Soft mann Skrevet 21. februar #6781 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Sorry men om kvinner sier størrelsen ikke betyr noe så er det bløff. Har alltid trodd min var liten men ser nå at både lenge og omkrets er godt over gjennomsnitt. Anonymkode: 7103a...35f Eg tror ofte det er en greie. Vi tror vi har liten. Selv om det ikke alltid stemmer
Soft mann Skrevet 21. februar #6782 Skrevet 21. februar Rose2 skrev (29 minutter siden): Hvis pianisten er god, spiller størrelsen på pianoet ingen rolle Et stort piano kanskje til og med flygel😅, spiller dessverre mye bedre en et lite. men to piano som er like store. Så er det kvaliteten det komme an på 1
Cor Cubiculum Skrevet 21. februar #6783 Skrevet 21. februar Soft mann skrev (19 minutter siden): Et stort piano kanskje til og med flygel😅, spiller dessverre mye bedre en et lite. men to piano som er like store. Så er det kvaliteten det komme an på Og to flygler på samme tid kan bringe deg til himmelrik....
Rose2 Skrevet 21. februar #6784 Skrevet 21. februar Soft mann skrev (24 minutter siden): Et stort piano kanskje til og med flygel😅, spiller dessverre mye bedre en et lite. men to piano som er like store. Så er det kvaliteten det komme an på Jeg ser at du er en ekspert på pianoer 🤣🤣
Soft mann Skrevet 21. februar #6785 Skrevet 21. februar Rose2 skrev (11 minutter siden): Jeg ser at du er en ekspert på pianoer 🤣🤣 Bedre på pianoer enn peniser😅
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6786 Skrevet 21. februar Rose2 skrev (18 minutter siden): Jeg ser at du er en ekspert på pianoer 🤣🤣 Han holder pianoene skinnende Anonymkode: a2de8...d4b
Rose2 Skrevet 21. februar #6787 Skrevet 21. februar Soft mann skrev (22 minutter siden): Bedre på pianoer enn peniser😅 👍🤣
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6788 Skrevet 22. februar Hva foretrekker kvinner angående form og størrelse på penis? Har hørt av forskjellige kvinner at di kommer lettere med en slik penis forhold til en annen osv😅 Selv har jeg en 16-18,5 erigert penis med litt bøy, og alltid fått kvinnen i mål🙈😅 Anonymkode: 8da8c...b92
Strigiformes Skrevet 22. februar #6789 Skrevet 22. februar (endret) Jeg foretrekker en mann som gjør alt han kan for å få meg i mål 🙌 En mann som gjør sitt ytterste for at jeg skal ha det så godt som mulig. Da er jeg i himmelen 🙌 Endret 22. februar av Strigiformes
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6790 Skrevet 22. februar Spiller liten rolle for min del så lenge penisen ikke er for stor. For meg blir det bare ubehagelig og jeg får ikke brukt muskulaturen i underlivet slik at det føles best for min del. Jeg har aldri målt penisen til en partner 🙄, men 18 cm høres alt for stort ut for meg. Nå er jeg kanskje mindre opptatt av peniser en mange andre da. Det er mye ved sex som gir meg mye mer nytelse en hva en penis gjør. Anonymkode: 75e4b...165 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6791 Skrevet 22. februar Strigiformes skrev (6 minutter siden): Jeg foretrekker en mann som gjør alt han kan for å få meg i mål 🙌 En mann som gjør sitt ytterste for at jeg skal ha det så godt som mulig. Da er jeg i himmelen 🙌 Selvfølgelig, jeg slikker og har mine triks på den fronten også😅💦 Anonymkode: 8da8c...b92 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6792 Skrevet 22. februar Er bekymret fordi jeg klarer å romme så mye tykkelse når jeg blir våt. Bryr meg ikke så mye om pikk, jeg tror ikke noen er så tykk at jeg får det som jeg vil og føler noe. Og om han har en veldig tykk en er jeg også imot det da jeg blir redd om det ikke skal gå og vi snur tilbake til nei igjen. Liker vibrator og at han er en koselig mann. Anonymkode: e30d8...e56 1
Stjertmeis Skrevet 22. februar #6793 Skrevet 22. februar En mann som ikke er usikker på seg selv og behøver å jage bekreftelse. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6794 Skrevet 22. februar Jeg foretrekker at han har en ektefølt omsorg for meg som menneske, da jeg trenger følelser for å ligge sammen med noen. Foretrekker at han bruker berøring, kjærtegn og mye klining for å tenne meg. Puppene mine må ha oppmerksomhet og stimuli for at jeg skal bli skikkelig opphisset og tent. Foretrekker at vi gir og tar av hverandre, at begge er aktive under selve akten. At begge gir uttrykk for at det er deilig og hva vi vil at den andre skal gjøre. Anonymkode: 07318...e3d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6795 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva foretrekker kvinner Kvinner er jo alle helt like, så det finnes selvsagt et fasitsvar på dette. Anonymkode: 2bd83...2d5 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6796 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva foretrekker kvinner angående form og størrelse på penis? Har hørt av forskjellige kvinner at di kommer lettere med en slik penis forhold til en annen osv😅 Selv har jeg en 16-18,5 erigert penis med litt bøy, og alltid fått kvinnen i mål🙈😅 Anonymkode: 8da8c...b92 … trodde det skulle være et ordentlig spørsmål, og så er det et spørsmål om PIKK???!!! Endelig et spørsmål, jippi, tenkte jeg. Endelig kan jeg la visdommen min komme til rette. Det er min altruistiske plikt å spre kunnskap, visdom og ikke minst, være et positivt bidrag. … og så er temaet pikk. hva skal jeg si om det da. jeg håper virkelig ikke at den er for liten…. Spesielt ikke når mannen er pådriveren til sexen og man egentlig ikke er så gira. Og så stiller han opp med en liten greie, hvor jeg må late som at jeg ikke bryr meg om sånne ting.. patetisk Anonymkode: 95037...a0a
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6797 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva foretrekker kvinner angående form og størrelse på penis? Har hørt av forskjellige kvinner at di kommer lettere med en slik penis forhold til en annen osv😅 Selv har jeg en 16-18,5 erigert penis med litt bøy, og alltid fått kvinnen i mål🙈😅 Anonymkode: 8da8c...b92 Brautende selvskryt er alltid avtennende uansett hvordan pikken ser ut. Anonymkode: 32173...5a7 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6798 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Brautende selvskryt er alltid avtennende uansett hvordan pikken ser ut. Anonymkode: 32173...5a7 Vi skal snakke litt med kvinner og utveksle erfaringer og bli bedre kjent med hverandre. Tema: pikk. Minner meg om når menn som elsker vafler gir vaffeljern til damen sin… Anonymkode: 95037...a0a 1 2
Soft mann Skrevet 22. februar #6800 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er bekymret fordi jeg klarer å romme så mye tykkelse når jeg blir våt. Bryr meg ikke så mye om pikk, jeg tror ikke noen er så tykk at jeg får det som jeg vil og føler noe. Og om han har en veldig tykk en er jeg også imot det da jeg blir redd om det ikke skal gå og vi snur tilbake til nei igjen. Liker vibrator og at han er en koselig mann. Anonymkode: e30d8...e56 Hvor tykk vibrator bruker du da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå