Gå til innhold

Kaffekopper som gave! For eller i mot? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luksusproblem. Kan bytte. I know. Men hva synes folket om kaffekopper som gave? Altså krus som typ Mummikopper, julekrus osv..? Jeg blir sånn.. Jeg er snart 40 år.. Tror dere ikke jeg har kaffekopper? 😂 Er kaffekopper noe folk ønsker seg? Det er tydeligvis noe folk gir, da. 😂

Anonymkode: 1d38d...109

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har MANGE kopper og krus, men jeg blir veldig glad for å få dette i gave også. Fikk noen nydelige krus i gave i kveld.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke mummikopper, hadde gått i søpla 😁

Anonymkode: ca7a9...473

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har kopper så det tyter ut, likevel insisterer folk på å gi meg kopper hver år, mange ender opp i søpla fordi de er rare, stygge, passer ikke inn i noe.. 

Anonymkode: 67942...a76

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har kopper så det tyter ut, likevel insisterer folk på å gi meg kopper hver år, mange ender opp i søpla fordi de er rare, stygge, passer ikke inn i noe.. 

For å si det sånn, jeg har 6 kaffekopper jeg faktisk liker og bruker, og 20 som bare står der 🤪

• Liker 1
Skrevet

Jeg kvitter meg med kopper og krus som jeg bare har noen få av. Og de koppene og servicene jeg har ønsker jeg at skal matche sånn noenlunde så jeg kan bruke de litt om hverandre. 

Anonymkode: 9da92...d61

Skrevet

*servisene

Anonymkode: 9da92...d61

Skrevet

Krus er en veldig vanlig gave, virker det som.

Jeg ønsker meg IKKE flere krus, har mer enn nok! 🙂 

Anonymkode: 8cd27...a8a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Luksusproblem. Kan bytte. I know. Men hva synes folket om kaffekopper som gave? Altså krus som typ Mummikopper, julekrus osv..? Jeg blir sånn.. Jeg er snart 40 år.. Tror dere ikke jeg har kaffekopper? 😂 Er kaffekopper noe folk ønsker seg? Det er tydeligvis noe folk gir, da. 😂

Jeg samler på krus, og ønsket meg faktisk mummikrus og mummikopper. Fikk noe å ble kjempeglad.

Topp gave, man har alltid plass til enda et unikt krus 😊

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 2
Skrevet

Hvis det er en type jeg samler på og trenger flere av så er det greit.

Men får ofte en kopp her og en kopp der med type "bra nok" "god jul" "god kollega" osv. Det er ikke noe jeg bruker og kan gjerne gi bort til studenter osv som trenger nytt når de flytter.

Anonymkode: 419ca...83b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For å si det sånn, jeg har 6 kaffekopper jeg faktisk liker og bruker, og 20 som bare står der 🤪

Samme her. Lurer på om jeg skal kvitte meg med noen som bare samler støv i skapet 😅

Skrevet
Honey Dew skrev (1 time siden):

Jeg har MANGE kopper og krus, men jeg blir veldig glad for å få dette i gave også. Fikk noen nydelige krus i gave i kveld.

Så fint. Men hva gjør du med de? Fyller opp skapene? 😆

• Liker 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (1 time siden):

Jeg samler på krus, og ønsket meg faktisk mummikrus og mummikopper. Fikk noe å ble kjempeglad.

Hvis man ønsker seg Mummikopper, så er det jo flott, men sånn uten videre, så.. Nå har jeg endelig skjønt at jeg kan bytte de inn da. 😊 Og noen gir jeg videre.. Med litt sånn følelse av... Sorry.. 

• Liker 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (1 time siden):

Jeg har ikke plass til flere krus.

For meg er det bedre å få blomster, sjokolade eller litt dyrt krydder, ting man også får på hvert gatehjørne og som man kan raske med seg slik som et krus.

Skrevet

Jeg elsker det!! Fikk en skikkelig kul kopp nå, den blir garantert brukt mye! Fikk en kopp i bursdagsgave for halvannet år siden, har brukt den sikkert annenhver dag i snitt siden da.
Og jeg ga en kopp til svigersøster, en mummikopp, det var kanskje en av de gavene hun viste mest glede over.

Kopp i gave er fantastisk for rette mottaker. Men som med alle, absolutt alle, gaver, så må det treffe mottaker. Kopp, kaffe, strømper, marsipan, spekepølse, you name it, det må passe mottaker...

Anonymkode: 0fdd2...941

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg elsker det!! Fikk en skikkelig kul kopp nå, den blir garantert brukt mye! Fikk en kopp i bursdagsgave for halvannet år siden, har brukt den sikkert annenhver dag i snitt siden da.
Og jeg ga en kopp til svigersøster, en mummikopp, det var kanskje en av de gavene hun viste mest glede over.

Kopp i gave er fantastisk for rette mottaker. Men som med alle, absolutt alle, gaver, så må det treffe mottaker. Kopp, kaffe, strømper, marsipan, spekepølse, you name it, det må passe mottaker...

Anonymkode: 0fdd2...941

Men liksom.. Hvor gammel er du? Hvis man nærmer seg 40, som meg, har man vel mest sannsynlig  fått tak i de ko ppene man liker selv? 😊

Skrevet

Kommer an på. Jeg «samler» på en spesiell kaffekopp av en dansk keramiker, hadde jeg fått en sånn hadde jeg blitt veldig glad. Hadde jeg fått en eller annen random kopp med noe vas på hadde jeg syns det var litt rart 😅

Anonymkode: 53456...179

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikkje. Men det går rett inn på lageret med resten av koppane. 

Har 10 stykker i sirkulering som eg bytter ut innimellom. 

Heilt ok Gåve.

Anonymkode: 06caf...d3b

Skrevet

Hvis det står verdens beste mamma på den, lover jeg å elske den koppen livet ut ❤️

Anonymkode: 9e53b...33a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men liksom.. Hvor gammel er du? Hvis man nærmer seg 40, som meg, har man vel mest sannsynlig  fått tak i de ko ppene man liker selv? 😊

Altså, når de kjøper slike kopper til deg så er det ikke fordi de tror du trenger det, men for at de mener du kan synes det er koselig med akkurat den. Fordi det er hyggelig. Du virker veldig snobbete spør du meg 🤔 

Folk kjøper jo slike småting fordi de vil gi noe rimelig og koselig. Andre gaver i samme gate er jo f eks et par håndklær, sengesett og duker. Selvsagt har man sånt fra før, men det er alltids hyggelig med noe nytt. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...