AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #741 Skrevet 7. desember 2020 Blir helt forundra og overrasket over hvor mange sex- eksperter det finns her på KG.... - og omtrent alle mener absolutt alt sitter i selve kjønnsorganet... Huske munnbind på og en meters avstand da- så det ikke blir smittet!! 😏☺ Anonymkode: ee6e8...db3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #742 Skrevet 7. desember 2020 Det må da bare være menn som er så opptatt av størrelsen på penis? Jeg har kun opplevd en gang der sexen var helt uaktuelt å gjenta pga størrelse og det var fordi han var for stor. Da er det veldig få stillinger som er gode. Anonymkode: c3f82...edc 4
Hippogriff Skrevet 7. desember 2020 #743 Skrevet 7. desember 2020 Godt innlegg. Selv om ts ikke er spesielt liten, da. Penisstørrelse må man ta hensyn til når man velger stillinger. Sånn sett HAR det noe å si. En mann med mindre penis, kan tillate seg atskillig mer i doggy, for eksempel. Og gir et helt annet spillerom oralt og analt. Mens en større er bedre i misjonæren. Og de aller største kan bli i voldsomste laget i mange stillinger. Jeg ville aldri valgt mann etter penisstørrelse. Jeg innrømmer at når jeg hopper til sengs med en mann, håper jeg å finne en gjennomsnittlig størrelse, for jeg vet at det er det som funker best for meg. Men det er ikke det som avgjør valget av mann. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi kvinner får stadig beskjed om å være flinkere til å si fra om hva vi liker, ta ansvar for å bli tilfredsstilt selv gjennom å kommunisere godt, men det er faktisk ikke enkelt når vår erfaring er at menn enten ikke bryr seg om det vi forsøker å kommunisere, blir sure og såre regelrett krenket om vi prøver å kommunisere at vi trenger at ting gjøres litt annerledes, eller vi blir rett og slett ikke trodd. Anonymkode: 925c6...204 Trist å lese dette, men tenker at du må ha vært veldig uheldig med mennene du har vært til sengs med. Jeg opplever aldri dette. Tvert imot har de vært nydelige, hensynsfulle mennesker. Ikke gi opp 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #744 Skrevet 7. desember 2020 Når forelskelsen har lagt seg så har størrelsen noe å si for meg. Jeg liker å bli fylt opp og for meg har det veldig mye å si. Den følelsen der kan man ikke få av en liten penis uansett hvor hardt jeg klemmer musklene sammen. Det sier seg selv at følelsen man får av å snurpe leppene sammen rundt en finger er en helt annen enn følelsen man får når man tar pekefingrene i munnvikene og drar leppene så langt unna hverandre man klarer. Jeg kan ikke noe for at store peniser tenner meg. Jeg har både analyser med de og deep throater dem lett. Fordi jeg tenner på de og det gir meg nytelse å holde de i hånda og se på de og kose med de. Mer å ta i mer å være glad i. 😛 Neida, men jeg er lei av at folk skal si at min seksualitet er begrenset og fantasiens fordi jeg tenner på store peniser. Det blir som å snakke ned heterofile fordi panseksualitet gir flere muligheter. Vel, kanskje det, men jeg kan ikke noe for hva jeg tenner på. Og med stor mener jeg ikke over 16cm lang, det gjør vondt. Men jeg liker litt tykkelse, helst 14+. Da gjør det vondt å penetrere, men det er nettopp det jeg liker og tenner på. Veldig mange av mine partnere har hatt tykk penis så jeg har kanskje vært heldig. De små penisene føler jeg kommer for fort også, mannfolk med små peniser har jeg dårlig erfaring med. De virker ikke så opptatt av sex, man kan date i evigheter uten at de prøver seg. Akkurat som at de ikke bryr seg så mye. Mens de med stor penis har prøvd seg på sex tidlig og vært som ville dyr i senga. Anonymkode: b3ec0...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #745 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og her prøver du å poengtere at jo større pikk, jo mindre IQ? TS: Halleluja og amen. Jeg har hatt menn med stor og menn med liten, og den gode sexen sitter i hodet, og ikke i utstyret. Nå er jeg sammen med en som ikke får ereksjon i det hele tatt, men vi har likevel god sex. Tenk det Anonymkode: 7daa3...01e Samme her. Jeg syns det var litt utfordrende i begynnelsen, ikke fordi han ikke ga meg god sex - men rett og slett hva jeg skulle gjøre for ham. Men det gikk ikke bare på ereksjon, egentlig mer på å finne ut hva han liker best. Anonymkode: f745a...6de
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #746 Skrevet 7. desember 2020 Veldig bra skrevet👏 Jeg er en jente på 22 og vært kjæreste med en som hadde ca 12 cm erigert penis (de andre har hatt rundt 15-16cm) Og det var like bra sex med han (fikk orgasme like lett, da jeg trenger stimulering av klitoris) Jeg elsket å ha analsex med han, men med nåværende kjæreste som har 15.5 så klarer jeg det ikke. Og det kommer an på hvor god form man er i også. En med 12 cm erigert som er i veldig god form, og kan støte fort, hardt og holde på lenge er sikkert bedre enn en som ikke er i form med 16 cm. Anonymkode: dc832...68c 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #747 Skrevet 7. desember 2020 Jeg er enig med deg TS. Er ei kvinne på 40 år som har hatt uendelige mange menn fra 14 års alderen. Jeg har hatt sex med noen med over 20 cm, og det har ikke vært godt, det har vært vondt. Jeg har og hatt med normalt utstyr og liten som din, og da har det gått bedre. Har ikke møtt en mann som ikke har sprutet ved sex, og jeg har nytet str som er normale og din str. Liker det og analt og det er bedre med en på din str enn en veldig stor. Jeg blir mer våt da og opphisset av en normal str enn så stor. Så at en skal ha størst mulig er bare bullshitt. Anonymkode: 32e42...e3b 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #748 Skrevet 7. desember 2020 Åhhh, dette ble litt mye å lese. Fatter ikke at penisstørrelser skal skape så mye engasjement, men jeg tenker at det ikke spiller noen rolle og at jeg har svar uansett: - Er den for stor, kan man holde igjen litt og ikke rulle ut på metersvis hver gang man skal kose seg. - Er den for liten, så er det jo bare å gro den litt større? Problem solved Anonymkode: b1b90...967
Elaine Marley Skrevet 7. desember 2020 #749 Skrevet 7. desember 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Hunmedham Skrevet 7. desember 2020 #750 Skrevet 7. desember 2020 Verdt å lese https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/48734/Hovedoppgave2015_MariKristofersenBorgen.pdf%3Fsequence%3D7%26isAllowed%3Dy&ved=2ahUKEwiStrSywLztAhVN_SoKHdGbApkQFjABegQICRAB&usg=AOvVaw1u-b8tOh_G3oyLywULyPDp
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #751 Skrevet 7. desember 2020 Amen!!!! mine beste sex opplevelser har vært med menn med «liten» tiss! det er virkelig ikke størrelsen det kommer ann på!!! Anonymkode: 16824...f34 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #752 Skrevet 7. desember 2020 Jeg orket ikke lese hele startinnlegget, men jeg er enig med TS. En stor penis gjør nok bare vondt (jeg har selv aldri hatt sex med noen med annet enn en gjennomsnittlig penis, og selv det kan være vondt med mindre man er tilstrekkelig våt) Anonymkode: ac6b9...9c4 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #753 Skrevet 7. desember 2020 Må faktisk si meg uenig med HI, selv om det er politisk ukorrekt. Kvinner takler vel ca alle størrelser om de har følelser for en mann. Det betyr ikke at vi ser ytterpunkter på noen av endene som særlig optimal. Men det er liksom ikke så mange som velger parter etter kjønnsorgan, så relevansen kan nok diskuteres. Anonymkode: 90d49...8da 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #754 Skrevet 7. desember 2020 12 cm tenker jeg er helt greit.min partner har ikke mye større og jeg er fornøyd, kan fint få vaginal orgasme så fremt alle forholdene ligger til rette. Dette utenpå skryte på meg at jeg er så stram, for det er jeg ikke-jeg er helt «vanlig». Har hatt stOre peniser , to som var ...svÆære! Å det var bra det, men var også vanskelig å utføre noen stillinger grunnet smerter. Nå er det faktisk slik at kjeden tilpasser seg penisen etterhvert og så tenker jeg for min del at det er ting som er mye viktigere enn stor pikk/stram fitte... som f.eks romantikk, omsorg,godhet, latter, gode forelder etc Anonymkode: 1216a...b9c 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #755 Skrevet 7. desember 2020 Jeg er drittlei peniser, les: menn Det er som om alle konklusjoner er sex. hvis jeg skulle bli lagt inn på sykehus hadde sikkert menn trodd at jeg ligger der for moro skyld, for at de skal leve ut sykehus-fantasien sin... Eller hvis du har en eksamen så sitter du kun der for å se deilig ut ... selvfølgelig. Hva ellers? Hvis du punkterer dekket langs veien er det jo selvfølgelig fordi du vil være en slags idiotisk klisje .... jeg synes menn får meg til å se ut som en idiot. Anonymkode: ce876...1e8 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #756 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er godt voksen, og har prøvd de fleste størrelser. Min erfaring er at selv om tanken på en stor penis, og tanken på å "sprenges" er tennende, så er sexen bedre med en mindre. Både fordi man blir veldig begrenset av en stor (mange stillinger er vonde, man kan ikke slippe seg løs fordi det blir vondt når man blir for ivrig) og fordi det er nærmest umulig å få vaginal orgasme med en stor. Vi damer trenger å aktivere knipemusklene for å oppnå vaginal orgasme, og om penisen er stor så får man ikke ordentlig tak. Mindre penis - hardere knip - sterkere orgasme. Anonymkode: 39ede...6d6 Det siste du skriver her er så riktig, selv om det er stikk i strid med det penisstørrelse - besatte menn tror. Kvinners underliv er ganske tøyelig, men tøyes den for mye mister man i stor grad mulighet til å bruke musklene skikkelig, for de er så presset i spenn. For meg som har liten klitoris og små indre kjønnslepper går også det "med i dragsuget" når en stor penis tøyer alt til bristepunktet. Da kan jeg ikke stimulere klitoris under samleie heller. Anonymkode: 925c6...204 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #757 Skrevet 7. desember 2020 Godt mulig at du har rett i at trådene er laget av menn som later som de er kvinner, men hvordan kan vi vite at du ikke er en kvinne som later som du er en mann. 🤔 Egentlig er jeg litt usikker på hva du vil med innlegget ditt. Om målet er å få likes og støtte fra de som har samme syn som deg, da traff du blink. Dersom målet derimot var å få de som mener at penisstørrelsen er helt avgjørende, til å endre mening, da bommet du. Problemet er at du er for bastant. En mann som har hørt kommentarer eller har ubehagelige opplevelser, vil ikke plutselig endre mening til noe som går imot erfaringene hans, bare fordi du sier det er feil. Det hadde vært bedre å si at størrelsen betyr noe, men for de fleste betyr det ikke så mye, for noen betyr det mye og for noen betyr det ingenting. Etterpå kunne du komt med resten av pitchen din. Generelt vil jeg si at dersom målet er å få noen til å endre en mening. Kan det være lurt å anerkjenne erfaringer og deler av virkelighetsoppfatningen til vedkommende. Deretter få de til å reflektere over konklusjonen sin og vise hva som kan være riktig. Ikke bare slå de over hodet med at de tar feil, og at de er idiotiske for å tenke sånn. De færreste mennesker liker å innrømme når en tar feil, i hvert fall om en i tillegg må kalle seg selv en idiot. Anonymkode: 519e0...515 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #758 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Godt mulig at du har rett i at trådene er laget av menn som later som de er kvinner, men hvordan kan vi vite at du ikke er en kvinne som later som du er en mann. 🤔 Egentlig er jeg litt usikker på hva du vil med innlegget ditt. Om målet er å få likes og støtte fra de som har samme syn som deg, da traff du blink. Dersom målet derimot var å få de som mener at penisstørrelsen er helt avgjørende, til å endre mening, da bommet du. Problemet er at du er for bastant. En mann som har hørt kommentarer eller har ubehagelige opplevelser, vil ikke plutselig endre mening til noe som går imot erfaringene hans, bare fordi du sier det er feil. Det hadde vært bedre å si at størrelsen betyr noe, men for de fleste betyr det ikke så mye, for noen betyr det mye og for noen betyr det ingenting. Etterpå kunne du komt med resten av pitchen din. Generelt vil jeg si at dersom målet er å få noen til å endre en mening. Kan det være lurt å anerkjenne erfaringer og deler av virkelighetsoppfatningen til vedkommende. Deretter få de til å reflektere over konklusjonen sin og vise hva som kan være riktig. Ikke bare slå de over hodet med at de tar feil, og at de er idiotiske for å tenke sånn. De færreste mennesker liker å innrømme når en tar feil, i hvert fall om en i tillegg må kalle seg selv en idiot. Anonymkode: 519e0...515 Problemet med mennesker, generelt er jo at 20 personer kan si positive ting, ja 50 også, men det er den ene negative kommentaren man husker og legger vekt på. Med mindre man tar en fot i bakken og bestemmer seg for å tro at man er bra nok. Det må imidlertid være noe man henter frem i seg selv, det å våge å tro på at man er bra nok. Ingen kan fikse det for deg, siden det er de få dumme kommentarene som vinner uansett, om man lar dem. Vi kvinner får dumme kommentarer fra mennesker som ønsker å såre også. Jeg var 18 år da en kjæreste på 24 år sa at jeg ikke kunne ri overhodet. Der og da tok jeg det veldig til meg, men jeg har jo så ridd igjen, fått positive reaksjoner, og VALGT å stole på meg selv og de positive tilbakemeldinger. En mann sa at jeg hadde blitt tykk da jeg en sommer gikk opp 3 kilo. Jeg var i nedre del av normalvekt fremdeles, men selvfølgelig stakk det, og gjorde meg usikker, til jeg VALGTE å ikke la den kommentaren ta selvtillit fra meg. Kan nevne mer i fleng, men antar at poenget er forstått. Det vil alltid være noen som ØNSKER å si sårende ting, og man må velge om man skal henge fast i det eller ikke. Så kommentarer og ubehagelige opplevelser, ja det gjør vondt, men velger man å adoptere skit som evig og eneste sannhet da er også det et VALG om å trykke seg selv ned og stå fast i det en eller annen sa, antagelig for å såre, og lar ikke seg selv oppleve at det ikke må være sant og det som stopper deg i å ha det bra. Anonymkode: 925c6...204
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #759 Skrevet 7. desember 2020 Bra poeng, men kan du være så snill å slutte å si «min lille tiss»? Tiss høres så barnslig ut. Anonymkode: 4c522...297 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. desember 2020 #760 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette er en utblåsning fra meg. Jeg er en mann i slutten av 30-årene og jeg har periodevis lest KG-forumet i en årrekke - og jeg er DRITT LEI alle disse idiotiske penislengde-trådene. De er spam. Jeg tror ikke på dem. Jeg tror ikke et sekund at alle disse trådene er startet av kvinner, i stedet er det min hellige overbevisning at de er oppkonstruert, uvitende og umoden runkemateriale fra (unge) menn som fantaserer frem bilder i hodet sitt mens de skriver tullball. Jeg er en mann med såkalt "liten tiss". Fullt erigert er den ca 12 cm og den har en omkrets på mindre enn det. Jeg har aldri - aldri! - opplevd det som noe feil, negativt eller utilstrekkelig. Jeg er som sagt i slutten av 30-årene, jeg har ligget med 16 kvinner siden jeg debuterte seksuelt som 18-åring, og jeg har levd syv av de siste åtte årene i et samboerforhold/ekteskap med den samme kvinnen. Gjennom de årene hadde vi et aktivt og deilig seksualliv. De fleste av kvinnene jeg har ligget med har jeg truffet mer enn én gang. Altså: Hun som traff meg og som hadde sex med meg var villig til å gjøre det igjen, selv om jeg liksom har "liten tiss" i henhold til KG-forumets mange penislengde-tråder. Noen av dem traff jeg både tre, fire og fem ganger, eller mer. Jeg har flere ganger opplevd at kvinnene jeg har hatt sex med har fått vaginal orgasme, selv om de "ble penetrert av en liten tiss". Jeg har opplevd å få kåte oppfordringer om "mer" og "knull meg" i øret mens jeg har hatt sex, altså beskjed om at hun liker følelsen av "lille meg" inni seg. Og jeg har fått oppleve både dyp oralsex og analsex sammen med kvinner som så min lille tiss som en mulighet til dét også. Jeg har ligget i senger eller stått i dusjer der den nakne kvinnen ved siden av meg har kjælt med meg, med hender og munn, åpenbart tilfreds med det de ser og det de får. Jeg har fått komplimenter og kyss, opplevd forelskelser og mottatt sexy sms'er etter erotiske treff. Hvorfor sier jeg alt dette? Hvorfor så mye selvtilfreds selvskryt? Fordi jeg er DRITT LEI alle disse penislengde-trådene. De trådene der mantraet er at kvinner trenger/ønsker 20 cm eller mer (som nesten ikke finnes blant verdens menn) og der det visstnok er slik at bare ved å være diger kan man gi kvinnene det de trenger og begjærer. Det er bullshit og jeg har erfaring og selvsikkerhet nok til å si det. Hvis det er slik at kvinner liksom blir skuffet av å se menn med "små pikker" og deretter "nesten ikke kjenner noe" når de har sex med dem, har ikke jeg truffet noen av dem. Og hva forteller det meg: At påstanden er en løgn, eventuelt at de få som tenker slik har møtt feil menn, eller at de utgjør en veldig liten gruppe som gjør mye av seg. Hittil har jeg snakket om penetrasjons-sex, fordi det er dét det handler om i disse trådene. Og, ja - som sagt, det er helt superbra å ha praktfull penetrasjons-sex med min "lille tiss". Poenget er mindfullness (hvis du har hørt ordet), altså tilstedeværelse og lydhørhet; å lytte til lydene og stemningen, nyte følelsen, bruke teknikk og hastighet bevisst, bruke hender og lepper og pust underveis, elske med den kvinnen du er sammen med, både føre henne og tilpasse deg henne, og kunne gjøre det igjen og kanskje igjen. Og i tillegg, altså, bruke alt det andre kroppen din består av, slik at sexen ikke bare er kjønn inni kjønn. En flink munn er viktigere enn fem ekstra centimeter er min påstand. Så HVORFOR I SVARTE H....... skal disse diskusjonene være så ekstremt penislengde-fokuserte! Er menn - eventuelt også kvinner - så usikre og inkompetente når det kommer til sex at de tror det koker ned til noe så trivielt som størrelse? Jeg nekter å tro det, og jeg VET at det ikke er slik med kvinner. Jeg har som sagt møtt 16 av dem uten klær og jeg har ALDRI opplevd at størrelse var en problemstilling, enn si et problem. Det var ikke det første gangen jeg lå med en kvinne og det ble aldri det siden. Jeg tenker ikke engang over det når en slik situasjon inntreffer, like lite som jeg er opptatt av alle disse andre tingene som herjer i KGs seksualitet-forumtråder. F.eks. kjønnshår. Som om dét er viktig, utover å gi partneren en sjarmerende individualitet: Nå vet jeg hvordan hun er dér, i hvert fall hvordan hun er det akkurat nå, nå som hun har gitt meg æren og tilliten av å få se henne naken... Men kjønnshår var egentlig ikke tema her. Min utblåsning ender snart - med en bønn, eller en oppfordring: Slutt å tro at pikklengde er så veldig viktig. Slutt å tro at det har så mye å si overhodet. Tenk på elskeren din som et menneske og som en person, som et unikt individ som vil ha sex med deg. Vær til stede når du elsker eller knuller eller hva du gjør når du gjør det, nyt og hjelp den andre til å nyte. Ikke mer, ikke mindre. Og til deg, hvis du finnes, og ikke bare er et KG-fantasifoster: Hvis det virkelig er slik at din erfaring er at det ikke blir bra sex hvis mannen har "liten tiss", da har du rett og slett vært uheldig med mann. Og sannsynligvis ville sexen vært dårlig selv om han hadde vært kjempestor også. Har du noen gang tenkt dén tanken? Hilsen mann med liten tiss Anonymkode: 23940...167 👏
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå