Gå til innhold

Hva bruker dere airfryer til?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk en i julegave og er ligg usikker på hvordan jeg skal nyttegjøre meg den…

Anonymkode: 61a68...200

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pommes frites blir veldig godt i den. Bakt potet også. 
Ellers veldig godt å varme vårruller, pizza osv i den. 

Anonymkode: 8e587...349

Skrevet

Men er det ikke like greit å bruke varmfluftsovn til det? 
 

ts

Anonymkode: 61a68...200

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men er det ikke like greit å bruke varmfluftsovn til det? 
 

ts

Anonymkode: 61a68...200

Jo, men airfryer går mye fortere og bruker dermed mye mindre strøm.

Anonymkode: b121b...8cb

  • Liker 3
Skrevet

I dag har vi stekt kalkunfilet i vår, fordi det ikke var plass til alle i steikeovnen. Vi prøvde ribbe nå for kort tid siden og det gikk også veldig bra. Pommes frites, kylling filet, grønnsaker og så videre. 

Anonymkode: 31a60...243

Skrevet

Har prøvd litt forskjellig. Men jeg synes den fungerer best til pomfri

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk en i julegave og er ligg usikker på hvordan jeg skal nyttegjøre meg den…

Anonymkode: 61a68...200

Spørsmålet er hva jeg ikke bruker den til.

Anonymkode: 7119e...cf5

  • Nyttig 2
Skrevet

Alt

Anonymkode: 64cc2...0c6

Skrevet

Bakt potet og løkringer 😋

Anonymkode: 25389...3e9

Skrevet

Kylling, pommes frites.

Anonymkode: a10e2...447

Skrevet

Alt. Alltid.

Anonymkode: 94243...832

Skrevet

Hvor finner dere oppskrifter?

Anonymkode: e9f62...033

Skrevet

Fisk, kylling, poteter :) kjøttboller ja jeg bruker den til det meste jeg.  Oppskrifter søker jeg litt etter på nett.

Skrevet

I dag sprøstekte jeg noen skiver spekeskinke 😋

Ellers er den fin til ymse grønnsaker som maiskolber, sopp, brokkoli, asparges, rosenkål etc. Og panert mat som nuggets, snitsler, fisk (dog vanlige fiskepinner var ikke kjempevellykket - de ble litt tørre)

Sånn for å nevne noe 😊

 

Innimellom lager jeg chiabatta med egg.

*Kutt toppen av ønsket antall chiabatta.

*Hul ut denne, og ha innmaten i en liten, smurt ramekin.

*Litt hvitost i bunnen av chiabattaene, og knekk et egg oppi hver. Selv foretrekker jeg at plommen forblir hel, men det går sikkert fint å piske det litt om man foretrekker det. Salt og pepper, samt litt mer ost på toppen.

*Jeg blander litt ost og krydder med innmaten fra chiabattaene, og litt ost på den lille toppen som kuttes av. Stekes sammen med resten.

*Stekes til egget har satt seg.

 

 

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvor finner dere oppskrifter?

Anonymkode: e9f62...033

Det er gitt ut mange kokebøker med oppskrifter til airfryer. Ellers så er faktisk google din venn. ;)

 

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...