Gå til innhold

Bad gateway Error code 502


Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjugur skrev (4 timer siden):

Så godt at det er flere som opplever dette… begynte i går her, fix det da dere… please! 

Håper de fikser det raskt, er poengløst å prøve å være på kg når det skjer nesten hele tiden…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er folk som jobber her også i helgen også så de kan fikse dette. Det er bad gateway omtrent hver eneste side jeg prøver å gå inn på. 

Det skjer ikke på mobil, bare når jeg er på pc'n. 

Endret av Polly Ester
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

Denne meldingen har dukket opp ofte i dag når jeg skal innom på kg, håper dere får fikset problemet. 

 

Fjugur skrev (6 timer siden):

Så godt at det er flere som opplever dette… begynte i går her, fix det da dere… please! 

 

Cid skrev (1 time siden):

Håper de fikser det raskt, er poengløst å prøve å være på kg når det skjer nesten hele tiden…

 

Polly Ester skrev (26 minutter siden):

Håper det er folk som jobber her også i helgen også så de kan fikse dette. Det er bad gateway omtrent hver eneste side jeg prøver å gå inn på. 

Det skjer ikke på mobil, bare når jeg er på pc'n. 

Hei.

Vi er her både i helger og i ukedager, men det er mer fravær i desember enn det er resten av året. Ettersom dette er et teknisk problem tagger jeg teknisk ansvarlig @TSP, så han forhåpentligvis får gjort en vurdering av det snart. Det jeg kan fortelle dere om denne feilmeldingen er det jeg selv får opp på Google, noe som i grunn ikke har verdi som svar i dette tilfellet.

Rhodiola, adm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (54 minutter siden):

Håper det er folk som jobber her også i helgen også så de kan fikse dette. Det er bad gateway omtrent hver eneste side jeg prøver å gå inn på. 

Det skjer ikke på mobil, bare når jeg er på pc'n. 

Skjer på mobil her, er bare på mobil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polly Ester skrev (6 timer siden):

Håper det er folk som jobber her også i helgen også så de kan fikse dette. Det er bad gateway omtrent hver eneste side jeg prøver å gå inn på. 

Det skjer ikke på mobil, bare når jeg er på pc'n. 

Jeg opplever det på mobil... 502 der, og jammen skjedde det fra pc også nå, men feil xxx back end 503 kom opp der! 😖
VELDIG frustrerende dette her!

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (2 timer siden):

Jeg opplever det på mobil... 502 der, og jammen skjedde det fra pc også nå, men feil xxx back end 503 kom opp der! 😖
VELDIG frustrerende dette her!

Ja, det er skikkelig irriterende. Bare håper at @TSP er ferdig med julehandelen og har tid til å komme innom for å fikse problemet før julemiddagen i morgen kveld. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har undersøkt litt, og kan ikke finne noen opplagt årsak til problemene dere melder om. Vi trenger nok hjelp fra vår serverleverandør for å komme nærmere en løsning. Så vidt jeg kan se er forumet stort sett oppe, men med noen utfall nå og da. Det vil nok derfor ikke bli mulig for oss å ta en ordentlig kikk på problemet før 27. desember.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og akkurat da jeg trykket på tilbakeknappen for å gå ut av denne tråden fikk jeg feilen igjen.

Jeg tror muligens vi definerer "nå og da" litt forskjellig her. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (13 minutter siden):

Og akkurat da jeg trykket på tilbakeknappen for å gå ut av denne tråden fikk jeg feilen igjen.

Jeg tror muligens vi definerer "nå og da" litt forskjellig her. 

Her skjer det hver tredje eller fjerde gang jeg skifter mellom tråder, så det føles en stund til 27. desember 😞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

Her skjer det hver tredje eller fjerde gang jeg skifter mellom tråder, så det føles en stund til 27. desember 😞

Samme her. 

Og hvis alle brukere som leser tråder her inne får samme feilen hver tredje eller fjerde tråd så virker det virkelig ikke som det er "nå og da", for meg så vil jeg tolke det som at det skjer "hele tiden". 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanino skrev (46 minutter siden):

Har hatt det samme problemet jeg også støtt og stadig i dag.

Jepp, det starte i går kveld her...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (1 time siden):

Jepp, det starte i går kveld her...

Vart i et par dager her. 

Endret av Cid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En annen irriterende ting med dette her er at når den bad gateway kommer så jeg må laste inn siden på nytt så starter det på første innlegg selv om det kan være en tråd på flere sider og jeg har lest f.eks de to første sidene. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (Akkurat nå):

En annen irriterende ting med dette her er at når den bad gateway kommer så jeg må laste inn siden på nytt så starter det på første innlegg selv om det kan være en tråd på flere sider og jeg har lest f.eks de to første sidene. 

Kjenner til den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvis man nettopp har skrevet en kommentar, og trykker på send inn svar, så får man bare opp bad gateway. :gresskar:

dermed blir man nødt til å laste inn siden på nytt, og så skrive hele kommentaren om igjen.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...