AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #1 Del Skrevet 24. desember 2023 Flere som sitter i julen med en sorg ingen lar deg ha? Dere som har gått fra partner/kjæreste/familie grunnet et stort svik fra den andre part? Føler man får en klapp på skulderen og alle er så glad for at du til slutt kom deg bort, fra en relasjon som har vært dårlig over tid, eller den som svek deg brutalt og uforventet. Jeg har slitt hele desember med denne sorgen, og den ble sterkere mot julaften. I dag har vært helt forferdelig. Har prøvd å lagt den bort. Tror alle tenker at jeg har det bra. Egentlig ville jeg spolere hele julen og kaste et juletre igjennom vinduet slik at alle forstår hvor vondt jeg har det. Min mor klarte til og med å spørre hvordan jeg trodde min eks hadde det nå i julen, og nesten godtet seg over at han sitter i en forferdelig situasjon, som han har satt seg selv i vel og merke.. men jeg er minst like lei meg over at han ikke har det bra, som jeg er lei meg over sviket han utsatte meg for. Hvorfor er det slik ? At ingen bare skjønner at det gjør like vondt, og at man ikke skal «bare være glad til man kom seg vekk» og ikke sørge på samme måte som andre. I utgangspunktet ble dagen lettere enn jeg hadde forestilt meg, men likevel skulle jeg ønske at noen så hvor vondt jeg hadde det. Anonymkode: 2d093...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #2 Del Skrevet 24. desember 2023 ❤️ Vi mennesker er rare. Vi sier mye rart uten å helt sjekke inn hvordan det oppfattes. Skjønner godt hva du beskriver. Anonymkode: 0a38f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå