Gå til innhold

Se vaflene også slik ut?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøvde nytt vaffeljern fra Wilfa som jeg fikk i gave. Slik stekte den. Helt brun på den ene sida og hvitt på den andre sida (se bilde)

Er det slik det skal være? Hadde termostaten på 4

20231226_154649.jpg

20231226_154658.jpg

Anonymkode: fb1c4...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fremdeles slik etter at du har stekt flere vaffelplater? Noen jern bruker litt tid på å bli skikkelig jevnt varme.

Du kan også være uheldig å ha samme dritten som meg. Ikke bare steker det ujevnt, men dritten er ikke en gang i vater!

Anonymkode: e1b39...118

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det fremdeles slik etter at du har stekt flere vaffelplater? Noen jern bruker litt tid på å bli skikkelig jevnt varme.

Du kan også være uheldig å ha samme dritten som meg. Ikke bare steker det ujevnt, men dritten er ikke en gang i vater!

Anonymkode: e1b39...118

Jeg stekte nærmere 15 vafler. Og de fleste var sånn. Og vaffeljernet var i bruk i kanskje 45 min. Så den  hadde egentlig god tid til å bli skikkelig varm.

Det var helt ny vaffeljern. Brukte den kun 2 ganger. har vært på elkjøp i dag og levert den tilbake

 

Ts

Anonymkode: fb1c4...16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...