Trolltunge Skrevet 15. juni 2022 #901 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (3 timer siden): Uff ja. Stakkars dere kvinner, dere har det jammen ikke lett. Sikkert derfor selvmordsraten blank jenter/kvinner, ligger skyhøyt over gutter/ menn Det er ikke synd på oss damer angående DP. Dette er heller ikke relevant for noe selvmordsrate. At menn velger å ta sosialt selvmord, i forhold til å skyve fra seg kvinner de har interesse for ved å sende DP, selv om hvordan kvinner reagerer på det er velkjent, det er menns problem. Det er faktisk ikke et problem for oss kvinner at menn avslører seg som idioter. Det er bare bra for oss. Gjør det såre enkelt å droppe selvsentrerte tullinger. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #902 Del Skrevet 15. juni 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hva du synes er irrelevant. Kvinner flest liker ikke å få en kukk midt i fleisen. Du er så selvsentrert rundt din egen kukk sier mer om deg enn om kvinner. Anonymkode: f9a9c...8e5 Jeg er en altruistisk person, ok? Andre kan få tenke på seg selv så mye de vil, men for meg blir det helt feil å ikke skulle dele med resten av verden det skuet jeg har blitt gitt mellom beina. Det ville vært som å være milliardær, men aldri dele med noen andre. Visste du f.eks. at selvmordsraten blant kvinner er på vei oppover? Så hvis jeg kan redde bare to kvinner ved å gjøre dagen deres litt lysere, syns jeg faktisk det er verdt de 98 som kanskje blir småfurtne. Anonymkode: c1f92...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 15. juni 2022 #903 Del Skrevet 15. juni 2022 Har vært med om noen ukjente damer på datingsider som har invitert meg hjem til seg etter jeg sendt dp, tru på det eller la vær. Så bare tull å mene att INGEN damer liker dp🥴🤦 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #904 Del Skrevet 15. juni 2022 Archer skrev (4 minutter siden): Har vært med om noen ukjente damer på datingsider som har invitert meg hjem til seg etter jeg sendt dp, tru på det eller la vær. Så bare tull å mene att INGEN damer liker dp🥴🤦 Det er ingen her inne som påstår at INGEN damer liker dp. Anonymkode: f9a9c...8e5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #905 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er en altruistisk person, ok? Andre kan få tenke på seg selv så mye de vil, men for meg blir det helt feil å ikke skulle dele med resten av verden det skuet jeg har blitt gitt mellom beina. Det ville vært som å være milliardær, men aldri dele med noen andre. Visste du f.eks. at selvmordsraten blant kvinner er på vei oppover? Så hvis jeg kan redde bare to kvinner ved å gjøre dagen deres litt lysere, syns jeg faktisk det er verdt de 98 som kanskje blir småfurtne. Anonymkode: c1f92...c8a Ja dette er nok ganske talende for hvordan menn som sender DP tenker. Og du har forsåvidt rett på en måte. Vi kvinner viser hverandre gjerne slike bilder når vi får dem av menn. Blir ikke imponerte, men analyserer gjerne form og farge på ironisk måte. Ikke på en seksuell måte. Det blir litt latter av slikt innimellom, på bekostning av mannen. Vi har nøyaktig null respekt for menn som ikke har respekt for oss, så en slik analyse blir deretter. Æsj og latter. Anonymkode: f0d38...f45 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #906 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja dette er nok ganske talende for hvordan menn som sender DP tenker. Og du har forsåvidt rett på en måte. Vi kvinner viser hverandre gjerne slike bilder når vi får dem av menn. Blir ikke imponerte, men analyserer gjerne form og farge på ironisk måte. Ikke på en seksuell måte. Det blir litt latter av slikt innimellom, på bekostning av mannen. Vi har nøyaktig null respekt for menn som ikke har respekt for oss, så en slik analyse blir deretter. Æsj og latter. Anonymkode: f0d38...f45 Jeg tror det samme skjer blant menn. En kamerat av meg fikk et nakenbilde av en jente han ikke var interessert i. Hun var ikke akkurat veldig populær. Det var ikke noe spesielt flatterende bilde. Selfie utenfor dusjen med skarpt lys og skikkelig bikiniskille. Han viste det frem i gjengen så folk kunne le av det. Jeg synes det var litt dårlig gjort, men jeg skjønner nå at det var hun som var respektløs. Anonymkode: a57c3...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 15. juni 2022 #907 Del Skrevet 15. juni 2022 For oss som er over snittet opptatt av/interessert i forskjellen mellom kjønnene (primært biologisk betinget) så er tråder som denne grei vanning. Det sagt, jeg sliter også med å forstå "logikken" i at (enkelte) menn sender dickpics til damer når de "vet" at damer ikke liker det. Men det er vel problemet? De vet det ikke sikkert og biologien, om vi drar en parallell til formeringen som gjerne er 2 millioner sædceller som kappes om å befrukte 1 egg, at menn teppebomber "området" i håp om et napp. Jeg tror det ligger noe der men som rasjonell kis både forstår jeg og anerkjenner at å sende dickpics er helt fånyttes. Ikke frister det heller. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #908 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg liker dickpics så er nok en av de 2% 😁 Gir som regel fin tenning og er et kompliment i mine øyne. K38 Anonymkode: 9093a...c93 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. juni 2022 #909 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (5 minutter siden): Ok. Har aldri sendt et DP i hele mitt liv, så jeg gir nå faen. Jeg har ingen egen interesse av det, dessuten har jeg "liten" pikk så jeg regner med at kvinner heller ikke har noen interesse av det. Mitt poeng er at kvinnfolk ikke er noe bedre, så denne handlingen med å eksponere "edle" deler er nok ganske lik for begge kjønn. Forskjellen er mottakers respons. Når kvinner gjør det, er det ikke et problem. Når menn gjør det så går alt av alarmer om "Me too", overgrep, blotting og perversitet. Ja nå er det visstnok definert som ulovlig. Det har egentlig lite å si for min del, og for kvinner flest vil jeg tro. De fleste anmelder ikke slikt, vi bare definerer mannen som idiot, og bruker ikke mer tid på slike. Slikt utelukker fyren bare som noe som helst som regel. Så det er jo mennene selv slikt går utover. Vi kvinner kan bli litt skuffet, om mannen virket oppegående og interessant før han slengte edle deler i ansiktet på oss, men det er virkelig ikke et problem for kvinner at menn avslører seg som idioter. Det gjør det enklere for single kvinner å vite hvem de ikke skal bruke mer tid på. Spør man og får ja er det noe helt annet. Med mindre man maser om det selvfølgelig. Det er vel mer bare rart for oss kvinner at mange menn klager på at det er så vanskelig å få interesse fra kvinner, og så velger de selv å gjøre noe som medfører at kvinner ikke ønsker kontakt med dem. Som nevnt ikke et problem for kvinner at menn avslører seg som idioter, og sosialt inkompetente, for det gjør ting enklere for oss, men likevel rart at menn skyter seg selv i foten slik. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #910 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (1 minutt siden): Hvorfor fortsetter menn å sende dick-pics når bare 2% av kvinner liker det? Jo, fordi 98% av kvinner synes den pikken som kommer opp på Skjermen er for liten ! Løsningen må være å få bildet opp på storskjerm da så den synes. Anonymkode: 9d22d...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #911 Del Skrevet 15. juni 2022 Fordi det handler om dominanse. Ikke at kvinner skal like bildet. Anonymkode: 8e377...843 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. juni 2022 #912 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (2 minutter siden): Ok. Dette var omtrent akkurat det du skrev i forrige innlegg. Ja. Det er sikkert omtrent det jeg kommer til å skrive om temaet alltid, men det synker tydeligvis ikke hjem hos mange menn uansett, så vet egentlig ikke hvorfor jeg (og andre kvinner) gidder. Tommel opp for at du ikke driver med slikt. 👍 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #913 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg har anmeldt de dickpickene jeg har fått. Anonymkode: af333...bc3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. juni 2022 #914 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (7 minutter siden): Åja. Så hvis Jonas G Støre virkelig skal "stramme grepet" og dominere befolkningen, så publiserer han et DP til befolkningen? 😆 Kjetilkasper@outlo skrev (1 minutt siden): Du må anmelde eierne/avsender. Tommel opp for humoren din også. 🤣👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #915 Del Skrevet 15. juni 2022 3 minutter siden, Kjetilkasper@outlo said: Du må anmelde eierne/avsender. Du er forferdelig morsom. Anonymkode: af333...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #916 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (1 minutt siden): Hvorfor fortsetter menn å sende dick-pics når bare 2% av kvinner liker det? Jo, fordi 98% av kvinner synes den pikken som kommer opp på Skjermen er for liten ! Får bare gjenta det: Undersøkelsen sier ikke at bare 2% av kvinner liker dickpics. Det er et rent feilsitat. Undersøkelsen sier blant annet at 59% av kvinner har fått dickpics og at 45% har fått uønskede dickpics. (De som har fått uønskede dickpics kan også ha fått ønskede dickpics.) Det eneste vi vet er at minst 14% av alle kvinner har fått et dickpic som de faktisk ønsket å få. Undersøkelsen sier dessverre ingen ting om hva kvinner mener om dickpics de ikke har bedt om. For eksempel fra kjæreste. Det kunne vært interessant. Dessverre ble kvinnene spurt om hva de mener om uønskede pics, og da er svaret gitt. Ingen liker å få uønskede ting. Det sier seg selv. Ikke en eneste kvinne i undersøkelsen ble seksuelt opphisset over uønskede dickpics. Det funnet gikk verden rundt som en falsk nyhet om at ingen kvinner blir tent av dickpics. Ikke misforstå: Jeg tror mange kvinner får dickpics av random personer. Jeg nektet ikke for det. Det er harry og krenkende. Åpenbart. Det eneste jeg blir provosert av er juksing med tall, dårlig "forskning" og fake news for å få overskrifter. Det blir jeg krenket av. Anonymkode: a57c3...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #917 Del Skrevet 15. juni 2022 2 minutter siden, Kjetilkasper@outlo said: Skal svare seriøst jeg Om jeg hadde sendt et DP til en kvinne og hun reagerte negativt på det (Noe hun høyst sannsynlig ville gjort) så ville jeg virkelig ikke følt at jeg dominerte henne. Tvert i mot ville jeg følt at hun hadde all makt i forhold til å bruke det mot meg ovenfor venner og bekjente, og også anmeldt meg. Så nei.... Hvorfor skriver du det til meg...? Anonymkode: af333...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 15. juni 2022 #918 Del Skrevet 15. juni 2022 Enkelte menn sender random DP til kvinner de ikke har en relasjon til, og dette kan oppleves ubehagelig eller til og med skremmende for enkelte. Det å få DP fra en du har en flørt med og som kjenner deg godt nok til å vite om det er velkomment eller ikke er noe HELT annet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #919 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (53 minutter siden): Åja. Så hvis Jonas G Støre virkelig skal "stramme grepet" og dominere befolkningen, så publiserer han et DP til befolkningen? 😆 Haha😂 Anonymkode: 508b0...eaa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #920 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (1 time siden): Ok. Har aldri sendt et DP i hele mitt liv, så jeg gir nå faen. Jeg har ingen egen interesse av det, dessuten har jeg "liten" pikk så jeg regner med at kvinner heller ikke har noen interesse av det. Mitt poeng er at kvinnfolk ikke er noe bedre, så denne handlingen med å eksponere "edle" deler er nok ganske lik for begge kjønn. Forskjellen er mottakers respons. Når kvinner gjør det, er det ikke et problem. Når menn gjør det så går alt av alarmer om "Me too", overgrep, blotting og perversitet. Dersom bildet er uønsket av mottaker, er det vel i prinsippet like problematisk uavhengig av kjønn. Men det blir likevel ikke helt riktig å sammenlikne nakenbilder eller puppebilder med dickpics, den kvinnelige ekvivalenten er pussypics, altså bilde av selve kjønnsorganet. Når det er sagt, så er faktisk det å sende uønskede dickpics sidestilt med blotting i straffeloven, og dermed ulovlig/straffbart. Anonymkode: 2de7f...61b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå