Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Kan jeg steke and i morgen,og ha den til middag 1 juledag?                       Har aldri hatt and til middag før.😃

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

And blir fort tørt. Så vent med å steke. 

Skrevet

And er deilig som pålegg senere, hvis det blir noe igjen, men som det meste av middagsmat er vel and også best nytillaget. Det er ikke noe å være bekymret for, ha på salt og pepper og hiv den inn i ovnen, det blir alltid bra. Og da mener jeg kjempebra - du har noe å se fram til. (And er også sånn ca 70% fett, så jeg lurer på hvordan man må mishandle den for at den skal bli tørr.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...