AnonymBruker Skrevet 28. juni #61 Skrevet 28. juni Nesten alle rederier mangler maskinister. Audiograf/audiolog er det også stor mangel på, det er opptil to års ventetid for å få tilpasset høreapparat både i Norge ogʻ Danmark. Anonymkode: 1acee...49e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #62 Skrevet 28. juni TB1895 skrev (På 30.12.2023 den 11.05): Da mener du som å kjøre buss sant? Ser at Skyss i Bergen reklamerer for at de trenger flere sjåfører. Buss,lastebil, anleggsarbeid,trailer,taxi,budbil osv Anonymkode: 61e8f...a0c
AnonymBruker Skrevet 28. juni #63 Skrevet 28. juni elektriker? alt er jo elektrisk.. Anonymkode: 4df54...d27
AnonymBruker Skrevet 28. juni #64 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Nesten alle rederier mangler maskinister. Audiograf/audiolog er det også stor mangel på, det er opptil to års ventetid for å få tilpasset høreapparat både i Norge ogʻ Danmark. Anonymkode: 1acee...49e Jeg er maskinist og får jobber kastet etter meg ukentlig. Samtidig utdannes det dobbelt så mange styrmenn, og de sliter med å få jobb. Anonymkode: d656b...cf5
AnonymBruker Skrevet 29. juni #65 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 15.45): De som sier at renhold går over til å bli automatisert. Her jeg jobber så får vi renholdshjelp av et firma som bruker maskiner som vasker, MEN de vasker sinnsykt dårlig! Det kommer knapt vann og såpe på gulvet, og da blir det jo ikke rent. Har sett at det er flekker flere steder som følge av dårlige maskiner. Skulle vært gjort manuelt alt sammen. Mye bedre. De har fått flere klager fra daglig leder. Anonymkode: 68e5e...fd9 Det blir ikke renere jo mer vann man bruker. De som sier det de som avslører seg som uvitende om renholdsprinsipper. Riktig kjemi og bearbeiding av flekken er det som skal til. Anonymkode: 61e8f...a0c
AnonymBruker Skrevet 30. juni #66 Skrevet 30. juni Helse er nok ganske trygt. Anonymkode: 43ea7...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå