AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #861 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen. Anonymkode: ab749...dcc De er så ufattelig kvalmende stygge. Anonymkode: 43fa3...5fa 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #862 Del Skrevet 15. juni 2022 Fordi veldig mange menn er ganske «korte». Eller enkle om du vil. Anonymkode: 530cb...2a5 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #863 Del Skrevet 15. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi veldig mange menn er ganske «korte». Eller enkle om du vil. Anonymkode: 530cb...2a5 Som kvinner altså. Kanskje vi ikke er så ulike allikevel? Anonymkode: 6a52d...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #864 Del Skrevet 15. juni 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: De er så ufattelig kvalmende stygge. Anonymkode: 43fa3...5fa Næsj, det er de ikke. De er estetiske vidundere, noe kunsthistorien bekrefter gjennom sine utallige phallus-symboler i alt fra skulptur- og malerkunst, til arkitektur. Jeg elsker synet av min egen penis, kan sitte i timesvis og bare beundre den. Den er noe av det vakreste, mest estetisk tilfredsstillende jeg vet om. Anonymkode: c1f92...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #865 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen. Anonymkode: ab749...dcc Hvorfor tror du at kvinner hater peniser? Anonymkode: 5c1a2...889 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #866 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen. Anonymkode: ab749...dcc Vi hater ikke peniser, men menn som sender bilde av de. Når en mann sender dickpics har han sunket så langt ned i livet som det er mulig å komme. De setter seg selv i samme bås som blottere og det som verre er (tar ikke i bruk de andre benevnelsene.) Får assosiasjoner til nabomannen som runka i vinduet da vi var barn. Lurer jo veldig på hvordan slike folk klarer seg i arbeidslivet f.eks. I min omgangskrefts blir slike bilder sendt videre på snap til gud og hvermann og personen som sender de blir latterligjort i nærmiljøet. Ødlegge sitt eget omdømme på den måten er så latterlig lavmål at jeg nesten ikke har ord. Anonymkode: 4c4d9...dc8 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #867 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi hater ikke peniser, men menn som sender bilde av de. Når en mann sender dickpics har han sunket så langt ned i livet som det er mulig å komme. De setter seg selv i samme bås som blottere og det som verre er (tar ikke i bruk de andre benevnelsene.) Får assosiasjoner til nabomannen som runka i vinduet da vi var barn. Lurer jo veldig på hvordan slike folk klarer seg i arbeidslivet f.eks. I min omgangskrefts blir slike bilder sendt videre på snap til gud og hvermann og personen som sender de blir latterligjort i nærmiljøet. Ødlegge sitt eget omdømme på den måten er så latterlig lavmål at jeg nesten ikke har ord. Anonymkode: 4c4d9...dc8 Som sagt. De som gjør dette er relativt dumme i hode. De trenger støttekontakt og sko med borrelås. Anonymkode: 530cb...2a5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #868 Del Skrevet 15. juni 2022 De håper jo å treffe på en av de 2%, tenker jeg. Og jo fler de sender til, jo større sannsynlighet er det for å å treffe på en av dem, så da tenker de sikkert at det er å lurt å massesende det.. Anonymkode: 13cdf...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 15. juni 2022 #869 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg ser (minst) 2 scenarioer der dickpick er rasjonelt. 1) Du har flørtet med en dame, men merker hun har mistet interessen. Her har mannen intet å tape, men håper dama er av få som responderer positivt på dickpick. 2) Du flørter med en dame, synes det er masete med prat og kurtise fordi du egentlig ikke er så interessert, men håper på et raskt ligg. Her vil dickpick avslutte relasjonen raskt (win) eller resultere i raskt ligg (win). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #870 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Næsj, det er de ikke. De er estetiske vidundere, noe kunsthistorien bekrefter gjennom sine utallige phallus-symboler i alt fra skulptur- og malerkunst, til arkitektur. Jeg elsker synet av min egen penis, kan sitte i timesvis og bare beundre den. Den er noe av det vakreste, mest estetisk tilfredsstillende jeg vet om. Anonymkode: c1f92...c8a Hva du synes er irrelevant. Kvinner flest liker ikke å få en kukk midt i fleisen. Du er så selvsentrert rundt din egen kukk sier mer om deg enn om kvinner. Kjetilkasper@outlo skrev (17 minutter siden): Kvinnfolk sier jo så mye rart da. De sier en ting, men mener ofte noe annet (også i spørreundersøkelser), så spørsmålet er vel heller om man vil innrømme det. Det politisk korrekte svaret som hamres inn er selvsagt at ingen oppegående kvinner liker slikt, og hvis du gjør det, så er det noe galt med deg. Det er en kjent sak at man i visse typer saker ikke tør å si hva man egentlig mener, og i enkelte saker er jeg slik selv. Alle er det ! Det tryggeste er å holde seg inne med "saueflokken" og kvinner er definitivt verst. Jeg sier ikke med det at de fleste kvinner VIL ha slike bilder, men jeg har i alle fall blitt spurt opptil flere ganger, selv om det ikke er det samme som å sende det uoppfordret. Og der kom mannen som sier: Kvinner mener ikke det de sier. De mener det jeg sier 🙄 Anonymkode: f9a9c...8e5 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #871 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (22 minutter siden): Kvinnfolk sier jo så mye rart da. De sier en ting, men mener ofte noe annet (også i spørreundersøkelser), så spørsmålet er vel heller om man vil innrømme det. Det politisk korrekte svaret som hamres inn er selvsagt at ingen oppegående kvinner liker slikt, og hvis du gjør det, så er det noe galt med deg. Det er en kjent sak at man i visse typer saker ikke tør å si hva man egentlig mener, og i enkelte saker er jeg slik selv. Alle er det ! Det tryggeste er å holde seg inne med "saueflokken" og kvinner er definitivt verst. Jeg sier ikke med det at de fleste kvinner VIL ha slike bilder, men jeg har i alle fall blitt spurt opptil flere ganger, selv om det ikke er det samme som å sende det uoppfordret. For noe tullprat du kommer med her. Du påstår helt feilaktig at kvinner ikke vet hva de selv liker og ikke liker! Du nekter rett og slett å tro på fakta, og er vel en av de toskehuene som innbiller seg at alle kvinner liker dickpics. Skulle ikke forundre meg om du er en av dem som sender sånt til damer uinvitert, du tør bare ikke innrømme det. Menn sier jo så mye rart.... ts Anonymkode: 1a42d...32f 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. juni 2022 #872 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor hater kvinner peniser? Det har jeg aldri skjønt. Det må være den mest hatede kroppsdelen på menneskekroppen. Anonymkode: ab749...dcc mange kvinner hater ikke penis, men de hater likevel å få tilsend random penisbilde, fra random person, uten å ha spurt etter dette. Det er stor forskjell på de to tingene. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2022 #873 Del Skrevet 15. juni 2022 DrueSmoothie skrev (6 timer siden): DET tror jeg vi er mange som lurer på! Jeg kjenner faktisk ingen som liker å få disse bilene, tvert i mot, så virker det virkelig mot sin hensikt, man tar bare mer avstand til vedkommende. Men virker ikke som om alle menn forstår dette... oi! min har ikke tenner. åssen fikser man det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #874 Del Skrevet 15. juni 2022 Overskriften er totalt misvisende. Det stemmer rett og slett ikke at kun 2% liker å motta slike bilder. Her er originalkilden: https://www.nrk.no/dokumentar/xl/dickpics-_-ein-del-av-kvardagen-1.14237925 - De fleste som får sånne bilder får det fra kjæresten eller annen seksuell relasjon. - De fleste som oppgav at de hadde fått uønsket bilde hadde fått det av en totalt fremmed. - Av de som hadde fått uønsket bilde synes hele 12% av det var morsomt, mens 65% synes det var ubehagelig. Ingen bør være overrasket over at noen ikke liker å få noe som er uønsket. "Liker du å få uønsket besøk?" Anonymkode: a57c3...069 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #875 Del Skrevet 15. juni 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: For noe tullprat du kommer med her. Du påstår helt feilaktig at kvinner ikke vet hva de selv liker og ikke liker! Du nekter rett og slett å tro på fakta, og er vel en av de toskehuene som innbiller seg at alle kvinner liker dickpics. Skulle ikke forundre meg om du er en av dem som sender sånt til damer uinvitert, du tør bare ikke innrømme det. Menn sier jo så mye rart.... ts Anonymkode: 1a42d...32f Ironien er jo slående. Får nesten lyst til å stille meg på beina og applaudere. (litt forsiktig med å bruke utrykk som stående applaus, slik som ståa er) Anonymkode: d27c6...3c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #876 Del Skrevet 15. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ingen bør være overrasket over at noen ikke liker å få noe som er uønsket. "Liker du å få uønsket besøk?" Anonymkode: a57c3...069 Uønsket besøk ligger vel litt i ordet. Det som er uønsket er som regel ikke noe man ønsker. Snakker man derimot om uanmeldt besøk, så blir det noe annet. Det liker ikke de fleste, virker det som, mens andre faktisk liker det. Akkurat som uønskede dick pics vil alltid være uønsket, per definisjon. Men uanmeldte dick pics blir noe annet, men fortsatt ikke noe som de fleste ønsker. Bare for å pirke litt. 😄 Anonymkode: d27c6...3c2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. juni 2022 #877 Del Skrevet 15. juni 2022 Fordi slike menn bryt seg mye mer om sin spenning og opplevelse, og sin tenning og sine fantasier, ved å gjøre det enn de bryr seg om mottakers reaksjon på det. Derfor er det helt innafor at kvinner bare dropper kontakt med slike menn. Det er et tydelig tegn på at de har en stor umodenhet, og egosentrisk fokus på seg selv. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 15. juni 2022 #878 Del Skrevet 15. juni 2022 Hadde en dame gjort dette til meg hadde jeg tenkt at hun ikke var vel bevart. Med en person det er kjemi med og med samtykke kan det være et fint krydder i sexlivet. Det er en syk ting å gjøre, uansett kjønn. Da snakker jeg om når det er uoppfordret. Kan skjønne det når man er 18-20 og naivt tror at ens egen penis er verdens sentrum. Men så må man vokse opp etter hvert. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #879 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uønsket besøk ligger vel litt i ordet. Det som er uønsket er som regel ikke noe man ønsker. Snakker man derimot om uanmeldt besøk, så blir det noe annet. Det liker ikke de fleste, virker det som, mens andre faktisk liker det. Akkurat som uønskede dick pics vil alltid være uønsket, per definisjon. Men uanmeldte dick pics blir noe annet, men fortsatt ikke noe som de fleste ønsker. Bare for å pirke litt. 😄 Anonymkode: d27c6...3c2 Ordlyden i artikkelen er faktisk uønsket. Kvinnene som hadde fått uønskte dickpics fekk også krysse av på dei punkta som kunne seie noko om korleis dei opplevde det, og 65 prosent svarte at dei følte det var ubehageleg å få det tilsendt. 26 prosent vart ikkje påverka, 17 prosent vart krenka, 12 prosent syntest det var morosamt, og ingen kryssa av for at dei vart seksuelt opphissa. Anonymkode: a57c3...069 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. juni 2022 #880 Del Skrevet 15. juni 2022 Kjetilkasper@outlo skrev (1 minutt siden): Kan sikkert være. Kvinner er heller ikke helt fremmed med å sende pupp/nakenbilder. Har selv fått flere av den typen, uten at jeg har spurt etter det. Men nå er det jo tilsvarende kjent at menn pleier å sette pris på slikt som det er kjent at kvinner ikke pleier å sette pris på DP. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå