Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

🎄

Anonymkode: 43c66...bbc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diamantring, bøker, airpods, gavekort, vin, lysestaker, parfyme, kjøkkenmaskin, krus, krølltang, klær, Norrøna jakke, ullvotter, kaffe, sjokolade, flere sett med øredobber, smykker, bøker, fjellsko, årskort i slalombakken, penger mm. 

Anonymkode: 1a97b...4c8

• Liker 3
Skrevet

Ullundertøy, sokker, håndkle til hår, bok, slikkepott, caps, hårtilbehør og gavekort på konsert. Veldig fornøyd! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Vanter, skjerf og to armbånd fra Blomz, gavesett fra Body Shop, fem julepynt, matkurv, brettspill, sengetøy, pledd, Alf-figur(tv-serien), Mr. Bean bubblehead og konfekt. 🥰

Anonymkode: 43c66...bbc

Skrevet

Litt penger, litt klær, godis, hjemmestrikka ting ❤️ flaxlodd, kalender, hudkrem, teppe. 

Anonymkode: fcffd...07f

• Liker 1
Skrevet

Vi fikk fuglemater og fuglefrø. Ble kjempeglad for det. I vår familie gir vi ikke andre gaver enn det som kan forbrukes. Dvs mat til dyr og noe til oss. Vi har så og si sluttet med gaver til de voksne.

Anonymkode: fc925...c57

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble overrasket på sengen med en gave fra mannen. iPhone 14 pro max som jeg hadde ønsket meg lenge nå da min gamle iPhone har begynt å harke skikkelig 

Ellers har jeg fått brettspill, puslespill, rødvinspølse + noen andre pølser jeg ikke har fått sett hva er enda, juleskål med masse julegodis, varme vanter, mummi telysholder, masse flaxlodd (men bare 25kr i premie totalt da 😅)

Anonymkode: 96db2...c00

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Diamantring, bøker, airpods, gavekort, vin, lysestaker, parfyme, kjøkkenmaskin, krus, krølltang, klær, Norrøna jakke, ullvotter, kaffe, sjokolade, flere sett med øredobber, smykker, bøker, fjellsko, årskort i slalombakken, penger mm. 

Ja du fikk jo ikke skrevet så mye, så var viktig å ha med «med mer».

Gleder meg til å se alle innleggene nedenfor med alt man liksom fikk.

Jeg fikk bare en Bugatti Chiron, en feriebolig på 400 mål, og selvfølgelig mm. 

• Liker 23
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Penger, gavekort,sjokolade,ansiktsmaske,øyepads,tre bøker,en skål, julepynt,ullsokker øredobber,badeskum

Anonymkode: f60e4...1b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk den boken jeg ønsket meg mest av alt. Årets julegave ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ingenting, hos oss får kun barn gaver 😊 

Anonymkode: 945ac...cc0

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Sokker, sjokolade og penger. Er storfornøyd. 

Anonymkode: beafc...df0

• Liker 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (13 minutter siden):

Med mer er småtingene jeg også fikk. Diamondpaintings, forkle, julekule, noe pynteting, belte, klokkereim, nøkkelknipe, notatbok, buff, duftpinner, brødform og en eske med Moccabønner

Jeg har 11 søsken og øvrig STOR familie😊

• Liker 2
Skrevet

En ring, penger, mummikopp, kakao, et lite smykkeskrin, en liten sminkemappe/lommebok og en lipgloss

Anonymkode: 309a9...159

• Liker 2
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (18 minutter siden):

Gleder meg til å se alle innleggene nedenfor med alt man liksom fikk.

Jeg fikk bare en Bugatti Chiron, en feriebolig på 400 mål, og selvfølgelig mm. 

Hvorfor svarer du slik? Du vet at folk er ulikt stilt økonomisk? 
og hva får folk ut av å lyve/ skryte på seg gaver man ikke fikk anonymt? 

Jeg selv fikk gavekort på 4000, glass, sengetøy, puter, penger, hansker, kjøkken ting, bl.a 

Ungdommen i huset fikk det de ønsket seg og mer til. 
Vi er kjempefornøyd med gavene. Vi er en familie som liker å kjøpe gaver og prioriterer det. 

Anonymkode: 9229c...2eb

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

En flaske vin. En liten radio til kjøkkenet. En operasjon på Mercy-skipet. En fjøl laget på sløyden og en eske med sjokolade. Helt perfekt 😊🎄

Anonymkode: 54eaf...6ef

• Liker 2
Skrevet

en pakke konfekt. 

og en pakke med twist. :nisseblunk: 

Anonymkode: b47ce...505

• Liker 2
Skrevet

Fikk ny Tv av mannen. Ellers så fikk jeg kokebok, pledd, blomster, et par engler, hjemmelaget julegodt, kurv med div, som kaffe, spekepølser, sjokolade osv. Veldig fornøyd.

Anonymkode: fcf79...60e

• Liker 1
Skrevet

Ingenting ennå, men fuglene (kjøttmeiser, flaggspetter, skjærer, kråker, fuglekonger, trekrypere, dompaper og stærer) fikk ekstra god «julefuglemat» i dag  ^^,  Så stor glede å se dem meske seg IMG_2360.gif.fe6fa7dd0b5b13f0d979c3ecde3c2abc.gif

• Liker 7
  • Hjerte 4
Skrevet

Julepledd, fotbad, gaveboks med parfyme, dusjsåpe, bodylotion og lebepomade, litt penger og et fint bilde. 

Anonymkode: f61df...af7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...