Ingen Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Hei Kan jeg steke and i morgen,og ha den til middag 1 juledag? Har aldri hatt and til middag før.😃 1
Pringle Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 And er deilig som pålegg senere, hvis det blir noe igjen, men som det meste av middagsmat er vel and også best nytillaget. Det er ikke noe å være bekymret for, ha på salt og pepper og hiv den inn i ovnen, det blir alltid bra. Og da mener jeg kjempebra - du har noe å se fram til. (And er også sånn ca 70% fett, så jeg lurer på hvordan man må mishandle den for at den skal bli tørr.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå