Gå til innhold

Hva spiser dere i kveld?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi måtte smake på kjøttrullen og lammelåret.  Det er like spennende hvert år :)  Hadde potetsalat med sylteagurk og dressing til.  

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

I dag ble det pinnekjøtt

Anonymkode: 60d3b...324

Beste som finnes!! 😋

Anonymkode: 551fb...f7f

  • Liker 1
Skrevet
Amossa skrev (17 timer siden):

Vi måtte smake på kjøttrullen og lammelåret.  Det er like spennende hvert år :)  Hadde potetsalat med sylteagurk og dressing til.  

Åh, nam!!

Anonymkode: 551fb...f7f

  • Liker 1
Skrevet

I kveld blir det pizza :)

Anonymkode: 60d3b...324

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Pad thai fra Bernt Ankers gate til hele familien.

Edit: Fra Far East, ja!

Endret av totti_1
  • Nyttig 1
Skrevet
totti_1 skrev (7 minutter siden):

Pad thai fra Bernt Ankers gate til hele familien.

mmm Phad thai’n fra Far East (om det er den?) er nydelig!! Kos dere 😋

Anonymkode: 551fb...f7f

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I kveld blir det pizza :)

Anonymkode: 60d3b...324

Deilig!! Lager du fra bunnen eller Peppes kanskje? 
Vi vurderer å bestille en Rio Grande eller Thai chicken, men HIMMEL så dyrt det har blitt der.. Må kanskje sette en deig selv.. 
Del gjerne en enkel oppskrift på bunn om du har 🍕🍕 

Har både pepperoni, jalapeño & ananas jeg kan ta oppå! Eller.. spekeskinke, parmesan, pinjekjerner og ruccula funker jo også .. hmmm.. mulig det blir en litt sen middag men det frista skikkelig å sette en deig i en fei 😄

Er det ikke bare vann olje, gjær, mel og salt? Har bare tørrgjær da.. 

Anonymkode: 551fb...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...