Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Amen!

(Selv om jeg er redd du nettopp startet en ny tråd om penisstørrelser).

Skrevet

Det er mange mange unge usikre personer her inne. Og ikke bare det, de elsker oppmersomheten innleggene får. Prøv heller og overse disse barnslige innleggene her!

Anonymkode: e726c...6f2

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt sex med noen jeg tror (målte jo aldri liksom) hadde mindre enn deg.

Jeg må innrømme jeg merket stor forskjell på ham og neste partner med 16 cm.

Hvorfor?

Fordi han med mindre var - elendig - i senga. Jeg mener, virkelig, virkelig egoistisk og elendig. Hva er klitoris og erotikk liksom.

For meg utgår anal og deepthroat med nåværende (16+), men som du sier hadde det nok vært lettere med en som har noe kortere. 

Tror det med vaginale orgasmer handler om kvinnen, ikke mannen? Eller kanskje formen? 

Anonymkode: f6e8a...748

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er en utblåsning fra meg. Jeg er en mann i slutten av 30-årene og jeg har periodevis lest KG-forumet i en årrekke - og jeg er DRITT LEI alle disse idiotiske penislengde-trådene. De er spam. Jeg tror ikke på dem. Jeg tror ikke et sekund at alle disse trådene er startet av kvinner, i stedet er det min hellige overbevisning at de er oppkonstruert, uvitende og umoden runkemateriale fra (unge) menn som fantaserer frem bilder i hodet sitt mens de skriver tullball.

Jeg er en mann med såkalt "liten tiss". Fullt erigert er den ca 12 cm og den har en omkrets på mindre enn det. Jeg har aldri - aldri! - opplevd det som noe feil, negativt eller utilstrekkelig. Jeg er som sagt i slutten av 30-årene, jeg har ligget med 16 kvinner siden jeg debuterte seksuelt som 18-åring, og jeg har levd syv av de siste åtte årene i et samboerforhold/ekteskap med den samme kvinnen. Gjennom de årene hadde vi et aktivt og deilig seksualliv.

De fleste av kvinnene jeg har ligget med har jeg truffet mer enn én gang. Altså: Hun som traff meg og som hadde sex med meg var villig til å gjøre det igjen, selv om jeg liksom har "liten tiss" i henhold til KG-forumets mange penislengde-tråder. Noen av dem traff jeg både tre, fire og fem ganger, eller mer. Jeg har flere ganger opplevd at kvinnene jeg har hatt sex med har fått vaginal orgasme, selv om de "ble penetrert av en liten tiss". Jeg har opplevd å få kåte oppfordringer om "mer" og "knull meg" i øret mens jeg har hatt sex, altså beskjed om at hun liker følelsen av "lille meg" inni seg. Og jeg har fått oppleve både dyp oralsex og analsex sammen med kvinner som så min lille tiss som en mulighet til dét også. Jeg har ligget i senger eller stått i dusjer der den nakne kvinnen ved siden av meg har kjælt med meg, med hender og munn, åpenbart tilfreds med det de ser og det de får. Jeg har fått komplimenter og kyss, opplevd forelskelser og mottatt sexy sms'er etter erotiske treff.

Hvorfor sier jeg alt dette? Hvorfor så mye selvtilfreds selvskryt?

Fordi jeg er DRITT LEI alle disse penislengde-trådene. De trådene der mantraet er at kvinner trenger/ønsker 20 cm eller mer (som nesten ikke finnes blant verdens menn) og der det visstnok er slik at bare ved å være diger kan man gi kvinnene det de trenger og begjærer. Det er bullshit og jeg har erfaring og selvsikkerhet nok til å si det. Hvis det er slik at kvinner liksom blir skuffet av å se menn med "små pikker" og deretter "nesten ikke kjenner noe" når de har sex med dem, har ikke jeg truffet noen av dem. Og hva forteller det meg: At påstanden er en løgn, eventuelt at de få som tenker slik har møtt feil menn, eller at de utgjør en veldig liten gruppe som gjør mye av seg.

Hittil har jeg snakket om penetrasjons-sex, fordi det er dét det handler om i disse trådene. Og, ja - som sagt, det er helt superbra å ha praktfull penetrasjons-sex med min "lille tiss". Poenget er mindfullness (hvis du har hørt ordet), altså tilstedeværelse og lydhørhet; å lytte til lydene og stemningen, nyte følelsen, bruke teknikk og hastighet bevisst, bruke hender og lepper og pust underveis, elske med den kvinnen du er sammen med, både føre henne og tilpasse deg henne, og kunne gjøre det igjen og kanskje igjen. Og i tillegg, altså, bruke alt det andre kroppen din består av, slik at sexen ikke bare er kjønn inni kjønn. En flink munn er viktigere enn fem ekstra centimeter er min påstand. Så HVORFOR I SVARTE H....... skal disse diskusjonene være så ekstremt penislengde-fokuserte!

Er menn - eventuelt også kvinner - så usikre og inkompetente når det kommer til sex at de tror det koker ned til noe så trivielt som størrelse? Jeg nekter å tro det, og jeg VET at det ikke er slik med kvinner. Jeg har som sagt møtt 16 av dem uten klær og jeg har ALDRI opplevd at størrelse var en problemstilling, enn si et problem. Det var ikke det første gangen jeg lå med en kvinne og det ble aldri det siden. Jeg tenker ikke engang over det når en slik situasjon inntreffer, like lite som jeg er opptatt av alle disse andre tingene som herjer i KGs seksualitet-forumtråder. F.eks. kjønnshår. Som om dét er viktig, utover å gi partneren en sjarmerende individualitet: Nå vet jeg hvordan hun er dér, i hvert fall hvordan hun er det akkurat nå, nå som hun har gitt meg æren og tilliten av å få se henne naken... Men kjønnshår var egentlig ikke tema her.

Min utblåsning ender snart - med en bønn, eller en oppfordring: Slutt å tro at pikklengde er så veldig viktig. Slutt å tro at det har så mye å si overhodet. Tenk på elskeren din som et menneske og som en person, som et unikt individ som vil ha sex med deg. Vær til stede når du elsker eller knuller eller hva du gjør når du gjør det, nyt og hjelp den andre til å nyte. Ikke mer, ikke mindre. Og til deg, hvis du finnes, og ikke bare er et KG-fantasifoster: Hvis det virkelig er slik at din erfaring er at det ikke blir bra sex hvis mannen har "liten tiss", da har du rett og slett vært uheldig med mann. Og sannsynligvis ville sexen vært dårlig selv om han hadde vært kjempestor også. Har du noen gang tenkt dén tanken?

Hilsen mann med liten tiss

Anonymkode: 23940...167

👏🙌 Fantastisk bra innlegg. Hilsen mann med "normal" liten penis. Om mannen er oppmerksom, hengiven, kjekk og har selvtillit betyr det langt mer enn et par cm på penis. Mye av sexnytelsen sitter i hodet og ikke i kjønnsorganet. Har man ikke hodet med seg, kan man bare glemme nytelsen. Det viser at det er håp for oss uten monsterpenis.

Anonymkode: af507...1c8

• Liker 11
Skrevet

Har to/tre ganger så mange partnere som deg TS, og har konkludert med at størrelse har noe å si, skal ikke lyve. Men det er uendelig mye som helst skal klaffe, og ingen "treffer" på alle punkter uansett. Kjemi og det mentale er det viktigste, deretter oralsex egentlig for min del, og så kommer penis litt uti prioriteringsrekka.

Og så har heller ikke størrelsen alene alt å si, noen føles bare bedre enn andre - om det har med omkrets, stivhet, vinkel, eller andre faktorer jeg ikke har identifisert enda å gjøre. De to største jeg har vært borti slet også med å holde den hard over lengre tid, og var sånn sett "skuffende" (hvis målet er å kjenne mest mulig av penetrering da). 

Anonymkode: f27e6...852

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette er en utblåsning fra meg. Jeg er en mann i slutten av 30-årene og jeg har periodevis lest KG-forumet i en årrekke - og jeg er DRITT LEI alle disse idiotiske penislengde-trådene. De er spam. Jeg tror ikke på dem. Jeg tror ikke et sekund at alle disse trådene er startet av kvinner, i stedet er det min hellige overbevisning at de er oppkonstruert, uvitende og umoden runkemateriale fra (unge) menn som fantaserer frem bilder i hodet sitt mens de skriver tullball.

Jeg er en mann med såkalt "liten tiss". Fullt erigert er den ca 12 cm og den har en omkrets på mindre enn det. Jeg har aldri - aldri! - opplevd det som noe feil, negativt eller utilstrekkelig. Jeg er som sagt i slutten av 30-årene, jeg har ligget med 16 kvinner siden jeg debuterte seksuelt som 18-åring, og jeg har levd syv av de siste åtte årene i et samboerforhold/ekteskap med den samme kvinnen. Gjennom de årene hadde vi et aktivt og deilig seksualliv.

De fleste av kvinnene jeg har ligget med har jeg truffet mer enn én gang. Altså: Hun som traff meg og som hadde sex med meg var villig til å gjøre det igjen, selv om jeg liksom har "liten tiss" i henhold til KG-forumets mange penislengde-tråder. Noen av dem traff jeg både tre, fire og fem ganger, eller mer. Jeg har flere ganger opplevd at kvinnene jeg har hatt sex med har fått vaginal orgasme, selv om de "ble penetrert av en liten tiss". Jeg har opplevd å få kåte oppfordringer om "mer" og "knull meg" i øret mens jeg har hatt sex, altså beskjed om at hun liker følelsen av "lille meg" inni seg. Og jeg har fått oppleve både dyp oralsex og analsex sammen med kvinner som så min lille tiss som en mulighet til dét også. Jeg har ligget i senger eller stått i dusjer der den nakne kvinnen ved siden av meg har kjælt med meg, med hender og munn, åpenbart tilfreds med det de ser og det de får. Jeg har fått komplimenter og kyss, opplevd forelskelser og mottatt sexy sms'er etter erotiske treff.

Fordi jeg er DRITT LEI alle disse penislengde-trådene. De trådene der mantraet er at kvinner trenger/ønsker 20 cm eller mer (som nesten ikke finnes blant verdens menn) og der det visstnok er slik at bare ved å være diger kan man gi kvinnene det de trenger og begjærer. Det er bullshit og jeg har erfaring og selvsikkerhet nok til å si det. Hvis det er slik at kvinner liksom blir skuffet av å se menn med "små pikker" og deretter "nesten ikke kjenner noe" når de har sex med dem, har ikke jeg truffet noen av dem. Og hva forteller det meg: At påstanden er en løgn, eventuelt at de få som tenker slik har møtt feil menn, eller at de utgjør en veldig liten gruppe som gjør mye av seg.

Hittil har jeg snakket om penetrasjons-sex, fordi det er dét det handler om i disse trådene. Og, ja - som sagt, det er helt superbra å ha praktfull penetrasjons-sex med min "lille tiss". Poenget er mindfullness (hvis du har hørt ordet), altså tilstedeværelse og lydhørhet; å lytte til lydene og stemningen, nyte følelsen, bruke teknikk og hastighet bevisst, bruke hender og lepper og pust underveis, elske med den kvinnen du er sammen med, både føre henne og tilpasse deg henne, og kunne gjøre det igjen og kanskje igjen. Og i tillegg, altså, bruke alt det andre kroppen din består av, slik at sexen ikke bare er kjønn inni kjønn. En flink munn er viktigere enn fem ekstra centimeter er min påstand. Så HVORFOR I SVARTE H....... skal disse diskusjonene være så ekstremt penislengde-fokuserte!

Er menn - eventuelt også kvinner - så usikre og inkompetente når det kommer til sex at de tror det koker ned til noe så trivielt som størrelse? Jeg nekter å tro det, og jeg VET at det ikke er slik med kvinner. Jeg har som sagt møtt 16 av dem uten klær og jeg har ALDRI opplevd at størrelse var en problemstilling, enn si et problem. Det var ikke det første gangen jeg lå med en kvinne og det ble aldri det siden. Jeg tenker ikke engang over det når en slik situasjon inntreffer, like lite som jeg er opptatt av alle disse andre tingene som herjer i KGs seksualitet-forumtråder. F.eks. kjønnshår. Som om dét er viktig, utover å gi partneren en sjarmerende individualitet: Nå vet jeg hvordan hun er dér, i hvert fall hvordan hun er det akkurat nå, nå som hun har gitt meg æren og tilliten av å få se henne naken... Men kjønnshår var egentlig ikke tema her.

Min utblåsning ender snart - med en bønn, eller en oppfordring: Slutt å tro at pikklengde er så veldig viktig. Slutt å tro at det har så mye å si overhodet. Tenk på elskeren din som et menneske og som en person, som et unikt individ som vil ha sex med deg. Vær til stede når du elsker eller knuller eller hva du gjør når du gjør det, nyt og hjelp den andre til å nyte. Ikke mer, ikke mindre. Og til deg, hvis du finnes, og ikke bare er et KG-fantasifoster: Hvis det virkelig er slik at din erfaring er at det ikke blir bra sex hvis mannen har "liten tiss", da har du rett og slett vært uheldig med mann. Og sannsynligvis ville sexen vært dårlig selv om han hadde vært kjempestor også. Har du noen gang tenkt dén tanken?

Du har rett. De som er hellig overbevist om at peisen er årsak til manglende oppmerksomhet fra det motsatte kjønn tar helt feil. Siden man ikke presenterer seg med penisen så er det helt andre årsaker til at disse ikke får napp. 

Anonymkode: 997a8...b19

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Enig med deg. For meg som kvinne betyr ikke størrelsen så veldig mye selv man merker forskjellig så er ikke det alt. Om sexen er bra eller ikke kommer mer an på mannen som pikken sitter fast på. Uavhengig av stor/liten/om fyren sliter med potensen eller ikke. 

Anonymkode: f745a...6de

• Liker 1
Skrevet

Godt innlegg TS, og godt forsøk, men dessverre er det slik at mange menn tror at dette er det mest vesentlige. Og ja, de fleste slike tråder er nok opprettet av menn. Noen for å provosere, andre for å få bekreftet at dette er vesentlig. Det mest vesentlige til og med. 

Hadde bare menn istedenfor ønsket å tilfredsstille kvinner. Lært litt om hvordan vi er skapt og fungerer, og gått inn for å observere hva hver kvinne se er med responderer positivt på, så hadde de oppdaget at det er langt mer vesentlig. 

Man kan rett og slett ikke skylde på penisstørrelsen om man ikke klarer å få en kvinne til å gispe av nytelse, for vi er mest følsom i og rundt åpningen. Når du dit, og det skal ikke mye til, så har man det nødvendige fysiske utstyret. Tunge og hender har man som regel også, men mange menn gidder ikke engang å lære seg å bruke det. Å lære kvinner å kjenne i forhold til hva de trigge av og tenner på er også enormt viktig, men mange menn gidder ikke å gå inn for å forstå hvordan kvinnen de har sex med fungerer slik. For så å fokusere på at størrelsen på penis har alt å si. 🤦‍♀️

Egoisme er det mest utbredte problemet angående å klare å tilfredsstille kvinner. DET er et sørgelig utbredt problem, som fører til mange utilfredse kvinner, og at mange menn dumpes på grunn av mangel på seksuelle kvaliteter av kvinner som ikke gidder å leve med elendig sex. Å ikke tåle tilbakemeldinger, fordi alt tas som kritikk, DET er et sørgelig utbredt problem. 

Vi kvinner får stadig beskjed om å være flinkere til å si fra om hva vi liker, ta ansvar for å bli tilfredsstilt selv gjennom å kommunisere godt, men det er faktisk ikke enkelt når vår erfaring er at menn enten ikke bryr seg om det vi forsøker å kommunisere, blir sure og såre regelrett krenket om vi prøver å kommunisere at vi trenger at ting gjøres litt annerledes, eller vi blir rett og slett ikke trodd. 

Dette med penisstørrelsen blir vi ikke trodd på, og at noen kvinner foretrekker større, fordi de tenner veldig på det, blir liksom sannheten for alle, selv om det gjelder NOEN kvinner. Slik NOEN menn har sterke meninger om hvordan ting ved kvinner skal være som ikke gjelder for alle menn. 

Vi kvinner forsøker å kommunisere, men vi kan for eksempel be om at mannen ikke hopper rett på, putter pikken kjapt inn og kjører på før vi er klare, og mannen blir fornærmet.

"Så jeg duger ikke for deg? Dette hadde nok ikke vært et problem om jeg bare hadde større pikk!" Det er ofte, for ofte på det nivået når vi kvinner forsøker å kommunisere hva vi trenger. 

Jeg er glad for at du og mange menn forstår at et er andre ting som er langt mer vesentlig for god sex enn størrelsen på penis TS, men jeg tror mange menn VIL tro at det betyr mest. Så slipper de å forstå seg på hva kvinner egentlig tilfredsstilles av, og har noe å skylde på. Vi er jo så forbanna kompliserte at det ikke egentlig er vits i å forsøke å forstå vår seksualitet engang. "Enten er hun fornøyd når jeg gjør mitt, slik jeg synes det skal være, ellers er hun nok en som trenger større penis. Drittkjerringer!" 🙄

Anonymkode: 925c6...204

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er en smakssak.Akkurat som store eller små pupper.Man liker det man liker. Liker godt å bli fyllt opp av en stor og deilig en.Jeg er liten og trang. Men det viktigste er at man vet hvordan den brukes. Var sammen med en med liten tiss.Han slikket og gjorde mye annet som gjorde han god.Men han var liten og det er noe med det å bli fyllt opp! Men så lenge du gir av deg selv og utforsker henne på klitten osv så går det vel stortsett fint 😊 Det fins egoer med store tisser som jeg gjerne skulle byttet ut mot en liten tiss som var god i sengen ellers.Vær stolt av dere selv. Stor eller liten. Det er personen som bærer den vi forelsker oss i.Ikke tissen!

Anonymkode: f4e96...f2a

Skrevet (endret)

Enig. Jeg er aldri innom disse penistrådene, men det er helt klart noe unge usikre menn/gutter har funnet på å konstruere. Enten for selvhat eller misunnelse. Eller for å mobbe, eller som du sier "runkemateriale". Menneskers seksualitet, nytelse, tenning er mer komplisert enn "liten/stor" "trang/vid" "store/små". Det er så mye annet som spiller inn, og som avgjør om man har et godt sexliv. Heldigvis er dette noe de fleste erfarer med alder. 

Endret av Rant
  • Liker 6
Skrevet

Bra innlegg, men du tar feil når du sier du har liten penis. Størrelsen er godt innenfor normalområdet. Også er det selvfølgelig ikke damer som starter disse trådene. Det er penisfokuserte menn.

Anonymkode: 0bcf4...9b1

• Liker 5
Skrevet

🙄🙄🙄

ENDA en mann som må snakke om størrelsen på penisen sin inne på KG. Kan dere ikke bare opprettet et eget forum hvor dere kan drøfte denne juvelen av en kroppsdel? Vi driter i det. Finnes ikke noe mer uinteressant å snakke om (med mindre du er mann da, da er det visst århundrets tema). 

Anonymkode: 70a4f...6d9

• Liker 6
Skrevet

J25 her. Jeg er enig med AB over her om at du har en ganske så normal penis! De fleste kvinner ville nok vært enige med deg, jeg har en mistanke om at menn er betydelig mer opptatt av penisstørrelse enn det vi er. I min erfaring er det de mer gjennomsnittlige penisene som fungerer best,  (veldig) store (eller skal jeg kalle det porno-store?) betyr stort sett smerter, rifter og blod for meg. Mange menn er nok mer opptatt av å ha en imponerende penis enn imponerende evner til å tilfredsstille kvinner. For oss har det nok ikke så mye å si hva du har mellom beina så lenge du kan å bruke den, munn og fingre. Den beste sexen jeg har hatt har vært med menn som rett og slett bryr seg om min nytelse og virkelig prøver å tilfredsstille meg, penisstørrelse hadde minimalt av betydning. 

Anonymkode: 5a0b7...31a

• Liker 9
Skrevet (endret)

TS: Halleluja og amen. Jeg har hatt menn med stor og menn med liten, og den gode sexen sitter i hodet, og ikke i utstyret. Nå er jeg sammen med en som ikke får ereksjon i det hele tatt, men vi har likevel god sex. Tenk det :) 

Anonymkode: 7daa3...01e

Endret av Elaine Marley
  • Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

J25 her. Jeg er enig med AB over her om at du har en ganske så normal penis! De fleste kvinner ville nok vært enige med deg, jeg har en mistanke om at menn er betydelig mer opptatt av penisstørrelse enn det vi er. I min erfaring er det de mer gjennomsnittlige penisene som fungerer best,  (veldig) store (eller skal jeg kalle det porno-store?) betyr stort sett smerter, rifter og blod for meg. Mange menn er nok mer opptatt av å ha en imponerende penis enn imponerende evner til å tilfredsstille kvinner. For oss har det nok ikke så mye å si hva du har mellom beina så lenge du kan å bruke den, munn og fingre. Den beste sexen jeg har hatt har vært med menn som rett og slett bryr seg om min nytelse og virkelig prøver å tilfredsstille meg, penisstørrelse hadde minimalt av betydning. 

Anonymkode: 5a0b7...31a

Helt enig!

Anonymkode: f4e96...f2a

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ganske sikker, ts, at dersom KG hadde vært en datingside ville det innlegget der gitt deg noen PM'er i innboksen. Bra skrevet!

• Liker 9
Skrevet

Jeg tror du har rett TS. Mine partnere har vært fra rett over en håndsbredd, til noe over to. Det har ikke vært så stor forskjell på det rent penetrive altså (og ja, jeg vet det ikke er et ord, jeg lagde det nå 😅). Det som har utgjort en forskjell på opplevelsen for meg har vært kjemi, kommunikasjon og om de er av den typen som rent faktisk tenner på å gi partner nytelse (som etter min mening er den beste typen :smilorange:).

Anonymkode: 50277...6a5

• Liker 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Jeg har ikke målt. Tror jeg gjorde det en gang i ungdommen men husker ikke resultatet. Som voksen har jeg tenkt på mye av det ts skriver. 

Folkens, tenk litt over hvem som skriver her inne på forumet. Man finner en del veldig unge mennesker, både gutter og jenter, som ikke er helt moden i tankene når det kommer til kropp og holdninger. De har stor påvirknigskraft fordi mange leser det de skriver. Husk klypen med salt folkens. 

Skrevet

Jeg er godt voksen, og har prøvd de fleste størrelser. Min erfaring er at selv om tanken på en stor penis, og tanken på å "sprenges" er tennende, så er sexen bedre med en mindre. Både fordi man blir veldig begrenset av en stor (mange stillinger er vonde, man kan ikke slippe seg løs fordi det blir vondt når man blir for ivrig) og fordi det er nærmest umulig å få vaginal orgasme med en stor. Vi damer trenger å aktivere knipemusklene for å oppnå vaginal orgasme, og om penisen er stor så får man ikke ordentlig tak. Mindre penis - hardere knip - sterkere orgasme. 

Anonymkode: 39ede...6d6

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...