Suarez88 Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Jeg tenkte i år og steke ribba på varmluft. Finner ikke noe info om dette, noen som har erfaringer med dette? Og kanskje vet noe om hvor mange grader jeg skal steke på. Håper på svar 😀😀
Belima Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 Når en bruker varmluft, så må en gå ned 20 grader. Står det 200 gr, så stek på 180 gr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå