AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Altså, jeg er så stolt. Lager hjemmelaga kålrabistappe for første gang og den ble knallgod. Vi har alltid feiret hele storfamilien, og jeg har alltid sluppet unna den stappa. Men i år står vi for all maten. i tillegg har jeg bakt 3 kaker jeg har fått i fryseren. Jeg som aldri lager kake. føler meg som skikkelig husmor 😅 Anonymkode: e06e3...907 1 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 Good for you! ☺️ Anonymkode: 4c9fa...580 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå