AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #21 Skrevet 23. desember 2023 Reiser tidlig i butikken for å handle ferskt brød og loff. Julegrøt hos min mor og bonusfar kl. 13-ish. Innom Pappas grav med krans og lys. Hjem og slappe av, lage litt god mat, se «Kvelden før Kvelden» og «Med Grimm og Gru». Så «The Muppets Christmas Carol» til morgenen i dag og ser «The Grinch» nå, de må ses så tett opptil jul som mulig ☺️ Anonymkode: c7544...abe
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #22 Skrevet 23. desember 2023 aksase skrev (8 timer siden): I dag er det familieselskap hos min mor. Hun samler alle sine barn, barnebarn og oldebarn med følge til mat, juletregang og pakkeutdeling hver lillejulaften. Blir minst 30 personer der i dag. Men før det skal juletreet pyntes, advent ryddes bort, og julepynten frem. Før advent er ferdig, rydder du det bort? Anonymkode: 185e5...caf
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #23 Skrevet 23. desember 2023 Julegrøt med mandel på dagtid, og felles kveldsmat med julepålegg, julebrød og hjemmelagde rundstykker, etterfulgt av grevinnen og hovmesteren Anonymkode: 71ec5...3cc
Gjest Arnhiild Skrevet 23. desember 2023 #24 Skrevet 23. desember 2023 Flere ganger på butikken fordi vi har glemt noe. Pynte juletre.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #25 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Før advent er ferdig, rydder du det bort? Anonymkode: 185e5...caf Siden advent ender i dag og vedkommende har sikkert en del andre ting å ta seg til imorgen er det helt vanlig og tradisjonelt å ta vekk advents pynt på lillejulaften og ta frem julepynten Anonymkode: e9ddf...ade 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #26 Skrevet 23. desember 2023 Før: pynting av juletre og siste rydding/vasking og ting jeg ikke har ordnet før jul. Nå: ingen tradisjoner så gjør/spiser akkurat det som passer meg. Anonymkode: 7b4e4...2b5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #27 Skrevet 23. desember 2023 Legger sursild og tomatsild. For to år siden døde svigermor, så de to siste årene har vi reist på grava lille julaften og så spiser vi lunsj på Peppes etterpå. Kvelden før kvelden på tv, godteri og julebrus. Anonymkode: e89bd...3d6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #28 Skrevet 23. desember 2023 Ikke mye. Forbereder julematen. Liker å få ryddet og vasket litt så pusler litt rundt i huset. Nå sitter jeg med fyr i peisen og ser på nyeste episode av Reacher. Gruer meg til i morgen…blir en lang dag så kommer til å være utslitt når kvelden kommer. Ikke fordi jeg stresser med så mye, men fordi jeg blir sliten av å være med andre mennesker Anonymkode: ffc64...d12
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #29 Skrevet 23. desember 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Siden advent ender i dag og vedkommende har sikkert en del andre ting å ta seg til imorgen er det helt vanlig og tradisjonelt å ta vekk advents pynt på lillejulaften og ta frem julepynten Anonymkode: e9ddf...ade Det er fjerde søndag i advent i morgen. Men folk må selvsagt få rydde bort om de vil. Min lille julaftenstradisjon er å spise julegodt, se julefilmer og styre unna hovmesteren og kvelden før kvelden-sendingen. Anonymkode: 2ff09...7e6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #30 Skrevet 24. desember 2023 Tradisjon vår er å vaske og rydde, lage mat og peise på fram til 20 på kvelden.. da synker vi med i sofaen med julefilm hele gjengen. Kaos og vasking - alltid lillejulaften Anonymkode: 4205d...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå