AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Del Skrevet 26. desember 2023 Noen som har denne shampoen? Er dere fornøyd? Jeg føler jeg har brukt det meste men har enda ikke funnet shampo for kløende og tørr hodebunn, så tenkte å prøve denne også da. Anonymkode: 1b5c3...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Del Skrevet 26. desember 2023 Legger ved linken: https://vossabia.no/products/sjampo-med-ville-urter Anonymkode: 1b5c3...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. desember 2023 #3 Del Skrevet 26. desember 2023 Jeg lurer også på dette. Har langt hår og leser at flere mener en ikke trenger balsam når en bruker denne. Lurer på om det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Del Skrevet 26. desember 2023 Ja, jeg bruker den! Er kjempefornøyd. Har langt, slitt hår til midjen som vanligvis floker seg lett, det gjør det ikke med Vossabia. Har også sensitiv hodebunn, denne sjampoen renser uten å tørke ut hodebunnen min. Anbefales på det varmeste Anonymkode: f0d1a...416 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Del Skrevet 26. desember 2023 Rosenrød skrev (1 time siden): Jeg lurer også på dette. Har langt hår og leser at flere mener en ikke trenger balsam når en bruker denne. Lurer på om det stemmer! (AB over her) Jeg bruker balsam, men jeg har altså langt, ganske slitt (tidligere bleket) hår. Denne sjampoen tørker ikke ut håret mitt slik andre gjør og det blir ikke like flokete. Tviler ikke på at folk med sunnere hår enn meg kan droppe balsam med denne sjampoen Anonymkode: f0d1a...416 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Del Skrevet 26. desember 2023 Jeg har bestilt og venter spent. Har slitt med sår og tørr hodebunn i årevis. Mange positive anmeldelser vertfall 😃 Syns også det er kjekt å støtte en norsk butikk. Da forblir pengene i landet. Ekstra viktig i disse dager. Anonymkode: 19309...ff2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Del Skrevet 26. desember 2023 Jeg har brukt den i en måneds tid nå, og er veldig fornøyd. Etter 3-4 vask var jeg kvitt den tørre hodebunnen og kløen som jeg har hatt gjennom de siste par vintrene. Jeg har heller ikke behov for balsam (har skulderlangt hår, ikke spesielt slitt eller kjemisk behandlet). Håret er mindre flokete, synes jeg. Det blir innimellom litt statisk, så hender jeg har i noe olje for å dempe akkurat det. Konsistensen er god, og produktet føles drøyt i bruk. Anonymkode: 04560...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Del Skrevet 26. desember 2023 Godt fornøyd. Anonymkode: 9c6f5...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Del Skrevet 26. desember 2023 Hvor mye kommer det i frakt, noen som vet? Anonymkode: 7a354...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Del Skrevet 26. desember 2023 Kjenner Renate godt og anbefaler shampoen varmt. Anonymkode: 7025d...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Del Skrevet 27. desember 2023 Tusen takk for svar dere 🩷 Da skal jeg bestille denne sjampoen og blir spent, det viktigste for meg er at den hjelper på kløen, for jeg blir gal😵💫 Men om man bruker denne sjamoen og ikke balsam? Blir ikke håret elektrisk da? Ts Anonymkode: 1b5c3...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk for svar dere 🩷 Da skal jeg bestille denne sjampoen og blir spent, det viktigste for meg er at den hjelper på kløen, for jeg blir gal😵💫 Men om man bruker denne sjamoen og ikke balsam? Blir ikke håret elektrisk da? Ts Anonymkode: 1b5c3...6b8 Prøv med litt olje i tuppene om du synes håret blir for tørt Anonymkode: f0d1a...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Del Skrevet 27. desember 2023 Dere som skriver at dere har slitt hår, hvorfor klipper dere ikke tuppene? Anonymkode: 28d38...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg har brukt den i et halvt år, håret mitt blir aldri fett lengre. Vasker det ca en gang i uka. Jeg har veldig sensitiv hodebunn, og har tidligere kun kunnet bruke sjampo spesielt tilpasset dette. Klør ikke av vossabia. Uten tvil den beste sjampoen jeg har brukt. Anonymkode: 15ea2...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IronMaiden Skrevet 27. desember 2023 #15 Del Skrevet 27. desember 2023 (endret) Jeg har prøvd vossabia sin sjampo flere ganger, men kun to ganger på rad (vasker håret omtrent annenhver dag) hver gang, for da har håret mitt blitt så ekstremt tørt og elektrisk at det sto rett ut fra hodet mitt omtrent. Jeg har da kun brukt sjampoen og ikke balsam eller hårolje. Jeg har aldri hatt dette problemet med noen annen sjampo jeg har brukt. Har andre opplevd dette med vossabia sin sjampo? Er det nok å bare bruke balsam eller hårolje i tillegg? Endret 27. desember 2023 av IronMaiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 9.14): Legger ved linken: https://vossabia.no/products/sjampo-med-ville-urter Anonymkode: 1b5c3...6b8 Hvordan er denne med tanke fett hår? Jeg får fett hår veldig fort :/ Anonymkode: de337...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 28. desember 2023 #17 Del Skrevet 28. desember 2023 Har denne og brukte den fast en kort stund da den ga meg kløen tilbake, begynte faktisk og flasse noe jeg ikke gjør til vanlig. Så holder meg til by veira sensitive som er billig og funker veldig bra på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Del Skrevet 8. januar 2024 Da har jeg bestilt og fått sjampoen. Har brukt den 3 ganger til nå. Mine erfaringer hittil: Lukten er litt stiv men ok. Synes håret virker matt og livløst med denne sjampoen. Føler jeg mister litt hår også. Usikker om jeg liker den men skal gi den litt tid. Ts Anonymkode: 1b5c3...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå