AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #21 Del Skrevet 7. oktober 2020 Om han går som en pingvin og sliter med å forklare hvorfor, da vet du det garantert Anonymkode: 20713...f6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #22 Del Skrevet 7. oktober 2020 Det ser du vel? Det vises jo gjennom klærne... hvis da ikke fyren går med joggebukse 24/7. Anonymkode: 2fd8e...b8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #23 Del Skrevet 7. oktober 2020 Vet at de som er veldig høy med vide og brede hofter har vid og dyp vagina. Styr unna de hvis du er ola nordmann... Anonymkode: 0e57f...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. oktober 2020 #24 Del Skrevet 7. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ? Anonymkode: 72b26...93e At han ikke vil ha deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #25 Del Skrevet 7. oktober 2020 Det er ingen tegn. Du kan ende opp med en sjenert, nervøs, lav selvtillit/selvbilde, men stor penis. Han kan ha hørt at han har stor penis fra alle, men tror ikke på det selv. Du kan også få er det motsatte med liten. Det er absolutt ingen fasit. Skriver av egen erfaring. Anonymkode: 9f761...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #26 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet at de som er veldig høy med vide og brede hofter har vid og dyp vagina. Styr unna de hvis du er ola nordmann... Anonymkode: 0e57f...98d Feil 😂 Anonymkode: 9f761...191 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #27 Del Skrevet 7. oktober 2020 Dere tuller mye. Kvinner bryr seg ikke om størrelsen til mannen de liker, det er viktigere ting å se etter. Det er det samme gjelder for menn, de er opptatt av dama som personen. IKKE kjønnsorganene . vi forelsker oss i personer og ikke i kroppsdeler !!!! Anonymkode: 7e519...851 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
intexus40 Skrevet 7. oktober 2020 #28 Del Skrevet 7. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ? Anonymkode: 72b26...93e Du kjære Petter på 18.. Hva er greia med å sitte og lage slike trolletråder ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #29 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet at de som er veldig høy med vide og brede hofter har vid og dyp vagina. Styr unna de hvis du er ola nordmann... Anonymkode: 0e57f...98d Det må være den type Ola Nordmann som har mindreverdighetskompleks pga av høyden sin og penisstørrelse det da 🤗 Anonymkode: db61a...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #30 Del Skrevet 7. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser du vel? Det vises jo gjennom klærne... hvis da ikke fyren går med joggebukse 24/7. Anonymkode: 2fd8e...b8a Feil. Noen har en såkalt "grower" og da kan man ikke se det dersom penis ikke er erigert. Og selvsikkerhet kan du i hvert fall glemme som indikator. Datet en selvsikker mann som skrøt av sine ferdigheter, men han hadde en bitteliten penis. Liten, ikke litt under gjennomsnittet. Han sendte ikke noe dickpick selv om vi snakket om det... så kan hende det er noe i det - de som ikke vil sende bilde er de som har små peniser. Anonymkode: b06d8...0b9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #31 Del Skrevet 7. oktober 2020 Hvorfor tror kvinner at de seriøst kan se hvor stor penisen til en mann er pga bulen i buksa? Anonymkode: 60e31...dd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #32 Del Skrevet 7. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får spørre Anonymkode: 0b8ce...3a0 Enig, kommunikasjon er viktig, spør: hvor stor penis har du? på første date. Anonymkode: cad7b...b45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #33 Del Skrevet 7. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det eneste sikre er å sile på etnisitet. Dette er vitenskapelig bevist. Luk bort asiatene og hent inn afrikanerne så er du på ganske trygg grunn. Anonymkode: ab8ab...ee9 Feil, det er større variasjon i arvemateriale i Afrika enn i verden forøvrig. Anonymkode: 02525...dbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #34 Del Skrevet 7. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er også noe forskning som viser at jo større forskjell mellom langefinger og pekefinger det er, altså menn som du kan se ha lange langefingre, jo mer testosteron har de blitt utsatt for under svangerskapet. men stor sjanse for at man blir skuffa hvis man har studert dette her på daten,og så viser det seg å ikke stemme. Finnes mange menn med svære fingre og med liten penis og omvendt. Anonymkode: 09c96...338 Det du skriver om sammenheng mellom testosteron og fingre er riktig. Det er imidlertid ingen sammenheng mellom testosteronnivå å størrelse på kjønnsorgan. Anonymkode: 02525...dbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #35 Del Skrevet 7. oktober 2020 Hadde naturen velsigna meg med en stor pikk og ei date-kjerring hadde spurt om størrelsen, hadde jeg takka pent for samværet! Jeg består tross alt av litt mere enn lommebok og pikk... Anonymkode: 7e421...183 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #36 Del Skrevet 7. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde naturen velsigna meg med en stor pikk og ei date-kjerring hadde spurt om størrelsen, hadde jeg takka pent for samværet! Jeg består tross alt av litt mere enn lommebok og pikk... Anonymkode: 7e421...183 Spør henne om å få kjenne hvor trang musa hennes er så tipper jeg pipa får en annen lyd. Bare folk med iq langt under snittet spør om sånne ting. For å snu på det. Tenk om menn skulle spørre et så dumt spm til ei dame. Da er helvete løs, men så lenge det er ei kvinne som spør er det helt innenfor. Snakk om å ikke se seg selv utenifra... Anonymkode: 0e57f...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #37 Del Skrevet 7. oktober 2020 Ingen tegn. Hadde sex med en høy mann med store føtter og hender, han hadde svært liten penis. Mannen min er lav, små hender og stor penis. Heldig for meg da. Anonymkode: 3bbe8...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #38 Del Skrevet 7. oktober 2020 Jeg gjør det enkelt. ASL, Kukstørrelse? Anonymkode: bd165...de3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smookiekins Skrevet 8. oktober 2020 #39 Del Skrevet 8. oktober 2020 Den eneste måten jeg ser for meg at du får svar på dette uten å dra av han buksa er å be om dickpic... (hvis det er så viktig å vite) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #40 Del Skrevet 8. oktober 2020 På 6.10.2020 den 22.36, Stålmannen skrev: Det er ingen fasit nei, men tar man hånden og sprer fingerene ut så langt man kan så vil avstanden mellom tuppen av lillefinger og tommelfinger stemme sånn ca med erigrert penis stemme overens for gjenomsnittet hvertfall. Det er ingen garanti for at det er slik men hvis du skal gjette uten noen andre tegn som du skriver så er det det nærmeste du kommer. Er bare noe jeg har lest og sjekket at det stemte på meg og ble da overbevist. så ta dette med en stor klype salt, og husk å ikke bruk din egen hånd da Målte nettopp avstanden mellom fingrene slik du beskriver. Avlest på linjalen: 25 cm. For min del beskriver dette kun avstanden mellom fingrene, ikke noe annet.😩 Anonymkode: 018ea...f12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå