Gå til innhold

Kleint juletv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett litt på Espen Eckbo sin julefigur(Asbjørn..?) på tv2, og det må jo være noe av det mest kleine jeg har sett noen sinne. Ikke rart at tv2 mister seere.

Anonymkode: 4300e...5e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Har sett litt på Espen Eckbo sin julefigur(Asbjørn..?) på tv2, og det må jo være noe av det mest kleine jeg har sett noen sinne. Ikke rart at tv2 mister seere.

Anonymkode: 4300e...5e3

Enig. Skuffende dårlig. Dette dating-greiene er ikke morsomt i det hele tatt. 

Anonymkode: dcf17...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Skuffende dårlig. Dette dating-greiene er ikke morsomt i det hele tatt. 

Anonymkode: dcf17...b87

Dritt-dårlig! Jeg skrur av eller skifter kanal når han viser seg. ( Og jeg synes han går igjen hele tiden)🙁

Anonymkode: e4fec...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har sett litt på Espen Eckbo sin julefigur(Asbjørn..?) på tv2, og det må jo være noe av det mest kleine jeg har sett noen sinne. Ikke rart at tv2 mister seere.

Anonymkode: 4300e...5e3

Jeg synes det er kjempemorsomt.

God satire av de som kommer på besøk, han tar de på kornet. Hvis du har litt kjennskap til gjestene som kommer, så ser man at Espen Eckbo virkelig treffer. At stemningen er klein er jo hele poenget med karakteren Asbjørn Brekke.

Man kan godt mislike det, denne humoren er ikke for alle, men for sjangeren er det veldig bra. Espen Eckbo er jo lynrask i replikken, så at han er dyktig er det ingen tvil om for min del.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det er kjempemorsomt.

God satire av de som kommer på besøk, han tar de på kornet. Hvis du har litt kjennskap til gjestene som kommer, så ser man at Espen Eckbo virkelig treffer. At stemningen er klein er jo hele poenget med karakteren Asbjørn Brekke.

Man kan godt mislike det, denne humoren er ikke for alle, men for sjangeren er det veldig bra. Espen Eckbo er jo lynrask i replikken, så at han er dyktig er det ingen tvil om for min del.

Imponert over Eckbo. Vilt at noen kan være så kjappe i replikken. Trolig godt forarbeid også, men uansett veldig imponerende.

Digger Asbjørn

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart om ingen har blitt krenket av talefeilen hans enda? Også grenser for hvor morsomt det er at han znakketh zånn.

Anonymkode: 6a605...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...