Gå til innhold

Barn sove hos besteforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besteforeldrene har lyst til å ha barna på overnatting to netter i romjulen. Jeg føler meg som verdens værste mamma om jeg sender dem avgårde, fordi jeg føler jeg bør tilbringe tid med dem selv når vi først har ferie. Barna storkoser seg hos besteforeldrene, så er ikke det det står på. Noen andre som føler det på samme måte? Hva ville dere eventuelt gjort? Takknemlig for svar ❤️

Anonymkode: 97f0f...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Besteforeldrene har lyst til å ha barna på overnatting to netter i romjulen. Jeg føler meg som verdens værste mamma om jeg sender dem avgårde, fordi jeg føler jeg bør tilbringe tid med dem selv når vi først har ferie. Barna storkoser seg hos besteforeldrene, så er ikke det det står på. Noen andre som føler det på samme måte? Hva ville dere eventuelt gjort? Takknemlig for svar ❤️

Jeg ville sendt dem på overnatting. Ferie og fritid er ikke kun å være sammen med foreldre 24-7. Det er å tilbringe tid med familie også. Her skal de sove borte første juledag og alle gleder seg :) 

Anonymkode: f3d09...cce

• Liker 11
Skrevet

Tenk at barna får oppleve noe hyggelig og de vil skape gode juleminner sammen med besteforeldrene. Så kan dere foreldre få litt kjærestetid og slappe av 

Anonymkode: 5b9a0...3c7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så bra, gode minner for barna. Mine har ingen besteforeldre, men jeg kunne gjort det samme. Viktig med gode minner og tid sammen!

Anonymkode: 59c4e...ed3

Skrevet

Ferie er å gjøre noe annet enn det vanlige. Barna vil kose seg sammen med besteforeldre. Besteforeldrene vil kose seg med barnebarna og du og mannen din kan finne på noe dere to.Se en film, gå ut og spise eller bestille take away eller noe helt annet🥰

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke sendt de på overnatting , 

Anonymkode: b1728...462

• Liker 1
Skrevet

La barna kose seg på overnatting, dem kommer nok til å få det kjempe fint. 

Anonymkode: 733c0...c15

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske barnas besteforeldre kom med slik forespørsel! 
La de få ha god kvalitetstid sammen❤️ dere har dem de aller fleste andre dager i året. 

Anonymkode: 9d509...9a4

Skrevet

Ville ha sendt dem en natt 🙂. Forutsatt at barna har lyst, selvfølgelig. 

Anonymkode: b91aa...4c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sendt de på overnatting to netter. Tenk så fint de får der! En natt blir knapp tid til å kose seg. Med to netter får de en hel dag i fred og ro sammen med besteforeldre. 

Dere har jo resten av uken sammen. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde ikke send de på overnatting. Vil tilbringe tid med ungene i jula selv når vi først har ferie.

Anonymkode: bcada...a60

• Liker 1
Skrevet

Hadde sendt de på overnatting en natt.

Anonymkode: 998f4...21e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva vil barna? Det hadde vært min første tanke og så agert ut i fra barnas ønsker.

Anonymkode: ab49c...242

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde ikke send de på overnatting. Vil tilbringe tid med ungene i jula selv når vi først har ferie.

Godt det er flere av oss

Skrevet

Send de bort og Kos deg☺️ 

Anonymkode: 430fe...e29

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det beste du kan gjøre for ungene dine er å pleie parforholdet ditt. Være litt bare dere to. 

Barn liker ikke skilte foreldre.

Anonymkode: 4848e...708

• Liker 3
Skrevet

Kos dere...dere har ikke besteforeldre for alltid. Nyt tiden og la barna kose seg med de.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hadde du sendt i barnehagen disse dagene hadde jeg reagert. Men synes absolutt det er innafor å sende avgårde til besteforeldre. Kjekt for barna :)

Endret av Kanino
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det beste du kan gjøre for ungene dine er å pleie parforholdet ditt. Være litt bare dere to. 

Barn liker ikke skilte foreldre.

Anonymkode: 4848e...708

🤦🏻‍♀️

Skrevet

Husker jeg overnattet hos mine besteforeldre og min mormor ofte som barn ^^,  Verdens beste minner IMG_2546.gif.423db5396de75282656c3eb8ff7611b4.gif

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...