Celine.ea Skrevet 22. desember 2023 #1 Del Skrevet 22. desember 2023 Noen strikket den øverste vrangborden for meg og den ser myyye bedre ut enn min? Min er ikke lik i det hele tatt, hva gjør jeg feil? Strikker jeg bare for stramt? Min første strikkagenser, skal være klar til jul så trenger virkelig hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Del Skrevet 22. desember 2023 Ser ut som du strikker rett? Kanskje vridd rett eller noe. Var litt vanskelig å se, men det er ikke vrangstrikk Anonymkode: 96b5d...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Del Skrevet 22. desember 2023 Ser ikke ut som om du har strikket vrangbord, men perlestrikk. Vrangbord er rett over rett og vrang over vrang. Anonymkode: 27c72...2e8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 22. desember 2023 #4 Del Skrevet 22. desember 2023 Det der er ikke vrangbord… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybær Skrevet 22. desember 2023 #5 Del Skrevet 22. desember 2023 Strikker du på rundpinne? Da må du ha et partalling antall masker for å få rett over rett og vrang over vrang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celine.ea Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 22. desember 2023 Skybær skrev (Akkurat nå): Strikker du på rundpinne? Da må du ha et partalling antall masker for å få rett over rett og vrang over vrang. Åååå det er helt sikkert det som er feil ja😂takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #7 Del Skrevet 22. desember 2023 Skybær skrev (7 minutter siden): Strikker du på rundpinne? Da må du ha et partalling antall masker for å få rett over rett og vrang over vrang. Svaret ligger nok her, ja. Tell over maskene dine. Anonymkode: 3a13f...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. desember 2023 #8 Del Skrevet 22. desember 2023 Celine.ea skrev (16 minutter siden): Noen strikket den øverste vrangborden for meg og den ser myyye bedre ut enn min? Min er ikke lik i det hele tatt, hva gjør jeg feil? Strikker jeg bare for stramt? Min første strikkagenser, skal være klar til jul så trenger virkelig hjelp! Du har strikker rett over vrang og vrang over rett - det blir perlestrikk. Du må sørge for at du strikker vrang over vrang og rett over rett for å få en vrangbord 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå