AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Hva med en klagetråd om svigermor i julen? Jeg og mannen har vært gift i over 7 år, måtte ta det alene på tinghuset for stort kirkebryllup hadde han jo med henne, de var sammen totalt 9 år, tror jeg, 1 barn. vi har fått 3 nydelige barn også. Svigermor liker bare eldste barnet, det er så vondt å se fra et voksent perspektiv, de vil dessverre se det snart. De ser også snart at svigermor bare er sur og nærmest tramper i huset rundt moren deres. Sørger for å ha kjæresteportrett av mannen og mor til første barn fremme. hun er en skilsmisse grunn i seg selv, ikke rart det er høysesong for brudd når en har «ferie» og skal besøke disse. Anonymkode: 03d56...7d5 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Det var mye rart her, og uforståelig. Anonymkode: 53925...6e4 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Du må ikke drikke så sterk gløgg før du poster noe her. Anonymkode: aef7b...5ce 2 1 2
Amossa Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Du skriver at dere skal besøke "disse".. Vil det si at der er et svigerfarmonster også i familien? Har lagt merke til at det alltid er svigermødrene man klager på - aldri svigerfedrene. Hva kommer det av? Er alle svigerfedre umælende dotter som adlyder svogermonstrenes ord, mon tro?... 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med en klagetråd om svigermor i julen? Jeg og mannen har vært gift i over 7 år, måtte ta det alene på tinghuset for stort kirkebryllup hadde han jo med henne, de var sammen totalt 9 år, tror jeg, 1 barn. vi har fått 3 nydelige barn også. Svigermor liker bare eldste barnet, det er så vondt å se fra et voksent perspektiv, de vil dessverre se det snart. De ser også snart at svigermor bare er sur og nærmest tramper i huset rundt moren deres. Sørger for å ha kjæresteportrett av mannen og mor til første barn fremme. hun er en skilsmisse grunn i seg selv, ikke rart det er høysesong for brudd når en har «ferie» og skal besøke disse. Anonymkode: 03d56...7d5 Mannen din er en tafatt gjøk som godtar det. Min svigermor kom med noen sjuke uttalelser første gang jeg traff henne. Min kone hadde vært sammen med en i 7 år, og jeg var brikken hun trengte for å dumpe han. Min svigermor roste fyren opp og ned i mente, til resten av familien, mens jeg satt i rommet. Min kone tok ordet og gav beskjed om at fyren var en drittsekk hun burde dumpet lenge før hun visste at jeg eksisterte. Stillheten tok rommet og vipps kunne vi snakke om normale ting. Akkurat dét burde mannen din gjøre og. Anonymkode: 53617...933 2 1 1
Svigermor Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Du skulle skamme deg. Tenk å lage en sånn tråd om din manns mor. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 Svigermor skrev (Akkurat nå): Du skulle skamme deg. Tenk å lage en sånn tråd om din manns mor. Denne tråden har du ventet lenge på! 😂😂😂😂 Anonymkode: 53617...933 1 1
Svigermor Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Denne tråden har du ventet lenge på! 😂😂😂😂 Anonymkode: 53617...933 Der tar du feil. Jeg avskyr slike tråder.
Amossa Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Denne tråden har du ventet lenge på! 😂😂😂😂 Anonymkode: 53617...933 Jeg også. Det må være minst 1 mnd siden sist vi hadde en svigermonstertråd her på KG. Hilsen en svigertiger
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det var mye rart her, og uforståelig. Anonymkode: 53925...6e4 Enig. Ut fra det som står høres det ut som om han har giftet seg og fått barn med sin egen mor. Mistenker at det er en annen dame inne i bildet som ikke er nevnt i teskten…. Anonymkode: 87df0...5e5 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 Har en super svigermor nå, eneste er at jeg føler hun tror jeg dilter etter sønnen hennes, hun har trodd jeg er en nikkedukke. Men sannheten er at sønnen hennes behandler meg MEGET pent, så jeg ser ingen grunn for å være ufin, frekk eller motsi han. Har selvsagt egne meninger. Egentlig rart, er jo hun som har oppdratt han, han er en bra fyr. Hun er mye sur og frekk mot svigerfar, sånn vil ikke jeg være. Anonymkode: 92a18...142
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva med en klagetråd om svigermor i julen? Jeg og mannen har vært gift i over 7 år, måtte ta det alene på tinghuset for stort kirkebryllup hadde han jo med henne, de var sammen totalt 9 år, tror jeg, 1 barn. vi har fått 3 nydelige barn også. Svigermor liker bare eldste barnet, det er så vondt å se fra et voksent perspektiv, de vil dessverre se det snart. De ser også snart at svigermor bare er sur og nærmest tramper i huset rundt moren deres. Sørger for å ha kjæresteportrett av mannen og mor til første barn fremme. hun er en skilsmisse grunn i seg selv, ikke rart det er høysesong for brudd når en har «ferie» og skal besøke disse. Anonymkode: 03d56...7d5 Min svigermor forsøkte ganske stygt å få barnevernet til å ta fra meg barnet mitt. Det var ikke noe problem om vi mistet barnet, for hun skulle jo overta. Ellers har hun faktisk ment at dyre gaver, pengelån og slikt betyr at hun får bestemme tid og mengde tid med barnebarn. Altså, bytte bort barna i penger. Det startet ikke fint og rolig med henne en gang. Før jeg i det hele tatt møtte henne hørte jeg at jeg ble omtalt som sønnens drittkjerring. Jeg har forsøkt alt i min makt for å få en slags relasjon til å fungere, men jeg makter ikke mer. Nå beskytter jeg barna ved å holde henne borte. Hun kan finne på å bryte all kontakt i mange måneder. Ikke gi bursdagsgave eller møte opp i bursdag, for å så brått komme løpende bort til barna offentlig på en butikk. Den av og på metoden hennes er ikke lengre godkjent. Etter at det var stille i 6 mnd fra henne sist, så skjermer vi barna for all fremtid nå fremover. Ellers liker hun å baksnakke sine egne barn, høylytt i sentrum så alle får høre om siste nytt av alt. Da helst de dårligste tingene hennes voksne barn har gjort, noe vondt som har skjedd de eller annet. I blant er det bare fordi hun er sint på en av de så setter hun ut et rykte. Anonymkode: 2db88...ef1 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 Hvis andre virkelig har et svigermonster så er det ok å skrive om det. Hvis dere bare er uenige i valg, så er hun ikke et monster, bare et menneske. Hilsen meg over her. Anonymkode: 2db88...ef1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 Hæ? Min svigermor er fantastisk 🥰 Liker henne mye bedre enn min egen mor Anonymkode: 1a137...422 3
Irja Skrevet 26. desember 2023 #15 Skrevet 26. desember 2023 (endret) Hadde svigermor her i to døgn i forbindelse med juleaften.. tror ikke jeg hørte henne snakke om noe annet enn egen sykdom. Eneste som feiler henne er angst, og at hun er hypokonder. I virkeligheten er dette en kjempesprek dame på 60 år. Var litt av en lettelse å kjøre henne til toget i dag. HAAAAADET. Endret 26. desember 2023 av Irja 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #16 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ? Min svigermor er fantastisk 🥰 Liker henne mye bedre enn min egen mor Anonymkode: 1a137...422 Akkurat dét unner jeg deg, og alle andre faktisk. Misunner kompiser med fine svigermødre. Anonymkode: 53617...933
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #17 Skrevet 26. desember 2023 Men tenk så heldig din svigermor er, ts, som har så perfekt svigerdatter som deg! Anonymkode: ce5a7...f34
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #18 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Akkurat dét unner jeg deg, og alle andre faktisk. Misunner kompiser med fine svigermødre. Anonymkode: 53617...933 Jeg er kvinne. Skjønte ikke helt det med kompiser Anonymkode: 1a137...422
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #19 Skrevet 26. desember 2023 Svigermor skrev (28 minutter siden): Der tar du feil. Jeg avskyr slike tråder. Neida, du liker å ta igjen. Bare innrøm det. Anonymkode: 53617...933
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #20 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne. Skjønte ikke helt det med kompiser Anonymkode: 1a137...422 Jeg har kompiser, som har fine og greie svigermødre. Det misunner jeg dem. Anonymkode: 53617...933 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå