Gå til innhold

Hvorfor er dette det største forumet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor i all videste verden er dette det største forumet? Tenker dere ikke på annet enn giftemål på en kvinneside?

metaman

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

jeg har mange ganger lurt på d samme!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Før et planlagt giftemål, er det såååå morsomt å høre hva andre mener om ting og tang.

Det er alltid noen spørsmål som dukker opp under planlegginga, og som regel finner jo man ut av det, men det er greit å høre hva andre mener.

Så får man litt tips, ris og ros.

Skrevet

Poenget er vel at det er et forum for de som skal gifte seg.. Har dere virkelig ikke skjønt det????? Hallo!!!!!!!!!!!!

Det er kjempenyttig når man står til knes forberedelser eller skal begynne. Jeg visste nesten ikke hvor jeg skulle begynne engang. Og da var det masse hjelp å få her inne.

Og til dere som syns at det er bortkastet: hva gjør DERE herinne da????

Skrevet

Greit nok at dette er et forum for folk som skal gifter seg. Det er mange som trenger råd og gode tips.

Men en ting jeg lurer på er de som ble gift for flere måneder siden, hva gjør de på denne siden lenger?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må da bare være kjempefint om de gidder å være her å fortsette å dele sine erfaringer i og med at de faktisk har vært igjennom det.......Tenk å syns at det er rart, og ikke heller sette pris på at det. Blir så sjokkert over alle de teite innspillene her.

Skrevet

Jeg synes det er greit å ha en plass og hendvende seg med bryllupsspørsmål og få høre andre sine synspunkter og erfaringer, innhente tips og råd. Jeg har jo ikke giftet meg før og lurer på en hel masse. Flott at de gifte vil dele sine erfaringer med oss som står for tur.

Gjest *Perser*
Skrevet

Kvinneguiden:

HVEM ER VI?

Kvinneguiden er en av Norges mest besøkte sider beregnet på kvinner. I utgangspunktet var KG en lenkeguide videre til nettsteder kvinner generelt kunne finne interessante, men etter hvert har vi utvidet, og tilbyr i dag en rekke andre tjenester i tillegg til vår store samling med gode pekere.

Kvinneguidens forløper, Bryllupsguiden, ble startet av Gry Finsrud Heggelund, sommeren -99 som ett oppslagsverk for den som skal gifte seg. I januar 2000 kom en av Norges mest besøkte nettsteder, ABC Startsiden, inn på eiersiden, og Kvinneguiden har etter dette vokst til å bli en godt besøkt allsidig portal. Fra 08.01.02 eier ABC Startsiden 100% i Kvinneguiden AS.

Gjest *Perser*
Skrevet

hehe så glemte jeg å skrive hva jeg ville med det!

Gry startet jo KG pga bryllupssidene, så det er nok en god grunn for at bryllups forumet er størst! for det finnes ikke andre plasser enn her som har så masse ting å tilby ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Men en ting jeg lurer på er de som ble gift for flere måneder siden, hva gjør de på denne siden lenger?

Jeg ble gift i sommer, men synes likevell det er morsomt å se og høre om andre brudepar.

Å så kan jeg gi noen råd fra mitt eget.

Vi deler erfaringer og hører hva andre sier om forskjellige ting.

Liker å stikke innom bryllupsforumet jeg, og lese litt, og evt legg inn et svar eller to.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Viwi her - fatter heller ikke hva folk som har imot bryllup gjør inne på en debatt side som omhandler bryllup selvfølgelig. Er kjempeglad at jeg fant denne siden da jeg giftet meg. Har hengt her i 2 år nå under forskjellig nick da, men stortrives og får kjempegode råd om både det ene og det andre. Nå har jeg vært så heldig at jeg har beveget meg til neste stadie som er graviditets debatten.

Når det gjelder bryllupet vårt så fik vi en så flott og vellykket dag og mye var takk og pris for dette forumet.

Skrevet

Jeg må bare henge meg på de flest her. Hvorfor gidder menn bry seg

med at vi jenter liker å være her inne og chatte? Jeg mener hvor mange timer i uka sitter ikke min kjære og diskuterer data på nettet? Jeg

bryr meg da ikke med det.

Dessuten er det jo ikke bare bryllup som diskuteres her inne heller.

Hilsen Louise73

Skrevet

Jeg må bare si meg enig med alle andre her inne. Jeg er kjempeglad for at det i det hele tatt finnes et diskusjonsforum som dette. Helt siden det ble bestemt bryllup her i gården har jeg vært ganske så aktiv her inne - som sikkert de fleste har merka :rodme:

...og jeg har fått masse gode råd, både om ting jeg kan gjøre og ting jeg kanskje ikke bør gjøre....og masse nye venner, og jeg begynte etter en stund å bevege meg ute i de andre forumene og det er rett og slett gøy. Her snakker folk om alt og det er deilig å slappe av en time eller to med KG.

Jeg må bare si at mitt bryllup kommer til å bli kjempeflott på grunn av alle gode tips jeg har fått her. Og jeg håper folk som har giftet seg fortsatt kommer til å henge med oss som sitter med hjernecellene i helspenn og planlegger.

Tusen takk alle sammen..... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...