Gå til innhold

Innsett at jeg er stygg

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Men hvilke menn går du etter? Går du etter modeller eller dem på ditt nivå? Damer har en tendens til å nedvurdere en manns utseende veldig, så en vanlig mann er "stygg" i damers øyne.

Anonymkode: 33ebe...f6b

Hun skriver jo at hun ikke sveiper på de typisk pene mennene. Men veldig mange middels pene menn tror de er langt mer digg enn de er. Ser menn stadig påpeker at kvinner sikter mye høyere enn de "fortjener". Pussig, for jeg ser det helt motsatte. Mange pene kvinner med dårlig selvtillit og mange mindre pene menn som tror de er guds gave til kvinnen. 

Ser mange knallpene damer med mindre pene menn, har til gode å se en vakker mann med ei mindre pen dame. Lurer på hvorfor. Eller ikke🙄

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Høres mer ut som at det er selvbildet ditt som dreper interessen.

Blir litt nysgjerrig på helheten av profilen din og hva slags chatter du ender opp med?

Skrevet
23 hours ago, luna1 said:

Hun skriver jo at hun ikke sveiper på de typisk pene mennene. Men veldig mange middels pene menn tror de er langt mer digg enn de er. Ser menn stadig påpeker at kvinner sikter mye høyere enn de "fortjener". Pussig, for jeg ser det helt motsatte. Mange pene kvinner med dårlig selvtillit og mange mindre pene menn som tror de er guds gave til kvinnen. 

Ser mange knallpene damer med mindre pene menn, har til gode å se en vakker mann med ei mindre pen dame. Lurer på hvorfor. Eller ikke🙄

Enkelt og greit fordi de gangene du ser en gjennomsnittlig dame med en gjennomsnittlig mann, så tenker du den gjennomsnittlige damen er pen mens mannen er gjennomsnittlig eller lite pen. Mye pga kvinnen har sminket seg til noe som minner om det damer mener er skjønnhetsidealet.

For oss menn så er dog damen fortsatt gjennomsnittlig, da hun kanskje har en litt lubben kropp, men dette blir ofte ikke tatt med i vurderingen til damer, kun hvor ansiktspen dama er etter mye sminke.

Anonymkode: b241f...337

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du har et problem, løs det. Fornuftig omgang med sminke (more is not always better), en interessant klesstil og kanskje noen interesser/hobbyer som resonerer bra med menn burde være mer enn nok.

Blir litt som med oss menn - skal ikke mer til enn å justere stilen litt ofte, så kommer selvtilliten (og damene).

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Enkelt og greit fordi de gangene du ser en gjennomsnittlig dame med en gjennomsnittlig mann, så tenker du den gjennomsnittlige damen er pen mens mannen er gjennomsnittlig eller lite pen. Mye pga kvinnen har sminket seg til noe som minner om det damer mener er skjønnhetsidealet.

For oss menn så er dog damen fortsatt gjennomsnittlig, da hun kanskje har en litt lubben kropp, men dette blir ofte ikke tatt med i vurderingen til damer, kun hvor ansiktspen dama er etter mye sminke.

Anonymkode: b241f...337

Ja jøss, er det noen som lar seg lure av sminke og den slags staffajse så er det menn, ikke andre damer. 

At menn generelt er mindre estetisk behagelig å se på enn en kvinne er jo bare sånn det er.De fleste kvinner synes feks at kvinnekroppen er langt vakrere enn en mannekropp. Og en kvinnes ansikt er som regel penere enn en manns, uavhengig av sminke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2023 den 11.55):

Etter å ha vært singel en stund har jeg innsett at jeg er stygg. Det kryr av pene jenter, og feks på datingappene har jeg ikke sjans til å komme i nærheten av å konkurrere med dem. 

Jeg prøvde å fjerne bilde av meg på Tinder og fikk flere matcher når jeg ikke hadde bilde enn når jeg hadde det. Snakket med noen menn, ikke spesielt pene heller, (for jeg vet godt at jeg ikke er modellpen selv) og tenkte jeg i alle fall fikk vist hvem jeg er gjennom ord før de fikk bilde av meg. Tre stykker lot bare være å si noe mer til meg så fort de hadde fått bilde.. Da orket jeg ikke mer. Helt ærlig trodde jeg at utseende mitt var normalt. Ingen skjønnhet, men helt normal, slank, høye kinnben, pen hud, blondt langt hår og veldig blå øyne. 

Selvtilliten min er på bunn nå, skjønner ikke hvordan jeg skal finne noen som vil ha meg😭

Må jeg ha tonnevis med sminke, svære lepper og overbleket smil for at noen skal like meg?

Anonymkode: fe704...10d

Du skal logge deg ut av alle datingapper som du er medlem av og skru av notifikasjoner slik at du slipper en påminnelse om "hei, nå må du kaste deg på fordi det er x-antall single der ute som venter på deg". For det er bullshit. Det er et rop om hjelp fra de selskapene som driver disse appene. "Hei, hjelp oss! Vi MÅ tjene penger og det greier vi ikke uten deg".

Du skal dyrke deg selv. Du skal lære deg å trives i ditt eget selskap. Du skal pynte deg på dager hvor den eneste personen du treffer er trolig deg selv. Når du går forbi speilet, så ser du et vanvittig flott menneske. Du skal gå ut og ta deg en kaffe alene. Se på menneskene som haster forbi og tenk "av de 500 menneskene jeg har sett gå forbi, så er 80% av de utilfreds med det livet de har". Du skal reise på en ferie alene og bare tenke på deg selv. Du skal gå deg en tur og tenke at det finnes ingen mennesker der ute som er så perfekt som du er. Når du går i butikken, skal du heve hodet og tenke "Alle de som ikke gav meg den oppmerksomheten jeg fortjener, fortjener ikke meg".

Når du etter en god stund har gjort dette og dropper tanken om at "jeg må få meg noen" så blir du så langt mer avslappet og du oppfører deg slik du egentlig er. DEN personen som du da er er den personen som menneskene rundt forbi kommer til å legge merke til.

Først må du lære deg å elske deg selv. Det er vanskelig - og det kommer til å ta tid, men det er ingen umulig oppgave.

Når du minst aner det, så skjer det 🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk også mange flere matcher da jeg ikke hadde bilde..

Tenker selv jeg ikke er særlig pen heller. Nå får jeg få matcher. Men de jeg har møtt har sagt jeg var søt og de ville treffe meg igjen. Så man trenger ikke være så pen for at noen skal bli tiltrukket av en, men datingapper er kanskje ikke for oss...

Anonymkode: b5a2c...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...