AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Prøvde nytt vaffeljern fra Wilfa som jeg fikk i gave. Slik stekte den. Helt brun på den ene sida og hvitt på den andre sida (se bilde) Er det slik det skal være? Hadde termostaten på 4 Anonymkode: fb1c4...16e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Er det fremdeles slik etter at du har stekt flere vaffelplater? Noen jern bruker litt tid på å bli skikkelig jevnt varme. Du kan også være uheldig å ha samme dritten som meg. Ikke bare steker det ujevnt, men dritten er ikke en gang i vater! Anonymkode: e1b39...118
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det fremdeles slik etter at du har stekt flere vaffelplater? Noen jern bruker litt tid på å bli skikkelig jevnt varme. Du kan også være uheldig å ha samme dritten som meg. Ikke bare steker det ujevnt, men dritten er ikke en gang i vater! Anonymkode: e1b39...118 Jeg stekte nærmere 15 vafler. Og de fleste var sånn. Og vaffeljernet var i bruk i kanskje 45 min. Så den hadde egentlig god tid til å bli skikkelig varm. Det var helt ny vaffeljern. Brukte den kun 2 ganger. har vært på elkjøp i dag og levert den tilbake Ts Anonymkode: fb1c4...16e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå