Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (På 21.2.2026 den 16.34):

Og to flygler på samme tid kan bringe deg til himmelrik....

Anonymkode: f3beb...18b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi skal snakke litt med kvinner og utveksle erfaringer og bli bedre kjent med hverandre. Tema: pikk.

Minner meg om når menn som elsker vafler gir vaffeljern til damen sin… 

Anonymkode: 95037...a0a

Det er ikke rart. Er jo hun som kan det 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Brautende selvskryt er alltid avtennende uansett hvordan pikken ser ut.

Anonymkode: 32173...5a7

Han elsker kuken sin. Er ingen annen kroppsdel som gir så mye nytelse så det er ikke rart. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

… trodde det skulle være et ordentlig spørsmål, og så er det et spørsmål om PIKK???!!! Endelig et spørsmål, jippi, tenkte jeg. Endelig kan jeg la visdommen min komme til rette. Det er min altruistiske plikt å spre kunnskap, visdom og ikke minst, være et positivt bidrag. … og så er temaet pikk. hva skal jeg si om det da. 

jeg håper virkelig ikke at den er for liten….  Spesielt ikke når mannen er pådriveren til sexen og man egentlig ikke er så gira. Og så stiller han opp med en liten greie, hvor jeg må late som at jeg ikke bryr meg om sånne ting.. patetisk 

Anonymkode: 95037...a0a

Det skal du ihvertfall ikke si...

Tenk om han sa at fitta di er for vid?

Etter hva jeg kan lese så er det lite visdom å spore. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2026 den 17.46):

Ikke uten grunn. Størrelse betyr noe, bare se på kvinner og pupper.

Anonymkode: 49ec5...fcd

Det som betyr noe er hvordan man blir behandlet.

Give me the big O and I suck your dick so hard it rains snow.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 22.18):

Det bekrefter også at absurd mange menn er veldig opptatt av penisen sin.

Anonymkode: 4288d...c4e

Er det ikke smart å være opptatt av noe som er helsefremmende?

Ååå...damer er så opptatt av å jåle seg...

Største selvbedraget som fins på denne planeten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke lese hele denne tråden, men hva betraktes som en stor kuk her på KG? 

Anonymkode: 0b331...2f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Orker ikke lese hele denne tråden, men hva betraktes som en stor kuk her på KG? 

Anonymkode: 0b331...2f3

Her inne tror eg merkelig nok at 80-90% er over snittet😳.

men stor i lengde er vel over 20 cm. Da normal penis er mellom 8-20 cm lang. Omkrets blir sjelden snakket om , men den er vel 8,5-12 som er normal tror eg. Er i vertfall kondomer som passer slike størrelser som er enkle og kjøpe.

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (7 timer siden):

Her inne tror eg merkelig nok at 80-90% er over snittet😳.

men stor i lengde er vel over 20 cm. Da normal penis er mellom 8-20 cm lang. Omkrets blir sjelden snakket om , men den er vel 8,5-12 som er normal tror eg. Er i vertfall kondomer som passer slike størrelser som er entøffekle og kjøpe.

Og 5 cm i omkrets er innenfor. Noen legger på kraftig. Det er for å tøffe seg.. Tror de imponerer  damene..

Anonymkode: f782f...d42

AnonymBruker
Skrevet

Og 5 cm i omkrets er innenfor. Noen legger på kraftig. Det er for å tøffe seg.. Tror de imponerer  damene..

Ytterste ledd på langfingeren min har omkrets på 6 cm. Tror ikke du imponerer noen som helst med intellektet ditt.

Anonymkode: 4dde8...f51

• Liker 4
Skrevet (endret)

5 cm i omkrets for en erigert penis tror jeg ytterst få voksne har. Snittet ligger på 11-12 cm.

Og mener du diameter er dette innafor, men stort. 16 cm og over i omkrets tror jeg under 10 % har uten at jeg har målt alle 😄

Endret av 911
Skrevet
911 skrev (47 minutter siden):

5 cm i omkrets for en erigert penis tror jeg ytterst få voksne har. Snittet ligger på 11-12 cm.

Og mener du diameter er dette innafor, men stort. 16 cm og over i omkrets tror jeg under 10 % har uten at jeg har målt alle 😄

Tror det er mer 0,1% som er 16 eller tykkere

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (6 timer siden):

Tror det er mer 0,1% som er 16 eller tykkere

1 av 1000 på verdensbasis. Her i vesten litt flere. Men relativt få. 

Men, vi finnes.

.

Anonymkode: b6259...107

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (På 24.2.2026 den 18.11):

Min er faktisk 18cm. i omkrets nor den er sikkelig hard....mange tror eg bare tuller...

Anonymkode: e14ca...cf4

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Min er faktisk 18cm. i omkrets nor den er sikkelig hard....mange tror eg bare tuller...

Hvilken kondomer bruker du?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor skulle jeg tro du tuller? Du er sjelden "vare" og det var det jeg skulle fram til. 🍆 Vet ikke om jeg skal være misunnelig eller synes synd på deg 😁

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (10 timer siden):

Hvorfor skulle jeg tro du tuller? Du er sjelden "vare" og det var det jeg skulle fram til. 🍆 Vet ikke om jeg skal være misunnelig eller synes synd på deg 😁

Tykkelse er sjelden et problem med mindre partner har vaginisme. Men da er selv mer ordinære størrelser problematiske. Men det er mye hud rundt skaftet ved slike dimensjoner som må fuktes. Så det går ikke an å forhastes seg. Evt kan man spe på med litt glidemiddel fra tube. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tykkelse er sjelden et problem med mindre partner har vaginisme. Men da er selv mer ordinære størrelser problematiske. Men det er mye hud rundt skaftet ved slike dimensjoner som må fuktes. Så det går ikke an å forhastes seg. Evt kan man spe på med litt glidemiddel fra tube. 

Tjaa tykkelsen min har vert mest til begeistring å nytelse med mine 4 forhold eg har vert i tilsammen 17 år. Men ONS har ikkje alltid gått så bra, flere damer klarer ikkje å slappe av som resulterte med at eg ikkje fikk den in, dem kniper rett å slett igjen i frykt for smerter.

For å ikkje få flere bomturer med ONS sier eg fra før vi drar heim om tykkelsen. Det er morsomt å se reaksjonene. Hun siste fikk hakeslepp å sa vi SKAL heim å knulle!!

Hun spurte meg "vei du hvorfor eg sitter med bena i kryss?"

Eg er så våt at det vil vise!!!

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (14 timer siden):

Hvilken kondomer bruker du?

Dem få ganger eg brukt det så blir dem så stramme at eg mister potensen, eg har heller sterilisert meg 🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dem få ganger eg brukt det så blir dem så stramme at eg mister potensen, eg har heller sterilisert meg 🙂

Mysize 72 er vel den største som er å få tak i tror eg. Men den blir vel noe trang for deg ja😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...