også litt sexy med analsex før vi skal avsted en plass, handle, i selskap e.l hvor jeg da går rundt med noe av mannen min inni rumpa mi 🥰 vi synes det er sexy. 

Det folk ikke vet har de ikke vondt av 😄

Men nå sporer det litt av her. Jeg synes likevel at man ikke skal mase eller gjøre noe man ikke har lyst til. Selv om vi liker best analsex så har vi full forståelse for at det ikke er for alle. Man bør da ha en god prat om dette og hvis man ikke kan bli enige så kan det jo hende at man ikke er forenelig med hverandre, sånn er det bare. 

Anonymkode: 1c321...d72

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 12.29):

Min bestevenninne og mannen hennes var gift i ti år før de prøvde analsex. Det er min venninne som har fortalt meg dette, så ingen personlig erfaring. Nå er det det han helst vil ha. Han synes det er trangere, og derfor å foretrekke. Han godtar vaginalsex, men synes ikke det er like deilig. Han mottar ingenting selv. 

Jeg vil tro at analsex alltid vil være å foretrekke om det er det som føles best for vedkommende. Slik er det vel med alt her i livet. Men det kan også handle om bare tenning også, ikke at det nødvendigvis er fysisk bedre. Tenning kan alltids endre seg med tida og/eller modereres naturlig, men jeg ville ikke ha ønsket at han skulle endre seg for min skyld. Det er slik han er, på en måte. Kanskje kan han modereres ved å jobbe med saken, men jeg tenker at tenninga vil være størst der for ham uansett, og så må han holde igjen lystene slik at du ikke skal merke dem i lik grad som tidligere.

Anonymkode: dbb53...e1b

da får damen sørge for å bæsje på han da, forhåpentligvis mister han lysten. 

Anonymkode: d3ec9...8bb

Skrevet

Mann her. Kan ikke forklare det, men er svak for analsex. Følelsen og synet setter igang et voldsomt spekter av følelser. Jeg er nok mer interessert en min partner, men hun har tilsynelatende også stor glede av analsex av og til. Derfor har vi en avtale om at vi gjør det kun når hun har lyst, jeg verken ber om det eller antyder at jeg vil. Ingenting gjør meg mer tent enn når hun spør. Men ikke alltid at det allikevel skjer hvis vi har vaginal sex og den er himmelsk. Ofte kommer jeg ikke av anslsex, da tar vi en pause, dusjer, og går tilbake til hennes nydelige fordypning under Venus,  og der er det tross alt alltid beste å være. Og der er det nesten uten unntak en fantastisk forløsning. BTW,  jeg hadde elsket kommentarer fra jenter/kvinner. Ingenting er mer sexy enn jenter/kvinner som gir uttrykk for lyst og initiativ og som gir uttrykk for at dette gjør de for sin egen nytelse. Sex skal være godt for alle som deltar, men man er kun selv ansvarlig for sin seksualitet.👊

AnonymBruker
Skrevet

Det var fint å lese det du skriver for selvsagt har også kvinner lyst på analsex når de blir skikkelig kåte .

Ingen maser på de ,men de som skriver her inne tror at alle menn må mase for å få anal.

Dessverre er det veldig få jenter /damer her inne som våger å si at anal kan tenne de men de har vel kun erfaring fra egoistiske menn.

Jeg har anal når kona ønsker det, eller når hun hun har sett stedatteren har sex.Hun har spurt om jeg kan tenke meg å ha sex med henne mens hun det på,men jeg er fortsatt litt skeptisk selv om tanken tenner meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...