Gjest sexysadie Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Forleden aften opplevde jeg å få orgasme på datasalen; jeg reiste meg opp fra stolen, snudde meg for å si noe til Petter`n og plutselig bare flommet de over meg!!! Noen andre som har opplevd noe tilsvarende???+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 7. november 2002 #3 Del Skrevet 7. november 2002 Var det Petter'n som hadde sagt eller gjort noe som sørget for at du fikk disse orgasmene????? Kan du i så fall spørre han om hvordan han fikk det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 7. november 2002 #4 Del Skrevet 7. november 2002 Ja.....!!!!...jeg vil også vite hvordan han fikk det til...!!! :o Hvis han får d til med bare et blikk eller et ord...tenk da på hvilken god elsker han må være....!!!! Og ...just for the record......aaaldri opplevd dette....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. november 2002 #5 Del Skrevet 7. november 2002 Nei, d var ikke Petter`n, Tror heller d var den Orgasmekremen jeg kjøpte for noen uker siden som faktisk gjør jobben sin............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. november 2002 #6 Del Skrevet 7. november 2002 Hva slags krem? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 7. november 2002 #7 Del Skrevet 7. november 2002 Bruker du orgasmekremen utenom sex/onani også....???? Sånn for eksempel morgen, lunsj, middag, kveld...??? :o Det har nemlig ikke jeg gjort...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 7. november 2002 #8 Del Skrevet 7. november 2002 Hehe...... nå ble Madison ivrig nå og sikkert flere med henne :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. november 2002 #9 Del Skrevet 7. november 2002 Hehe.. jaaaa jeg vil og ha en sånn krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. november 2002 #10 Del Skrevet 7. november 2002 Ja, jeg bruker kremen omtrent hele tiden. Friksjonen ifra klærne gjør at den småjobber hele tiden. At den skulle arbeide så hardt hadde jeg aldrig trodd da jeg begynte å experimenter m den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. november 2002 #11 Del Skrevet 7. november 2002 Hva var det kremen het sa du? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. november 2002 #12 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg sa d ikke fordi d er ikke lov å drive m reklame for produkter her på KG-Diskusjonsforumet.Selv om man personlig kan stå inne for kvaliteten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 7. november 2002 #13 Del Skrevet 7. november 2002 Altså...når jeg kjøpte denne "kremen" så måtte jeg nesten le når jeg fikk pakken i posten...det var en knøttliten tube som kostet 200 kr..!!!!!! Den skulle rekke til fire ganger....!!! Klarte å drøye den til litt flere....!! Får håpe du har funnet et litt billigere alternativ...du kan vel i det minste røpe hvor du har fått den....det vel lov.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. november 2002 #14 Del Skrevet 7. november 2002 Kan man ikke "sladre" om slikt i private meldinger? *Lese reglene bedre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 7. november 2002 #15 Del Skrevet 7. november 2002 Det som ikke er tillatt er reklame for eget foretak, reklame for produkter som formidles gjennom pyramidesalg, og kjøp og salgannonser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. november 2002 #16 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg vil også ha en slik krem..... Send meg en pm da.....kan vel sladre litt vel? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 7. november 2002 #17 Del Skrevet 7. november 2002 Hva....???? "Sladre"...??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. november 2002 #18 Del Skrevet 7. november 2002 Kan ikke dere sende meg 1 Pm da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. november 2002 #19 Del Skrevet 7. november 2002 Kanskje litt dumt formulert....mangla litt disse "" foran og bak "sladre", om hva kremen heter.....via pm......huff, tror jeg finner senga jeg - dette ble jo bare tullball for meg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. november 2002 #20 Del Skrevet 7. november 2002 Ikke finne senga for å sove vel? Klokka er are 21.15. Tenk så mye du kan få gjort i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå