AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #21 Skrevet 24. desember 2023 Jeg har vært MYE hos mine besteforeldre gjennom oppveksten fordi mamma var alene med meg og måtte ta utdanning, jobbe og attpåtil ta seg av meg. Jeg fikk et helt unikt bånd til dem. Jeg er så glad for at svigers (verdens herligste mennesker) er vår nærmeste nabo ❤️ kunne lett latt henne overnatte der om de ønsket, men vi har ikke gjort det enda. Anonymkode: 9d3e2...b4f
tøysekopp Skrevet 24. desember 2023 #22 Skrevet 24. desember 2023 Ville sendt de på overnatting, har selv vokst opp med mange overnattinger hos besteforeldre og har mange gode minner fra det 😊
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #23 Skrevet 24. desember 2023 Bør og bør, du bør henge mindre på KG dersom du føler at du må henge med ungene dine hele tiden for å være en god mor. Kvalitetstid med besteforeldre er også viktig, så lenge alle har glede av det, og gamlingene lever ikke evig. Jeg vokste opp med ett sett besteforeldre i nabohuset, og tilbrakte mye tid der, og det var både ferier og overnatting. Nå som alle fra den generasjonen har gått bort er dette noe jeg setter veldig pris på, at jeg fikk bli så godt kjent med besteforelrene mine, og via dem hørt familiehistoriene et par generasjoner bakover. Anonymkode: 493f8...aed 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #24 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bør og bør, du bør henge mindre på KG dersom du føler at du må henge med ungene dine hele tiden for å være en god mor. Kvalitetstid med besteforeldre er også viktig, så lenge alle har glede av det, og gamlingene lever ikke evig. Jeg vokste opp med ett sett besteforeldre i nabohuset, og tilbrakte mye tid der, og det var både ferier og overnatting. Nå som alle fra den generasjonen har gått bort er dette noe jeg setter veldig pris på, at jeg fikk bli så godt kjent med besteforelrene mine, og via dem hørt familiehistoriene et par generasjoner bakover. Anonymkode: 493f8...aed Ville vel heller vært en dårlig mor dersom jeg hang med barna mine på 3 og 7 år klokken 23:00 på kvelden, fremfor å være på kvinneguiden, men jeg kan ta feil. Anonymkode: 97f0f...4ae 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #25 Skrevet 24. desember 2023 Tusen takk for alle fine svar 🥰 Anonymkode: 97f0f...4ae
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #26 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bør og bør, du bør henge mindre på KG dersom du føler at du må henge med ungene dine hele tiden for å være en god mor. Kvalitetstid med besteforeldre er også viktig, så lenge alle har glede av det, og gamlingene lever ikke evig. Jeg vokste opp med ett sett besteforeldre i nabohuset, og tilbrakte mye tid der, og det var både ferier og overnatting. Nå som alle fra den generasjonen har gått bort er dette noe jeg setter veldig pris på, at jeg fikk bli så godt kjent med besteforelrene mine, og via dem hørt familiehistoriene et par generasjoner bakover. Anonymkode: 493f8...aed 🤦🏻♀️ så mye dumt som skrives. Godt forhold kan man få uten overnatting også Anonymkode: b1728...462
Sinsiew Skrevet 24. desember 2023 #27 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 🤦🏻♀️ så mye dumt som skrives. Godt forhold kan man få uten overnatting også Anonymkode: b1728...462 Selvfølgelig. Men dess mer tid man tilbringer sammen, dess sterkere blir båndet. Og overnatting er noe helt spesielt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå