AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #21 Del Skrevet 22. desember 2023 Men er det noen som synes bløtkake-kjole er fint? Var ikke det en 80-talls greie? Anonymkode: f523e...660 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #22 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har drømt om å stå hvit brud siden jeg var barn, og drømmen har alltid vært et ekte prinsessebryllup med bløtkakekjole på slott over flere dager. Dessverre er ikke dette drømmen til mannen. Han ønsker låvebryllup, siden han er en enkel mann fra landet som ikke har millioner på konto. Han kan lage mye av dekorasjonene selv, siden han er super handy og praktisk. Det viktigste for meg er å gifte meg, men er det noen som ikke fikk drømmebryllupet sitt, men likevel fikk en fin dag? Låvebryllup kan bli koselig, men det er et helt annet tema, fargepalett og kjole enn det jeg opprinnelige hadde tenkt meg. Vi skal heldigvis gifte oss i kirken, så tenkte å gjøre det skikkelig fint der, men festen blir country... Eller finnes det et annet tema jeg kan få med mannen på som er litt classy? Anonymkode: 72b37...4a3 Vi reiste til en ekslusive øy og giftet oss alene. For mye drams i begge sine familier. Aldri angret! Anonymkode: e966d...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #23 Del Skrevet 22. desember 2023 Kan dere finne en middelvei der begge blir fornøyd? Anonymkode: e966d...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 22. desember 2023 #24 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): siden han er en enkel mann fra landet som ikke har millioner på konto. Men hvis du har millioner på konto så kan dere bruke dem. Hvis du ikke har millioner på konto, hvorfor poengtere at han ikke har det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 22. desember 2023 #25 Del Skrevet 22. desember 2023 Nymerïa skrev (3 timer siden): Men hvis du har millioner på konto så kan dere bruke dem. Hvis du ikke har millioner på konto, hvorfor poengtere at han ikke har det? Fordi ho forventer at mannen skal betale for moroa … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #26 Del Skrevet 22. desember 2023 Hva er det som er så viktig med å bruke enormt mye penger på en eneste dag? Er det ikke kjærligheten som er viktig, eller vil du elske han mindre fordi du ikke føler deg som en prinsesse for en dag? Anonymkode: cfcf1...a87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #27 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har drømt om å stå hvit brud siden jeg var barn, og drømmen har alltid vært et ekte prinsessebryllup med bløtkakekjole på slott over flere dager. Dessverre er ikke dette drømmen til mannen. Han ønsker låvebryllup, siden han er en enkel mann fra landet som ikke har millioner på konto. Han kan lage mye av dekorasjonene selv, siden han er super handy og praktisk. Det viktigste for meg er å gifte meg, men er det noen som ikke fikk drømmebryllupet sitt, men likevel fikk en fin dag? Låvebryllup kan bli koselig, men det er et helt annet tema, fargepalett og kjole enn det jeg opprinnelige hadde tenkt meg. Vi skal heldigvis gifte oss i kirken, så tenkte å gjøre det skikkelig fint der, men festen blir country... Eller finnes det et annet tema jeg kan få med mannen på som er litt classy? Anonymkode: 72b37...4a3 Låvebryllup kan kombineres med classy. Dog ikke bruk for mye unødvendig penger sier jeg bare. Vi fikk både stort classy og billig bryllup forøvrig. Men jeg syntes det fortsatt snart 20år etter var for dyrt. Ikke noe jeg egentlig hadde drømt om heller, da jeg egentlig ønsket meg en fest med evnt kun slsken og foreldre. Men det var mange nok. Så la på noen til og ji ble 80stk. 40 til middag og 80 til kvelds. Var i et låvebryllup og vil si rammen var svært romantisk, desduten tror jeg gjestene koste seg litt mer med litt lavere skuldre. Rett og slett en artigere fest. Jeg måtte jobbe litt på for å få gjestene litt med. Anonymkode: f51c6...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #28 Del Skrevet 24. desember 2023 vi har ikke giftet oss enda men stresser utrolig med at vi ikke får det som vi ønsker oss i bryllupet vi har til og med en bryllupsplanlegger men virker ikke som vi får det som vi ønsker oss for det, så di pengene på den bryllupsplanlegger føler vi begynner mer og mer ganske så bortkastet Anonymkode: 8f397...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #29 Del Skrevet 24. desember 2023 Det kan være både classy og klassisk med låvebryllup, det kommer an på hvordan du pynter. Fordelen med låve er at det er rustikt og stemning i utgangspunktet. Hvis du for eksempel velger hvitt og gull som palett og tar inn elementer av tekstiler og belysning som er klassisk vil det bli klassisk. Jeg ville brukt mye tyll og lyslenker. Anonymkode: e185f...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 3. januar #30 Del Skrevet 3. januar Vi fikk et helt annet bryllup enn jeg opprinnelig hadde ønsket meg. Det var rett og slett av økonomiske hensyn, for vi hadde nylig bygget hus. Vi hadde en fantastisk dag! Det jeg derimot angrer på at jeg sparte inn på, var fotograf. Jeg valgte en bekjent som ikke hadde tatt bryllupsbilder før, men som var flink til å ta bilder. Betalte for fotograf under vielse, bryllupsbilder og et par timer. Skulle jeg valgt igjen, ville jeg hatt for hele festen. Jeg bare innbilte meg at alle tok mye bilder og det ikke trengtes, men å få samlet det er en jobb i seg selv, og herrefred så mye rare og dårlige bilder folk tar 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #31 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 22.12.2023 den 13.02): Jeg fikk ikke noe bryllup, fordi mannen ikke ønsket feiring. Når det kommer til låvebryllup så har jeg en gang vært gjest i et bryllup som foregikk i et slikt lokale, og det var helt nyyydelig! ❤️ Det går helt klart an å gjøre en greie av tregulv og tak, masse lykter og lys, fine dekorasjoner 🥰 Anonymkode: 2db89...7b2 Samme her. Vi skulle visstnok dra på en flott reise istedet.. ble heller ikke noe. Når jeg skiller meg så skal jeg dra på en fantastisk flott tur! Anonymkode: 905fb...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #32 Del Skrevet 13. januar Heh.. Vi la opp til overraskelsesbryllup i forbindelse med at min mann skulle disputere. Alle var jo selvfølgelig invitert til disputasen, og de nærmeste hadde bekreftet at de kom. Så alt var planlagt for bryllupet dagen etterpå, med vielse på rådhuset og feiring på en flott restaurant etterpå. Men siden dette var sommeren 2020 og corona var en ting, kunne plutselig ikke den ene opponenten komme, og da ble det gjort om til digital disputas uka før! Og da var det plutselig ingen av familiene som kom (vi bor et stykke unna både min og hans familie). Så ingen av dem dukka opp, og vi giftet oss med forlovere og de vennene vi har her i byen. Og familiene våre vet fremdeles ikke at vi er gift 😂 Anonymkode: 15fb2...b04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå