Viki6 Skrevet 5. januar 2024 #21 Del Skrevet 5. januar 2024 Styrer unna de med rydding av vaskerom, smøring av brødskive, uproff sminke, jakten på diagnoser, dagens hudpleierutine og utpakking av matvarer som eneste innhold 😃. Ser gjerne på de med variert innhold, litt blanding av humor og alvor, og som har litt meninger om ting eller som faktisk kan noe om sminke og hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marotsia Skrevet 6. januar 2024 #22 Del Skrevet 6. januar 2024 Etter noen gikk ut med hva de tjener på snap så har det tatt helt av, alle influensaer har så lange snap stories at jeg orker ikke se mer. 40 snap om å si noe man kunne gjort på en snap osv, virker som alle har fått helt blod på tann for disse pengene. Jeg orker ikke se på mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 7. januar 2024 #23 Del Skrevet 7. januar 2024 Og der var Camilla Pihl også «tilbake på snap i 2024» Tror 2024 blir året der mange innser galskapen med all denne scrollingen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 7. januar 2024 Forfatter #24 Del Skrevet 7. januar 2024 Babushka skrev (23 minutter siden): Og der var Camilla Pihl også «tilbake på snap i 2024» Tror 2024 blir året der mange innser galskapen med all denne scrollingen. Helt tilfeldig sikkert… 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 7. januar 2024 #25 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg kjenner at jeg av prinsipp ikke ser snap av andre enn venner og bekjente nå. Scrollet nedover på åpningssiden og det var ingen det fristet å åpne heller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 7. januar 2024 #26 Del Skrevet 7. januar 2024 mammams skrev (59 minutter siden): Jeg kjenner at jeg av prinsipp ikke ser snap av andre enn venner og bekjente nå. Scrollet nedover på åpningssiden og det var ingen det fristet å åpne heller! Det har blitt alt for mye vas, jeg husker før når tv ble kalt for «dumboksen» Tviler sterkt på at vi lærer noe av betydning av å scrolle gjennom alle disse snappene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå